Wat staat er voor jou met kerst op de planning dan? En new year?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook voor een mannelijke psych gekozen, mijn ervaring is dat mannen vaak wat sneller zeggen waar het op staat. Ik heb ook liever iemand die doorzet/aanpakt dan iemand die je spreekwoordelijk kapot knuffelt.
Geen idee, ik bekijk het positief en ik zie wel. Vooralsnog ga ik uit van wat ik jaarlijks heb. Bij meer drukte merk ik juist dat het minder gaat, rust lijkt me meer goed te doen.
Ow dat namen noemen, verschrikkelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 12:27 schreef hugecooll het volgende:
Enigszins off-topic vraagje, maar voor de mensen die naar psychologen of therapeuten gaan: noemen zij je expres steeds bij je naam, of is dat meer iets van televisie? En als ze dat doen, heeft dat dan een doel?
(Klantenservicemedewerkers hebben daar ook een handje van)
Kan ook dat dat alleen bij groepssessies is
Familiedingen, zoals gewoonlijk. Helemaal prima ookquote:Op woensdag 11 december 2013 12:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat staat er voor jou met kerst op de planning dan? En new year?
Nooit gemerkt. Ik zit ook niet in een groep, daar kan ik het me voorstellen dat het handiger isquote:Op woensdag 11 december 2013 12:27 schreef hugecooll het volgende:
Enigszins off-topic vraagje, maar voor de mensen die naar psychologen of therapeuten gaan: noemen zij je expres steeds bij je naam, of is dat meer iets van televisie? En als ze dat doen, heeft dat dan een doel?
(Klantenservicemedewerkers hebben daar ook een handje van)
Kan ook dat dat alleen bij groepssessies is
Mja, bij de eerste vraag van een dialoog wel, maar daarna is het toch duidelijk tegen wie je het hebt?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit gemerkt. Ik zit ook niet in een groep, daar kan ik het me voorstellen dat het handiger is
Sommige mensen zijn er gewoon erg 'goed' in.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef hugecooll het volgende:
Mja, bij de eerste vraag van een dialoog wel, maar daarna is het toch duidelijk tegen wie je het hebt?
Maken dat soort dingen serieus uit?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Nouja bij de dokter/tandarts vind ik het niet vreemd, je ziet ze maar 1x per jaar (of iets vaker, maar relatief weinig)
De psych zie je zowat elke week, dus dan vind ik het minder nodig.
Daarbij vind ik het normaler als je het doet wanneer je als klant naar de behandelaar toe gaat en dus de hand in z'n kamer geeft. Dan wanneer de behandelaar je op komt halen in de wachtzaal en je dan de hand geeft.Tja, ik stoor me eraan, dus heb er eens over nagedacht
Och je merkt het op, het stoort me af en toe .quote:Op woensdag 11 december 2013 13:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Maken dat soort dingen serieus uit?
Een hand geven in de kamer of in de zaal? Iemand die continu je naam noemt? Wij hebben toch ook gewoon een mond en kunnen zeggen dat we dat wel of liever niet hebben?
Is toch heel normaal? Zou raar zijn als je eerst achter hem aanloopt en daarna in de kamer pas hallo zegtquote:Op woensdag 11 december 2013 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Nouja bij de dokter/tandarts vind ik het niet vreemd, je ziet ze maar 1x per jaar (of iets vaker, maar relatief weinig)
De psych zie je zowat elke week, dus dan vind ik het minder nodig.
Daarbij vind ik het normaler als je het doet wanneer je als klant naar de behandelaar toe gaat en dus de hand in z'n kamer geeft. Dan wanneer de behandelaar je op komt halen in de wachtzaal en je dan de hand geeft.Tja, ik stoor me eraan, dus heb er eens over nagedacht
Gewoon 'kom je? " of 'hoi' in de spreekkamer, en dan gaan zitten en pratenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:06 schreef Probability het volgende:
Is toch heel normaal? Zou raar zijn als je eerst achter hem aanloopt en daarna in de kamer pas hallo zegt?
Oh ja, zijn denk ik gewoon normale omgangsvormen.. Niet omdat je patient bent oid...quote:Op woensdag 11 december 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon 'kom je? " of 'hoi' in de spreekkamer, en dan gaan zitten en praten
Handje is niet nodig
Ow zo erg vind ik het ook weer niet hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Probability het volgende:
Oh ja, zijn denk ik gewoon normale omgangsvormen.. Niet omdat je patient bent oid...
Maar als je het niet chill vindt hou je de volgende keer gewoon je handen in je zakken
Hmmm in het 'bedrijfsleven' doet ook iedereen dat.. Net wat je gewend bent.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:27 schreef kuolema het volgende:
Eens, ik vind het een beetje gek maar het is geen probleem of zo. Het valt gewoon op.
Niet als je er voor een paar maanden elke week komtquote:Op woensdag 11 december 2013 14:39 schreef Probability het volgende:
Hmmm in het 'bedrijfsleven' doet ook iedereen dat.. Net wat je gewend bent.
Wel als je een afspraak hebt lijkt mijquote:Op woensdag 11 december 2013 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet als je er voor een paar maanden elke week komt
De externen die hier zitten geven wij echt niet elke week / om de week opnieuw een hand hoor
Is het niet zonde om daar al energie in te steken? Ik hou me totaal niet bezig met dat soort dingen. Als ik een plekje in mijn hoofd moet geven aan alles wat me 'opvalt' dan vlieg ik binnen 1-2-3 keren direct weer in een burn-out en is het feestje weer on hold.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:27 schreef kuolema het volgende:
Eens, ik vind het een beetje gek maar het is geen probleem of zo. Het valt gewoon op.
Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar jouw situatie !quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sorry dat gaat niet lukken, in de kroeg ben ik ook niet de gezelligste momenteel
Klinkt goed. Heb gister ook in de tuin van een vriend gewerkt. Doet mij vaak wel goed: lichamelijk werk buiten.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:17 schreef Gray het volgende:
Lekker hout gehakt vandaag, wat een weelde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |