abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134145768
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:14 schreef minthy het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook voor een mannelijke psych gekozen, mijn ervaring is dat mannen vaak wat sneller zeggen waar het op staat. Ik heb ook liever iemand die doorzet/aanpakt dan iemand die je spreekwoordelijk kapot knuffelt.

Geen idee, ik bekijk het positief en ik zie wel. Vooralsnog ga ik uit van wat ik jaarlijks heb. Bij meer drukte merk ik juist dat het minder gaat, rust lijkt me meer goed te doen.
Wat staat er voor jou met kerst op de planning dan? En new year?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 11 december 2013 @ 12:27:34 #152
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134145845
Enigszins off-topic vraagje, maar voor de mensen die naar psychologen of therapeuten gaan: noemen zij je expres steeds bij je naam, of is dat meer iets van televisie? En als ze dat doen, heeft dat dan een doel?
(Klantenservicemedewerkers hebben daar ook een handje van }:| )

Kan ook dat dat alleen bij groepssessies is
  woensdag 11 december 2013 @ 12:30:23 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134145923
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:27 schreef hugecooll het volgende:
Enigszins off-topic vraagje, maar voor de mensen die naar psychologen of therapeuten gaan: noemen zij je expres steeds bij je naam, of is dat meer iets van televisie? En als ze dat doen, heeft dat dan een doel?

Ow dat namen noemen, verschrikkelijk :X
Uhm, neuh, ze noemt nooit m'n naam eigenlijk. Met groepssessies is het denk ik wel handig(er)/nodig/duidelijker.

Mijn psych geeft me wel altijd een hand als ze me op komt halen :') De eerste keer oke, maar daarna vind ik het zo raar.
pi_134145946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat staat er voor jou met kerst op de planning dan? En new year?
Familiedingen, zoals gewoonlijk. Helemaal prima ook :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_134145979
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:27 schreef hugecooll het volgende:

Nooit gemerkt. Ik zit ook niet in een groep, daar kan ik het me voorstellen dat het handiger is :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 11 december 2013 @ 12:33:19 #156
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134145999
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:32 schreef minthy het volgende:

[..]

Nooit gemerkt. Ik zit ook niet in een groep, daar kan ik het me voorstellen dat het handiger is :P
Mja, bij de eerste vraag van een dialoog wel, maar daarna is het toch duidelijk tegen wie je het hebt? :D
  woensdag 11 december 2013 @ 12:34:15 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134146031
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef hugecooll het volgende:
Mja, bij de eerste vraag van een dialoog wel, maar daarna is het toch duidelijk tegen wie je het hebt? :D
Sommige mensen zijn er gewoon erg 'goed' in.
pi_134147364
Pff...ik heb net een mail gestuurd met uitleg naar een docent waarom ik mijn verslag niet had ingeleverd en niet reageerde op zijn mails. Ik schaam me kapot maar voelde me verplicht want hij vroeg twee keer om een verklaring...
Ik heb dit schooljaar gewoon helemaal NIETS gepresteerd....alles verkloot. Vorig jaar heb ik het eerste semester alles gehaald (niet helemaal zonder problemen though) en ging het daarna fout, nu heb ik veel minder vakken en begint het al zo... :r
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_134147655
Naam veel noemen is mij niet opgevallen...ik zal er eens op gaan letten.
Maar het heeft vast een goede reden:
Fez O+ _O-

Maar ze geven wel allemaal élke keer dat ik daar kom een hand, vaak bij aankomst en bij weggaan. Dat vind ik ook een beetje gek. Waarom doen ze dat? Leren ze dat in de opleiding of zo? Ik denk dat het een vertrouwenskwestie is.
  woensdag 11 december 2013 @ 13:33:07 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134147819
Nouja bij de dokter/tandarts vind ik het niet vreemd, je ziet ze maar 1x per jaar (of iets vaker, maar relatief weinig)
De psych zie je zowat elke week, dus dan vind ik het minder nodig.
Daarbij vind ik het normaler als je het doet wanneer je als klant naar de behandelaar toe gaat en dus de hand in z'n kamer geeft. Dan wanneer de behandelaar je op komt halen in de wachtzaal en je dan de hand geeft.

:') Tja, ik stoor me eraan, dus heb er eens over nagedacht :+
pi_134147858
Ik vind het ook niet zo prettig eigenlijk.
pi_134148412
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Nouja bij de dokter/tandarts vind ik het niet vreemd, je ziet ze maar 1x per jaar (of iets vaker, maar relatief weinig)
Daarbij vind ik het normaler als je het doet wanneer je als klant naar de behandelaar toe gaat en dus de hand in z'n kamer geeft. Dan wanneer de behandelaar je op komt halen in de wachtzaal en je dan de hand geeft.

Maken dat soort dingen serieus uit?

Een hand geven in de kamer of in de zaal? Iemand die continu je naam noemt? Wij hebben toch ook gewoon een mond en kunnen zeggen dat we dat wel of liever niet hebben?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 11 december 2013 @ 13:59:38 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134148606
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Maken dat soort dingen serieus uit?

Een hand geven in de kamer of in de zaal? Iemand die continu je naam noemt? Wij hebben toch ook gewoon een mond en kunnen zeggen dat we dat wel of liever niet hebben?
Och je merkt het op, het stoort me af en toe .
Maar niet genoeg om er echt wat van te zeggen, want het maakt voor de rest niet uit zeg maar.
pi_134148896
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:33 schreef Cue_ het volgende:

Is toch heel normaal? Zou raar zijn als je eerst achter hem aanloopt en daarna in de kamer pas hallo zegt :P?
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 11 december 2013 @ 14:11:05 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134149046
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:06 schreef Probability het volgende:

Is toch heel normaal? Zou raar zijn als je eerst achter hem aanloopt en daarna in de kamer pas hallo zegt :P?
Gewoon 'kom je? " of 'hoi' in de spreekkamer, en dan gaan zitten en praten :+
Handje is niet nodig
pi_134149194
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gewoon 'kom je? " of 'hoi' in de spreekkamer, en dan gaan zitten en praten :+
Handje is niet nodig
Oh ja, zijn denk ik gewoon normale omgangsvormen.. Niet omdat je patient bent oid...

Maar als je het niet chill vindt hou je de volgende keer gewoon je handen in je zakken :P
  woensdag 11 december 2013 @ 14:17:01 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134149309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Probability het volgende:
Oh ja, zijn denk ik gewoon normale omgangsvormen.. Niet omdat je patient bent oid...

Maar als je het niet chill vindt hou je de volgende keer gewoon je handen in je zakken :P
Ow zo erg vind ik het ook weer niet hoor :P
pi_134149707
Eens, ik vind het een beetje gek maar het is geen probleem of zo. Het valt gewoon op.
pi_134150107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:27 schreef kuolema het volgende:
Eens, ik vind het een beetje gek maar het is geen probleem of zo. Het valt gewoon op.
Hmmm in het 'bedrijfsleven' doet ook iedereen dat.. Net wat je gewend bent.
  woensdag 11 december 2013 @ 14:40:16 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134150126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:39 schreef Probability het volgende:

Hmmm in het 'bedrijfsleven' doet ook iedereen dat.. Net wat je gewend bent.
Niet als je er voor een paar maanden elke week komt
De externen die hier zitten geven wij echt niet elke week / om de week opnieuw een hand hoor ;)
pi_134150459
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet als je er voor een paar maanden elke week komt
De externen die hier zitten geven wij echt niet elke week / om de week opnieuw een hand hoor ;)
Wel als je een afspraak hebt lijkt mij
pi_134150534
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:27 schreef kuolema het volgende:
Is het niet zonde om daar al energie in te steken? Ik hou me totaal niet bezig met dat soort dingen. Als ik een plekje in mijn hoofd moet geven aan alles wat me 'opvalt' dan vlieg ik binnen 1-2-3 keren direct weer in een burn-out en is het feestje weer on hold.
pi_134151477
Lekker hout gehakt vandaag, wat een weelde!
  woensdag 11 december 2013 @ 15:37:15 #174
416020 K44S
The bearded man
pi_134152184
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

sorry dat gaat niet lukken, in de kroeg ben ik ook niet de gezelligste momenteel :P
Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar jouw situatie ! :)

Hoezo niet de gezelligste in de kroeg :P
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_134152207
quote:
99s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:17 schreef Gray het volgende:
Lekker hout gehakt vandaag, wat een weelde!
Klinkt goed. Heb gister ook in de tuin van een vriend gewerkt. Doet mij vaak wel goed: lichamelijk werk buiten.

Naja, met mij gaat het nog steeds slecht. Ik ben nog steeds zeer depressief en heb er op dit moment (bijna) geen vertrouwen meer in dat het nog goed gaat komen. Mijn therapeute heeft met me besproken of ik tijdens deze fase om die te kunnen doorstaan misschien toch medicijnen ter ondersteuning ga nemen. Ik merk dat ik daar eigenlijk veel weerstand heb, maar zie tegelijkertijd ook dat het zo eigenlijk ook niet verder kan gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')