Het is natuurlijk ook zo dat wij blij zijn dat we een ''normaal'' leven leiden zonder al dat drama...Ik kijk dan ook met de nodige verbazing naar die programma's....en met een glimlachquote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als de meesten in SHO hou ik wel van een lekkere roddel, daarom snap ik niet zo goed dat de meesten zo afgeven op Albert Verlinde terwijl ze zelf wel smullen van de roddels die hij brengt.
En zoveel kom ik niet tekort in mijn leven
Hoes zou eerder moeten ophoepelen vanwege zijn falende drugsbeleid.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Kost zeker zijn baan als burgervader
Twee uur, dat is minstens één keer Piet Paulusma er tussendoor, en om het kwartier reclame ... dus een krap uurtje zendtijdquote:Op donderdag 12 december 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
Ze heeft een twee uur durend gesprek gehad, en er is veel meer aan de hand dan dat wij denken/weten aldus Patty op 3FM.
Dat is wel waar natuurlijk...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever zijn affaire(s) gaan. Hij mag niet chantabel zijn.
Het is ook sneuquote:Op donderdag 12 december 2013 12:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, ik vind het echt zo sneu om je zo intensief met het privé leven van een ander te bemoeien. Zo gretig. Zo likkebaardend. Genieten van het leed van een ander. En dat geldt dus voor SHO, Albert Verlinde en die hele achterbakse roddelindustrie. Maar goed, voorlopig geen spoortje verbetering op dat vlak te zien. Kennelijk komen mensen iets te kort in hun eigen leven ofzo.
effe denkenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:57 schreef Ole het volgende:
OP under construction. Iemand een leuke header?
Nu nog iemand die er iets leuks van knutseltquote:Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef roos85 het volgende:
Deze zijn wellicht leuk voor de header:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dit wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef roos85 het volgende:
Deze zijn wellicht leuk voor de header:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
staat er alquote:Op donderdag 12 december 2013 13:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goedgekeurd?![]()
Mooi!Mijn paint liep vast
Geweldigquote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kwalbert staat even buitenspel
Ik kreeg meteen inspiratiequote:Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi die foto dat hij met z'n ring prutst ook
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
over die grens heen gaatquote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef Toverheks het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)de_afspreken___.html
Onno wilde afspreken......
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_afspreken___.html
en nog een stukje..........
De telegraaf
Groot verschil.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of omhouden, of dragen who care's
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef Toverheks het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)de_afspreken___.html
Onno wilde afspreken......
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_afspreken___.html
en nog een stukje..........
De telegraaf
Dat is beter te declareren dan een kroegquote:Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef OeJ het volgende:
"Naar een hotel...hoezo?...Wat is de bedoeling?"
Vanavond dacht ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Wanneer wordt het uitgezonden eigenlijk, dat interview?
Zeik nou nietquote:
Natuurlijk, ze hebben bij SBS gewoon dik betaald voor de sleaze en dirt over een conculega.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef Rianne84 het volgende:
Wat een vreemd verhaal bij show vandaag. Hij zal er wel veel geld voor krijgen.
Hij zal wel smartegeld eisen ...quote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze hebben bij SBS gewoon dik betaald voor de sleaze en dirt over een conculega.
Die Ruud is een naieve jonge homo die dacht dat hij een toekomst had met Onno en nu hij toch voor Albert lijkt te kiezen rancuneus wordt.
Voor wat? Het is best lullig voor hem, maar je kan toch geen smartegeld eisen, omdat jequote:
Sja, ik denk toch dat hij er een slaatje uit wil gaan slaan .....quote:Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor wat? Het is best lullig voor hem, maar je kan toch geen smartegeld eisen, omdat je
''vriend'' bij zijn echtgenoot blijft, als dat al het geval is, want dat weet eigenlijk ook niemand nog...
Niet zo slim van hem dat interview
Ik had van ''vriend'' al minnaar gemaakt, dat leek me meer passenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Sja, ik denk toch dat hij er een slaatje uit wil gaan slaan .....
Affijn, we gaan het zien ...
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had van ''vriend'' al minnaar gemaakt, maar "scharrel" leek me meer passen
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef beequeen het volgende:
De affaire met die Ruud duurde dus al bijna een jaar.
Dat vertelde Patty in de preview.quote:
Ahaquote:Op donderdag 12 december 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde Patty in de preview.
Ik verhuis nu even naar Boelevaar.![]()
Toch klopt er iets niet bij die Ruudquote:Op donderdag 12 december 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde Patty in de preview.
Ik verhuis nu even naar Boelevaar.![]()
Ja, daar zat ik ook over te denken, maar Ruudje meldde ook dat ze in de periode voorafgaand aan die week een tijdje geen contact hadden, dus misschien verbaasde het voorstel over het hotel hem daarom.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet bij die Ruudal een jaar aan de gang en dan verbaasd zijn dat Onno met hem af wil spreken in een hotel
Zich afvragend of Onno meer van hem wilde dan alleen een gesprek of een zoen
Ik denk dat Albert wel de eer aan Patty guntquote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Komt er niks over dat interview in Boulevard of heb ik het al gemist?
Meh, jammerquote:Op donderdag 12 december 2013 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Albert wel de eer aan Patty gunt
Nee natuurlijk begint Albert er zelf niet over.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Komt er niks over dat interview in Boulevard of heb ik het al gemist?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:00 schreef Thelonious het volgende:
Schokkende ontwikkelingen. Zal dit het einde van Albert Verlinde bij RTL Boulevard betekenen? Zal hij het licht zien en zich nooit meer met roddel en achterklap bezighouden nu hij de andere kant van de medaille ervaren heeft?
Het is niet gemakkelijk medelijden te hebben met iemand in een ivoren toren.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef TheVulture het volgende:
Wat me wel een beetje irriteert is dat dit gebeuren wordt aangegrepen als een triomfantelijke stunt van SBS om Albert zwart te maken cq wraak te nemen terwijl hij feitelijk enkel het slachtoffer is van een affaire tussen zijn vent en een jong neukertje
Het had wat meer hout gesneden als hij zelf deze scheve schaats had gereden...
Ik denk dat er niet eens sprake is van een scheve, maar van een afgesproken schaats.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef TheVulture het volgende:
Wat me wel een beetje irriteert is dat dit gebeuren wordt aangegrepen als een triomfantelijke stunt van SBS om Albert zwart te maken cq wraak te nemen terwijl hij feitelijk enkel het slachtoffer is van een affaire tussen zijn vent en een jong neukertje
Het had wat meer hout gesneden als hij zelf deze scheve schaats had gereden...
Dan zou de verklaring anders zijn geweest, meer in de trant van niet handig en discreet maar wij hebben een vrij huwelijk dus ik gun onno zijn pleziertjes als ik er niet benquote:Op donderdag 12 december 2013 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet eens sprake is van een scheve, maar van een afgesproken schaats.
Volgens mij liet hij in een eerste verklaring al zoiets dergelijks doorschemeren.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Dan zou de verklaring anders zijn geweest, meer in de trant van niet handig en discreet maar wij hebben een vrij huwelijk dus ik gun onno zijn pleziertjes als ik er niet ben
Oh ja, zo lees ik hem ook. Maar het is toch net te vaag geweest om een gate te ontwijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij liet hij in een eerste verklaring al zoiets dergelijks doorschemeren.
Toch hebben we steeds gezocht naar mogelijkheden om elkaar vast te houden en elkaar niet te verliezen. We willen graag onze relatie goed houden met respect voor de vrijheid die we beiden hebben om ook individueel invulling aan onze levens te geven.
Dan snap ik niet hoe deze gate ontstaan is....lijkt erop dat ruud meer wilde zijn dan de minnaar van......quote:Op donderdag 12 december 2013 20:49 schreef Toverheks het volgende:
Ze hebben een open relatie/huwelijk, en Albert wist van Ruud en Onno af, zover kon ik het begrijpen uit de verklaring van Albert in RTL Boelevaard. ( en in homokringen komt dat vaker voor dan in heterokringen )
Volgens mij wordt er ook veel meer van gemaakt dan het is, door Patty en consorten. En zo'n bleu menneke is dan een makkelijk slachtoffer/middel.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Dan snap ik niet hoe deze gate ontstaan is....lijkt erop dat ruud meer wilde zijn dan de minnaar van......
Dit bleu menneke is niet dom, maar Onno Hoes heeft hem volgens mij teveel beloofd en wellicht ook dat hij zou gaan scheiden van Albert Verlinde.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook veel meer van gemaakt dan het is, door Patty en consorten. En zo'n bleu menneke is dan een makkelijk slachtoffer/middel.
Nee! Je moet van A tot Z alles uit de doeken doen!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef Laysa het volgende:
Albert hoeft helemaal niks, want hij heeft niks verkeerd gedaan in dit verhaal
Eg niequote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Je moet van A tot Z alles uit de doeken doen!
Wel! Daar hebben we recht op! En ik wil ook inzage in zijn bankzaken.quote:
Het speelde dus al een jaar als ik hier terug lees, en misschien heeft O teveel aan die toyboy beloofd en kan dat niet nakomen, een Burgermeester die een jong jongentje neemt en bij zijn man weg gaat, en dat die man A Verlinden heet kan al helemaal niet, want landelijk nieuws etc.etc. Maar O had ook beter moeten nadenken dat wat hij in het openbaar doet altijd wel iemand met een mobieltje rond loopt, (Georgina Verbaan toendertijd zoenend in een koffiebar) Ben wel benieuwd naar het verhaal straks met patty op SBS.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe deze gate ontstaan is....lijkt erop dat ruud meer wilde zijn dan de minnaar van......
Is goed hoor....het volgende interview zal in het huis van de burgemeester zijn op de bank...Jij je zin!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel! Daar hebben we recht op! En ik wil ook inzage in zijn bankzaken.
Ga ik ondertussen in hun slaapkamer neuzen!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef Laysa het volgende:
Is goed hoor....het volgende interview zal in het huis van de burgemeester zijn op de bank...Jij je zin!
Ik wil niet eens weten wat daar gebeurd.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga ik ondertussen in hun slaapkamer neuzen!
Niks dus, want Onno pieste buiten de deurquote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat daar gebeurd.
Niet zoveel blijkt nuquote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat daar gebeurd.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niks dus, want Onno pieste buiten de deur
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niks dus, want Onno pieste buiten de deur
quote:
Wij hebben altijd gelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]dat is ook weer waar
adres hebben?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga ik ondertussen in hun slaapkamer neuzen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |