Dat is te ver. Ik moet uit Nederland komen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:52 schreef Rutger1983 het volgende:
Staat genoteerd beiden.
Ophalen in omg. Groningen of Drachten/Leeuwarden.
Hij kan naar Flevoland verscheept worden als ik het op tijd weet.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:15 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Dat is te ver. Ik moet uit Nederland komen.
Ik moet uit Limburg komen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:49 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
ehm sja.. Er is reeds 125 euro geboden..
100 euro als je hem komt brengen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:04 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Betekent niet dat hij opeens 50 euro goedkoper wordt..
Dit is geen ONZ..quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:15 schreef Radoslaw het volgende:
[..]
100 euro als je hem komt brengen?
Gr
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:29 schreef Radoslaw het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus 130 euro? dan maak ik na ontvangst het geld over?
Gr
Ik ben bereid de helft vooruit te betalen en de andere helft na ontvangstquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:31 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
maar ik ga hem niet naar Limburg brengen.
en opsturen doe ik pas nadat ik de betaling heb ontvangen.
Vooralsnog wacht ik het nog even af.
De doos heb ik niet meer. Wel staat de originele recovery partitie erop incl. geldige windows 7 Starter licentie (sticker zit aan de binnenkant onderop van de netbook). Ik heb hem pas nog gerecovered en t/m begin deze week alle updates geinstalleerd. CD heeft er nooit bij gezeten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:44 schreef Mascini het volgende:
TVP.
Komt 'ie inclusief doos en originele drivers en windows CD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |