hihaho ik las een gekleurde huid ipv haarquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef aadspagaat het volgende:
sowieso als ik twee onbekenden zie vechten ben ik nooit voor de gene die met gekleurd haar in de rondte loopt
ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik trouwens de enige die hoopt dat rousey he-le-maal de tyfus ingeslagen word door mischa ?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihaho ik las een gekleurde huid ipv haar![]()
Nee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik trouwens de enige die hoopt dat rousey he-le-maal de tyfus ingeslagen word door mischa ?
Zal wel weer een armbar worden iddquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik zie het helaas niet gebeuren.
Tuurlijk niet de enige! Miesha Nation!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
Is het uit met je vriendin?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk niet de enige! Miesha Nation!!
quote:
Mag ie wel op MTV komen met een medioker kut programmaquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat je rollmodel is is het wel heel treurig gesteld met je
Is dat een goed woord in het Nederlands medioker? Want volgens mij niet en dan schrijf je het ook nog fout in het Engelsquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mag ie wel op MTV komen met een medioker kut programma
Dat gevecht na TUF toenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat je rollmodel is is het wel heel treurig gesteld met je
Geen ideequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat een goed woord in het Nederlands medioker? Want volgens mij niet en dan schrijf je het ook nog fout in het Engels
quote:
Nicequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Rashad Evans vs. Daniel Cormier booked for UFC 170 main event on Feb. 22 in Las Vegas
ik dacht dat jones vs texeira dat al was? is zeker verplaatstquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Rashad Evans vs. Daniel Cormier booked for UFC 170 main event on Feb. 22 in Las Vegas
Het is in Australië, nu kunnen de Amerikanen kijken op een 'normaal' tijdstip.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:18 schreef Nober het volgende:
Waarom vechten ze om 10 uur s' morgens?
omdat die amerikaantjes het op primetime willen zienquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:18 schreef Nober het volgende:
Waarom vechten ze om 10 uur s' morgens?
Inderdaad, heb 1x 's ochtends getraind en ik was er totaal niet bij met m'n hoofdquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:20 schreef Jimbo het volgende:
Ah niet de enige met streamproblemen dus
maar jezus, 10 uur sochtendszou dr niet aan moeten denken
Tijdsverschil van 17 uur, gaat nog wat worden als ze naar andere landen gaan volgend jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het is in Australië, nu kunnen de Amerikanen kijken op een 'normaal' tijdstip.
die worden niet uitgezonden, behalve op het ufc aparte kanaalquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:22 schreef Nober het volgende:
Stream werkt prima op vipbox.
[..]
Tijdsverschil van 17 uur, gaat nog wat worden als ze naar andere landen gaan volgend jaar.
Sowieso voor elke sportquote:
Gewoon Overeem vs Silva 2 als ze allebei winnen al denk ik dat Hunt sowieso geen kans maakt, Mir wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
inb4 weimand vs silva 3 als Silva wint
Die moet sowieso nog een keer, overeem had gewoon niet zo dom moeten zijn om zn pep te gebruikenquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon Overeem vs Silva 2 als ze allebei winnen al denk ik dat Hunt sowieso geen kans maakt, Mir wel.
idd, een lamme tak decquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:29 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe kun je R1 aan die Pool geven joh
GSP kan pas met pensioen als GSP v Hendricks 2 is geweest.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:30 schreef Jimbo het volgende:
Is er al wat bekend over GSP en zn retirement ?
Door net zoveel te drinken als een Poolquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:29 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe kun je R1 aan die Pool geven joh
He scaredquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:31 schreef Nober het volgende:
[..]
GSP kan pas met pensioen als GSP v Hendricks 2 is geweest.
Rood moet winnen want die wilt tenmistequote:
Neem hem niet serieus man, hij weet niks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rood moet winnen want die wilt tenmiste
Dacht al dat ik dat hoordequote:Op zaterdag 7 december 2013 01:44 schreef Fenomeno het volgende:
HAHAHAHAHAHA 'ARE YOU NOT ENTERTAINED'![]()
Ik houd altijd wel van lekkere wilde potten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Neem hem niet serieus man, hij weet niks.
Mark Hunt vs Antonio Silvaquote:
Je zal onderhand wel moeite krijgen met al die TUP belts om je lijf, niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:02 schreef Nober het volgende:
Even gekeken naar jullie picks, jullie falen echt hard.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zal onderhand wel moeite krijgen met al die TUP belts om je lijf, niet?
Nogal ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zal onderhand wel moeite krijgen met al die TUP belts om je lijf, niet?
Door zijn moeder?quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:28 schreef aadspagaat het volgende:
nam phan, was hij niet die gene die betrapt werd toen die stond te rukken in de douche ofzo
Klopt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:28 schreef aadspagaat het volgende:
nam phan, was hij niet die gene die betrapt werd toen die stond te rukken in de douche ofzo
Na het event post ik een tussenstandje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahaha dacht dat Kedzie gewonnen had. Waar is de stand?
ligt eraan in welke org je dat record behaald hebtquote:Op zaterdag 7 december 2013 04:06 schreef Nober het volgende:
Ik weet niet eens wanneer die TUP begonnen is?
En waarom zou Barry winnen die staat 8-6 en Soa 19-3!
Barry 5-6, Soa 1-1, maar Soa is from down under.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ligt eraan in welke org je dat record behaald hebt
hij had er toch geen zin meer in, was pissed off over dat vliegenquote:Op zaterdag 7 december 2013 04:17 schreef Hooidraad het volgende:
Weer erg matig van Barry, waarom gaat hij voor een kimura from half guard als er een BJJ black belt van 120 kg op hem ligt?
Tijd voor een cut.
Er zijn de laatste tijd weer aardig wat injuries bij hoger gerankte vechters.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:19 schreef THEFXR het volgende:
<<<BREAKING>>>> Matt Brown is injured and out of his fight with Carlos Condit.
ik geloof er niet in, 1 week voor het gevecht, zal wel een positieve dopingtest zijn, gedaan door de UFC zelf.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd weer aardig wat injuries bij hoger gerankte vechters.
Robbie Lawler als vervanger?quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:19 schreef THEFXR het volgende:
<<<BREAKING>>>> Matt Brown is injured and out of his fight with Carlos Condit.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:21 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga eens wat kip eten.
[ afbeelding ]
ja, FOTN ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 04:45 schreef Nober het volgende:
4/4, voor tips vraag ik 10 euro.
Hoezo tikt die gast niet af, dacht ie nog kans te maken?
Bonus is voor beidequote:Op zaterdag 7 december 2013 04:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar krijgt hij dan ook een bonus voor? Hij liet alles toe!
Wie????quote:Op zaterdag 7 december 2013 05:07 schreef Hooidraad het volgende:
Maar het mag niet meer baten, Nober is sowieso event-winnaar.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 05:10 schreef THEFXR het volgende:
Dana White @danawhite 1 m
KO of the CENTURY!!!!! @FOXSports1 @ShogunRua
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gloeiende, ik wil naar bedquote:Op zaterdag 7 december 2013 05:12 schreef Hooidraad het volgende:
Nee hč, moeten we ons weer door Mizugaki vs. Phan heen wurgen.
Rustig vriend, hiervoor had je 2x de laagste scorequote:Op zaterdag 7 december 2013 05:17 schreef Nober het volgende:
Sorry, I am the CHAMPION!!
En dat voor de main event, ik heb met jullie te doen.
Maar dit overtref ik nooit meer man!quote:Op zaterdag 7 december 2013 05:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Rustig vriend, hiervoor had je 2x de laagste score
Zo moet je niet denken, nu moet je streven naar een 5/5.quote:Op zaterdag 7 december 2013 05:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dit overtref ik nooit meer man!
Ik wil mezelf graag even op de schouder kloppenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mee met Geo, Silva en Shogun gaan schitteren.
Is niet eens nodig tegen jullie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 05:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken, nu moet je streven naar een 5/5.
Vanwege Shogun dan he, Bigfoot gaat het onderspit delvenquote:Op zaterdag 7 december 2013 05:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik wil mezelf graag even op de schouder kloppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar Matt Brown is geblesseerd dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan opvullen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 05:27 schreef Nober het volgende:
Sig is goed he!?
UFC on Fox 9 zijn maar 4 fights of niet??
Lastig kiezen met die andere drie, laten we dat event overslaan...quote:Op zaterdag 7 december 2013 05:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, maar Matt Brown is geblesseerd dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan opvullen.
Kahili heeft wel leuke foto's op twitter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 05:30 schreef THEFXR het volgende:
wedden dat ze pas om 6 uur gaan knokken, komt nog een hele primetime voor enzo
Dat moet dan maar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 05:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er staat dat iemand geband is en je de admin moeten pijpen om te unbannen
IP is not allowedquote:
En Hunt z'n kuitbeen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 06:02 schreef THEFXR het volgende:
bigfoot heeft zijn linkerhand gebroken, vermoed ik
Klopt, sowieso FOTN en Silva wint ronde 1, 2, 4.quote:Op zaterdag 7 december 2013 05:50 schreef Hooidraad het volgende:
[nober]Hunt is 9-8 en Bigfoot is 18-5 dus Bigfoot gaat winnen.[/nober]
twitter:danawhite twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 06:17:16I honestly can't fucking believe this!!!! reageer retweet
twitter:danawhite twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 06:19:52People!!!!! Have u EVER seen anything like this in ur life!!!!!? reageer retweet
twitter:danawhite twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 06:30:32Both Hunt and Silva win FON and both get their win bonus and I might buy them both their own private ISLANDS!!!! Sickest HW fight ever!!! reageer retweet
Silva had deze gewoon moeten winnen, hoe komen ze nou weer bij een draw, hebben ze niet gekeken in ronde 1, 2 en 4!?quote:Op zaterdag 7 december 2013 06:25 schreef Hooidraad het volgende:
Nou Nober, als Hunt won dan was je gedeeld winnaar maar nu ben je de enige winnaar.
Gefeliciteerd
Neen, Geo gaat over de prijzen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 06:29 schreef Nober het volgende:
Kan ik mijn UFC FIGHT NIGHT 33 CHAMPIONSHIP BONUS bij jouw innen?
Wie vond jij dat er gewonnen had?quote:Op zaterdag 7 december 2013 06:36 schreef Hooidraad het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de scorecards.
Ronde 1 en 2 waren close, verder 3 en 5 voor Hunt en 4 voor Bigfoot.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 06:29 schreef THEFXR het volgende:
twitter:danawhite twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 06:17:16I honestly can't fucking believe this!!!! reageer retweet
twitter:danawhite twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 06:19:52People!!!!! Have u EVER seen anything like this in ur life!!!!!? reageer retweet
twitter:danawhite twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 06:30:32Both Hunt and Silva win FON and both get their win bonus and I might buy them both their own private ISLANDS!!!! Sickest HW fight ever!!! reageer retweet
I suck!quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:14 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
♪ Hij leve hoog, hij leve hoog ♫
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:16 schreef slashdotter3 het volgende:
JACK SLACK: MARK HUNT GETS SMART
http://fightland.vice.com/blog/jack-slack-mark-hunt-gets-smart
quote:Hunt's finest cross counters came against Stefan Struve. If anyone fits the description I just gave about fighters simply jabbing because they are told to, it is Stefan Struve. The seven-foot Dutchman has a tendency to fight like someone half his height, and when he does jab it lacks set-up, feints, or science. He simply pokes it out there and hopes for the best. Hunt was, of course, having none of that.
Here Hunt attempts to land a cross counter over the jab, doesn't quite get the connection, but comes up with a left hook.
Aahh kijk, zo hoort hetquote:Op zaterdag 7 december 2013 07:14 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Van wanneer tot wanneer loopt TUP, beetje vreemd om in november te beginnen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:14 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Ca. 15 events, het precieze aantal verschilt per TUP.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer loopt TUP, beetje vreemd om in november te beginnen?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:14 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Was een prelim, die hebben ze er weer tussen gestopt in de uitzending.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Die 2e beuk van Shogun, was die nou raak of sloeg hij mis?
En hoe kan het dat de Nam Phan partij later (dus belangrijker) is dan die van Shogun?
Herpes zeker net als die dude bij TUFquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:25 schreef THEFXR het volgende:
Sub Zero MMA
Claudia Gadelha has been forced out of tonight's Invicta FC 7 strawweight title fight vs. @CarlaEsparza1 due to an undisclosed infection.
![]()
![]()
![]()
Volgens mij slag hij zijn hand bijna aan gort omdat die punch de vloer raakte, maar de intentie was er idd wel!quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
Draw hmm.. Maar ronde 4&5![]()
En die KO van Shogunmijn hemel.. al was die 2e punch wel onsportief, je zag heel duidelijk dat hij helemaal out was
Damn, was juist het gevecht waar ik het meest naar uit keek van de hele cardquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef THEFXR het volgende:
Matt Brown Withdraws from UFC on FOX 9 Bout Due to Undisclosed Injury
http://bleacherreport.com(...)o-undisclosed-injury
nope, removed from the cardquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Damn, was juist het gevecht waar ik het meest naar uit keek van de hele card
Hoop dat ze nog een tegenstander kunnen vinden voor Condit
Stond alleen in het artikel dat het 'likely' was toch? Maar goed, kon ook haast niet anders natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef THEFXR het volgende:
Matt Brown Withdraws from UFC on FOX 9 Bout Due to Undisclosed Injury
http://bleacherreport.com(...)o-undisclosed-injury
Thanks for the support guys. I regret to inform all that I am out of the fight with Condit. I herniated 2 discs in my lower back this week
Wait what?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Herpes zeker net als die dude bij TUF![]()
Cung Le is de Dana white daar!quote:Op zondag 8 december 2013 20:15 schreef thewallsareshifting het volgende:
Wtf, geen actual fights om in het huis te komen maar alleen een beetje laf sparren? Wat is deze? En Cung Le die Dana White aan het uithangen isDie Yoga-teacher zonder full-contact ervaring
Wel benieuwd naar de volgende afleveringen en wat actie.
Verwijderdquote:Op zondag 8 december 2013 19:34 schreef Hooidraad het volgende:
The Ultimate Fighter: China - Episode 1
Video van 5 minuten op die pagina is onderdeel van een playlist dus gaat automatisch verder naar de volgende.
Ja, ze werden verwijderd terwijl ik aan het kijken was rond 21u dus ik heb zelf niet eens de helft gezienquote:
Awesome!quote:
Jup... Hoop dat Lombard weer keihard gaat knallen!quote:Op zondag 8 december 2013 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
Hector Lombard and Jake Shields set to fight at UFC 171 in Dallas
ik dacht dat shields gecut was??quote:Op zondag 8 december 2013 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
Hector Lombard and Jake Shields set to fight at UFC 171 in Dallas
Dit. Die Chinezen zitten niet op een Gordon te wachten.quote:
Verdomme!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.bjpenn.com/sha(...)#M1O80tFP2YRo3Xtj.99
Weer geen officiële bron. Ik wacht even een betere bron af.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.bjpenn.com/sha(...)#M1O80tFP2YRo3Xtj.99
Het staat ook op ufc.com en mmafighting.conquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Weer geen officiële bron. Ik wacht even een betere bron af.
Okee, ga ik daar even checken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het staat ook op ufc.com en mmafighting.con
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |