abonnement Unibet Coolblue
pi_138070199
Nette eetkamertafel van 2.00cm bij 90cm. 77cm hoog. Kwalitatief een keurige tafel van een prima kwaliteit, niet te vergelijken met Ikea-materiaal bijvoorbeeld (was ook vrij duur in aanschaf).

De tafel komt met 6 stoelen, een combinatie van 3 (room)wit en 3 bruin. De stoelen zijn voorzien van een sfeervolle ribstof.
Eén bruine en één witte stoel zijn beschadigd waarvan de bruine stoel vrij netjes gerepareerd is (zie de foto's). De andere stoelen zien er prima uit, maar dienen eventueel schoon gemaakt te worden. .

Op korte termijn op te halen!

NB: Indien wenselijk kunnen de tafel of de stoelen afzonderlijk van elkaar gekocht worden (indien je alleen de tafel of de zes stoelen wenst).
Wanneer je een bod doet betreft dit voor de volledige set, indien je enkel de tafel of de stoelen wenst over te nemen laat dat dan duidelijk weten.

Vraagprijs totale set: 150 euro (dat is goedkoop!)
Op te halen in: Almere Haven
De poten van de tafel kunnen gedemonteerd worden, de stoelen dienen in zijn geheel meegenomen te worden (hiervan kunnen de poten niet los)



In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_138160523
^ Omhoog ^
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
  donderdag 27 maart 2014 @ 10:33:54 #3
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_138219748
Heb interesse ff overleggen met het thuisfront!
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
  donderdag 27 maart 2014 @ 10:42:30 #4
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_138219959
je hebt PM
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
pi_138303169
Ontvangen, je hebt antwoord!
De afmetingen stonden trouwens al in mijn openingspost ;-)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_138323673
^ Omhoog ^
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_138355748
Indien de tafel+stoelen voor ¤ 100,- opgehaald mogen worden ga ik even overleggen met mijn ouders of zij het eventueel op kunnen halen voor mij. Zij wonen namelijk bij Almere in de buurt.
pi_138535761
Verkocht aan Ruudjuh31!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
  maandag 7 april 2014 @ 10:44:50 #9
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_138603438
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:43 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Verkocht aan Ruudjuh31!
En met veel plezier al gebruikt :Y
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')