Plaats even een topic report (zie onderaan dit topic hoe of wat) dan zien we gelijk de melding bij het juiste topic.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:05 schreef Spaardertje het volgende:
Willen jullie mijn foto's van mijn Sony xperia in op zetten en in de advertentie 'als nieuw'.? Bvd
gedaan. Bedankt.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Plaats even een topic report (zie onderaan dit topic hoe of wat) dan zien we gelijk de melding bij het juiste topic.
Done, uit Google & topic in z'n geheel weg voor de zekerheid!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:55 schreef Appeltaart het volgende:
Ik zou graag mijn telefoonnummer uit een oude advertentie verwijdert zien, alvast bedankt! ps. Heb topic report gedaan en dit is link;
http://forum.fok.nl/topic/1769276
Ik wacht met je mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef Drommelsch85 het volgende:
V&A / [TK] Samsung EVO 250gb
[ afbeelding ]
SSD gekocht, kreeg alleen een leeg doosje gestuurd![]()
Wacht op uitleg verkoper..
Ik had m al dichtgegooid, want ik las het topic toevallig. Een TR wordt op prijs gesteld voor een slotjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:38 schreef Ireth het volgende:
V&A / [GRATIS] Vandaag af te halen: matras 140 x 200 (Utrecht!)
Hij mag dicht, matras is net opgehaald
Bedankt voor de TR's ookquote:Op maandag 17 maart 2014 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
V&A / [TK] Peugeot 306 - 5d - 1996 - 143000km - airco
En
V&A / [TK] 2x lattenbodem IKEA Sultan Mane 90x200
Mogen dicht! Zijn verkocht.
Dank.
Persoonlijk denk ik dat het geen klap uit zal maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:28 schreef Geckoo het volgende:
Is het mogelijk om bij de prefix van een nieuw topic het "vraag" te veranderen in "gevraagd"
Hiermee is het misschien duidelijker dat het niet om vraag en antwoord gaat maar om gevraagd en aanbod.
Np. Was toch niet alsof het storm liep ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bedankt voor de TR's ookAlleen, omdat er al een tijd niet in was gepost, stond die op pagina 2 weg te rotten.
Tip voor een volgende, na je TR ook je topic even kickenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Np. Was toch niet alsof het storm liep ofzo.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:53 schreef Dokay het volgende:
V&A / [TK] Tommy Hilfiger zonnebril + horloge + manchetknopen mag dicht, spullen zijn inmiddels verkocht
Even een TR plaatsen en je topic kicken, dat is voor iedereen het makkelijkstequote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:09 schreef chansadres het volgende:
V&A / [TK] Verzameling Vinyl
Topic kan dicht. Verkocht.
Je wil samen iets kopen, maar niet naar samenkopen?quote:Op zondag 23 maart 2014 12:09 schreef Skv het volgende:
Waarom tyf je mijn topic dicht? Samenkopen is waardeloos.
Dan open ik wel een topic waarbij ik 1 bril aanbied met een levertijd van 3 weken.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je wil samen iets kopen, maar niet naar samenkopen?
Daar is V&A gewoon niet de plek voor.
Dat is handel. Probeer het daar gewoon, niet hier.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan open ik wel een topic waarbij ik 1 bril aanbied met een levertijd van 3 weken.
Is helemaal geen handel. Ik verdien er niks aan.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is handel. Probeer het daar gewoon, niet hier.
Dat hoeft ook niet. Je kunt hoog of laag springen, er zijn speciale websites voor waar je dit kunt doen en dat wil je niet, dan houdt het wel een beetje op.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Is helemaal geen handel. Ik verdien er niks aan.
omdat het hier vol zit met regeltjesneukers. Zag vandaag de eerste goede wetenschappelijke enquęte voorbij komen in een jaar. Topic werd na 5 min dichtgegooid omdat de TS een tablet verlootte. En dat mag niet want boehoe. En alle fuckzooi blijf gewoon staan, ondanks gaat de enquętes om te janken zijn en de TS na zijn OP nooit meer reageert.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Alan_Bastard het volgende:
V&A / [TK] 2 Kaarten Cirque du Soleil - Kooza (1e rang) 26/03
Waarom mag ik twee vrijkaarten niet verkopen?
Ik heb ze als vervanging gekregen van Mojo voor een andere voorstelling. Ik zie het 1-2-3 niet in de FAQ staan en daarnaast motiveer je mensen om dit soort informatie te verzwijgen in de toekomst
Dan zijn het dus geen vrijkaarten en moet je dat ook niet neerzetten. Het is gewoon niet de bedoeling hier handel te drijven, daar zijn sites als Marktplaats voor. Als dit inruilkaartjes zijn kun je ze verkopen voor max de prijs die jij voor de oorspronkelijke kaartjes hebt betaald.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Alan_Bastard het volgende:
V&A / [TK] 2 Kaarten Cirque du Soleil - Kooza (1e rang) 26/03
Waarom mag ik twee vrijkaarten niet verkopen?
Ik heb ze als vervanging gekregen van Mojo voor een andere voorstelling. Ik zie het 1-2-3 niet in de FAQ staan en daarnaast motiveer je mensen om dit soort informatie te verzwijgen in de toekomst
Er staat op: VRIJKAARTquote:Op zondag 23 maart 2014 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zijn het dus geen vrijkaarten en moet je dat ook niet neerzetten. Het is gewoon niet de bedoeling hier handel te drijven, daar zijn sites als Marktplaats voor. Als dit inruilkaartjes zijn kun je ze verkopen voor max de prijs die jij voor de oorspronkelijke kaartjes hebt betaald.
Ik zal je OP aanpassen, want vrijkaarten kun je gewoon niet verkopen hier, dat is niet de bedoeling van vrijkaarten, maar in jouw geval zijn het inruilers voor iets wat niet door ging en dan heb je er gewoon voor betaald.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:22 schreef Alan_Bastard het volgende:
Zou hij alsnog open mogen? Koper is afgehaakt
Als het nodig is kan ik je mailwisseling forwarden met Mojo ober het hoe/waarom van de vrijkaarten
Bij een free en basic abo is dat idd 48 uur. Als je een "hoger" abo hebt, loopt de edittijd op. Een overzicht staat hier: http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op maandag 24 maart 2014 08:03 schreef detulp050 het volgende:
Hoe lang na het openen van een topic kun je je OP editen?
Als ik een lijst met stripboeken wil verkopen, dan is het natuurlijk handig om de lijst bij te kunnen werken en na X-tijd kan dat niet meer, tips?
Ik heb nog een ander idee wat ik wellicht ga gebruiken. Alles in een plaatje, plaatje als OP en dan kan ik het plaatje steeds vervangen, zolang de url maar hetzelfde blijftquote:Op maandag 24 maart 2014 12:35 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Bij een free en basic abo is dat idd 48 uur. Als je een "hoger" abo hebt, loopt de edittijd op. Een overzicht staat hier: http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Trouwens: zodra mods een OP/post hebben bewerkt, dan kun je hier niets meer veranderen![]()
Kleine wijzigingen kunnen wij voor je doen. Als het veel is, dan werkt het het beste om een nieuwe OP te posten in het topic. Vervolgens geef je ons een seintje met een TR en we plakken het er in
Dat kan, maar dat maakt de zoekbaarheid van je topic wel kleiner.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:20 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb nog een ander idee wat ik wellicht ga gebruiken. Alles in een plaatje, plaatje als OP en dan kan ik het plaatje steeds vervangen, zolang de url maar hetzelfde blijftBedankt voor je terugkoppeling
Goed punt. Hmz, ik kijk nog even verderquote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat maakt de zoekbaarheid van je topic wel kleiner.
Het is gvd overmorgen pas 1 april.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:49 schreef Toto69 het volgende:
Dit is natuurlijk een "grap" topic (V&A / [TK] Mooi Schilderij) in het kader van 1 april. Ik hoop dat hij even open kan blijven.
Een TR in een oud topic zien wij niet, dat topic staat dan te rotten op pagina 2 of verder, daar kijken we eens in de zoveel tijd om oude TR's te schonen als het een keer heel rustig is.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:57 schreef para909 het volgende:
Hele slechte ervaring met user Baghdaddy in dit topic.
Ik kreeg een totaal verkeerd product opgestuurd. Ik heb een aantal keren een voorstel gedaan voor het terugsturen van het product, maar er wordt niet op gereageerd. Vreemd, want Baghdaddy is wel online geweest.
Via een Topic report heb ik de mods op de hoogte gesteld, maar daar krijg ik ook geen reactie van. Misschien via dit topic?
Thanks.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een TR in een oud topic zien wij niet, dat topic staat dan te rotten op pagina 2 of verder, daar kijken we eens in de zoveel tijd om oude TR's te schonen als het een keer heel rustig is.
Daarom is er een feedbacktopic, een verkoperservaringtopic en staat in de policy wat je moet doen als er iets mis is gegaan. Daar staat ook dat als je een TR plaatst je ook je topic even moet kicken, zodat hij weer bovenaan staat.
In dit geval kun je het beste het hele verhaal even op de PM zetten naar: vacrew
Dan pakt een van ons het op.
Het kan geen kwaad om alsnog de policy even door te nemen in de tussentijd: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:16 schreef para909 het volgende:
[..]
Policy gelezen: Check.
Feedbacktopic: Check.
PM naar vacrew: Check.
ik zou zeggen CHECK je pm.
Jup, vaak staat het in het ervaringen topic en wordt er ook door ons gevraagd aan de 'gedupeerde' om daar te posten als iets is opgelost. Mocht een zaak niet opgelost worden zal het 9 van de 10 keer het geval zijn dat die persoon een (V&A) ban krijgt.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:38 schreef vannelle het volgende:
Vandaar mijn vraag: word de uitkomst van een geschil wel eens bekend gemaakt om iemands naam te "zuiveren"?
Graag even een Topic Report plaatsen en je topic kicken, staat ook in dit topic zo'n beetje overalquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:44 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Mijn tafel is verkocht!
Topic mag dicht: V&A / [TK] Mooie eetkamertafel, compleet met zes stoelen.
Bedankt weer..
Dikgedrukt is geloof ik het probleem. (en ik reageer hier enkel als user overigens, ik zoek een zonnebril namelijkquote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Sannr_ het volgende:
Volgens mij is het heel simpel: als een product fake is
Nouja was hier toch wel duidelijk toch? Dat leek me niet echt de discussie, heb zat punten aangedragen in het topic dat het aantoonde. Maar toch bleef het open? Lijkt een beetje alsof men het liever door de vingers ziet?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dikgedrukt is geloof ik het probleem. (en ik reageer hier enkel als user overigens, ik zoek een zonnebril namelijk)
Voor iemand die niets/weinig van zonnebrillen en (na)maak weet lastig te beoordelen, het is in ieder geval dicht op verzoek van TS, dus waarom moeilijk doen?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:01 schreef Sannr_ het volgende:
[..]
Nouja was hier toch wel duidelijk toch? Dat leek me niet echt de discussie, heb zat punten aangedragen in het topic dat het aantoonde. Maar toch bleef het open?
Voor mij als leek, is dit echt niet overduidelijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Sannr_ het volgende:
Ben benieuwd waarom Lt Surge in the topic van de nep Ray Ban zegt dat het "lastig" is: V&A / [TK] Rayban Aviator (spiegel)
Volgens mij is het heel simpel: als een product fake is, is het toch tegen de wet om hier in te handelen, en dus volgens de policy hier verboden? En door de foto was het in dit geval overduidelijk dat het om een fake ging. Dus dan moet het topic toch per definitie op slot?
En ja, dan geef ik de TS het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 10 april 2014 22:01 schreef Sannr_ het volgende:
Maar toch bleef het open? Lijkt een beetje alsof men het liever door de vingers ziet?
Ben gewoon benieuwd, hij plaatst er duidelijk bij dat hij het lastig vind, vraag me af wat hij dan lastig er aan vindt. De fouten in het logo waren redelijk duidelijk, en wat betreft het hoesje was het makkelijk googlen. Moet er dan echt een spelfout in zitten om het topic te sluiten?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor iemand die niets/weinig van zonnebrillen en (na)maak weet lastig te beoordelen, het is in ieder geval dicht op verzoek van TS, dus waarom moeilijk doen?
Niet met 100% zekerheid? Jij twijfelt of Ray Ban hun eigen logo juist kan afdrukken? Volgens mij was het ts tegen alle anderen. Behalve misschien 1 andere user die het opnam voor valse beschuldigingen over Ray-Bans in het algemeen?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor mij als leek, is dit echt niet overduidelijk.
Ik/wij hebben ook niet overal verstand van, TS geeft aan dat die niet fake is, een ander zegt van wel, tjah. Geen van jullie kon het met 100% zekerheid zeggen imho.
[..]
En ja, dan geef ik de TS het voordeel van de twijfel
Klopt, niet met 100% zekerheid. Op 1 foto, van die kwaliteit, kan ik niet beoordelen of iets echt is of niet. En geen probleem, dat mag uiteraard.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef Sannr_ het volgende:
[..]
Niet met 100% zekerheid? Jij twijfelt of Ray Ban hun eigen logo juist kan afdrukken? Volgens mij was het ts tegen alle anderen. Behalve misschien 1 andere user die het opnam voor valse beschuldigingen over Ray-Bans in het algemeen?
Sorry kom misschien wat geirriteerd over maar meen het als een serieuze vraag
Even een TR plaatsen en je topic kicken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef Dokay het volgende:
V&A / [TK] Stevige workstation / game PC kan dicht, is verkocht. Thanks!
Even een TR plaatsen en je topic kicken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Verkocht: V&A / [TK] Samsung Galaxy Note 2
Kut is dat he, als je met mensen te maken hebtquote:Op woensdag 23 april 2014 15:07 schreef Thomas-sama het volgende:
V&A / [TK] LEGO Marvel Super Heroes (WiiU)
gisteravond gekickt en TR geplaatst, maar nog geen slot
Ik verklaar dit nietig.quote:Op zondag 27 april 2014 17:50 schreef icloud het volgende:
Ik eis onmiddelijk een heropening van V&A / [tk] Twee upgrades 2 naar 1 dagkaarten. het voldoet aan alle voorwaarden van de v&a policy.
Uiteraard kan ik dit wel. Klikt u op het volgende: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opentquote:Op zondag 27 april 2014 17:55 schreef icloud het volgende:
[..]
Je kunt het totaal niet onderbouwen met jullie eigen regels.
Handel is als ik veel of producten in bulk aanbied(veelal professionele handel), je kunt moeilijk vol houden dat ik handel drijf als ik twee kaartjes verkoop.quote:Op zondag 27 april 2014 18:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik dit wel. Klikt u op het volgende: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent
U ziet daar het volgende staan:
1b. Wat ook niet is toegestaan:
• Handel, al dan niet commerciëel, hieronder valt ook winst maken op producten
Jij ontvangt iets gratis, en probeert dit te verkopen. Dus je maakt winst.
Ik hoop dat dit voldoende bewijs is.
Het topic blijft gesloten.
Dit is mijn uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen.
Fijne middag
V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opentquote:Op zondag 27 april 2014 18:02 schreef icloud het volgende:
[..]
Handel is als ik veel of producten in bulk aanbied(veelal professionele handel), je kunt moeilijk vol houden dat ik handel drijf als ik twee kaartjes verkoop.
De policy bevat richtlijnen om het zo leuk en eerlijk mogelijk te houden. V&A is bedoeld om onderling je gebruikte spulletes te kopen en verkopen. Als je geld wil verdienen aan dit soort dingen (ok, het is deze keer 'maar' 5 euro, maar we moeten wel één lijn trekken, want anders moeten we een maximumbedrag gaan instellen ofzo, wat ook weer niet kan) zijn daar genoeg plekken voor. Speurders, Marktplaats, 2ehands, noem ze maar op.quote:Moderators kunnen altijd beslissen dat zaken of goederen die hierboven niet vermeld zijn niet worden toegelaten.
Kaartjes verkopen voor 5 euro is geen handel, daarnaast heeft iedereen die hier iets verkoopt, winst. dat is namelijk het principe van verkopen.quote:Op zondag 27 april 2014 18:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent
[..]
De policy bevat richtlijnen om het zo leuk en eerlijk mogelijk te houden. V&A is bedoeld om onderling je gebruikte spulletes te kopen en verkopen. Als je geld wil verdienen aan dit soort dingen (ok, het is deze keer 'maar' 5 euro, maar we moeten wel één lijn trekken, want anders moeten we een maximumbedrag gaan instellen ofzo, wat ook weer niet kan) zijn daar genoeg plekken voor. Speurders, Marktplaats, 2ehands, noem ze maar op.
Dat laatste is natuurlijk onzin, want de meeste spullen zijn gebruikt en dus worden ze voor veel minder verkocht, dat is het hele idee achter V&A.quote:Op zondag 27 april 2014 18:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Kaartjes verkopen voor 5 euro is geen handel, daarnaast heeft iedereen die hier iets verkoopt, winst. dat is namelijk het principe van verkopen.
In dit forum staan weinig topics waarbij de verkoper geen winst maakt.
Onzin die spullen worden altijd duurder verkocht dan wat ze waard zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onzin, want de meeste spullen zijn gebruikt en dus worden ze voor veel minder verkocht, dat is het hele idee achter V&A.
Noem het zoals je wil, je gratis kaartjes kun je hier gratis aanbieden, geld vragen kan op Marktplaats.
Dit is een forumdeel waar we doen aan koop/verkoop van spullen. Gewoon leuk onder elkaar als FOK!kersquote:Op zondag 27 april 2014 18:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Kaartjes verkopen voor 5 euro is geen handel, daarnaast heeft iedereen die hier iets verkoopt, winst. dat is namelijk het principe van verkopen.
In dit forum staan weinig topics waarbij de verkoper geen winst maakt.
Ja, dat gebeurt wel vaker met hondenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:06 schreef deedeetee het volgende:
F&F / Geven jullie je hond wel eens een tik? Die is hier verdwaald
okquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef djkoelkast het volgende:
Even het hele verhaal via PM naar vacrew.
Prima, zet er maar tijdelijk een slotje opquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zou zeggen slotje, post in dit topic als hij weer open kan.
Done!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:51 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Prima, zet er maar tijdelijk een slotje op
Ook mobiel kun je een TR plaatsen, alleen dan via de link "rapporteer" rechts boven het invoerveld.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:50 schreef hubber het volgende:
Kan geen TR plaatsen omdat ik mobiel surf en de desktopversie (voor mij) niet is op te vragen, maar V&A / [TK] Apple TV 3e generatie is verkocht
Leerzame dag dit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook mobiel kun je een TR plaatsen, alleen dan via de link "rapporteer" rechts boven het invoerveld.
Topic mag weer open, nieuwe mobiel in bezit dus de Nexus 4 kan verkocht worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:20 schreef IkWilbert het volgende:
Zie V&A / [TK] Google Nexus 4
Wat is handig? Topic open laten staan of tijdelijk een slotje?
Done!quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:41 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Topic mag weer open, nieuwe mobiel in bezit dus de Nexus 4 kan verkocht worden.
Daarom altijd een TR + je topic kickenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:47 schreef Gunner het volgende:
V&A / [TK] Nintendo DS Lite met 4 spellen
had wel een TR willen doen, maar het topic is al vrij diep weggezakt. maar het mag op slot. is verkocht
Even een TR in je topic plaatsen en daarna je topic kicken, dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef Rutger1983 het volgende:
V&A / [TK] Sitecom Wireless Router 300N x3 = verkocht, mag dus dicht
De TR hebben we destijds gemist. Zonder een kick staan ze weg te rotten op pagina 45845289quote:Op maandag 26 mei 2014 16:36 schreef Rutger1983 het volgende:
V&A / [TK] HP Mini 210-1070ed Netbook
V&A / [TK] 3COM OfficeConnect Dual Speed Switch 8-port
beiden verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |