Ook daar helpt een slaappil best goed voor. (ik ben een voorstander van slaapmedicatiequote:Op dinsdag 10 december 2013 07:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niet relaxed dat je t nodig hebt, wel relaxed dat je die mogelijkheid hebt.
Al ligt t bij mij niet aan teveel energie. Gewoon niet willen slapen en niet kunnen slapen ivm gedachtes die dan ineens opspelen.
Hoe ging het kennismakingsgesprek vrijdag?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Elvi het volgende:
Ik word ineens overvallen door een somberheid... waar de fuck komt dit ineens vandaanEr zit weer een zware, zwarte doek over me heen die ik een uur geleden nog niet had.
Moe misschien ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Elvi het volgende:
Ik word ineens overvallen door een somberheid... waar de fuck komt dit ineens vandaanEr zit weer een zware, zwarte doek over me heen die ik een uur geleden nog niet had.
Say whut?quote:
Oh ja hoor!quote:
Ik denk/voel bijna niks, het is leeg vanbinnen, maar heel naar. Zat er al een tijdje aan te komen.quote:
Wat, je vermaakt je met het leed van anderen?quote:
Ik zou willen dat ik zo kon denken. Wat zou het een rust geven om zo naïef te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh ja hoor!Vond het wel even frappant om wat posts van Kuolema te lezen. Dat kwam erg paranoide over. Mijn inziens zijn er voor de meeste zaken gewoon rationele logische oplossingen.
Beide. Het hangt met elkaar samen. Jullie houden er geen rekening mee dat ik misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben. Want dan gaat je veilige, simpele wereldje kapot.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef Cue_ het volgende:
Automatisch er vanuit gaan dat je paranoide bent of dat we het leven simpel/logisch vinden?
Van mij mag je best gelijk hebben hoor. Dan verandert er niets voor mij verder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef kuolema het volgende:
[..]
Beide. Het hangt met elkaar samen. Jullie houden er geen rekening mee dat ik misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben. Want dan gaat je veilige, simpele wereldje kapot.
Says who? Wat mij betreft heb je gelijk! En of je wel of niet gelijk hebt is mij om het even. Maar het lijkt me juist dat je teveel focused op 1 kant. En het veilige simpele wereldje? Voor de meeste psychische problemen zijn gewoon logische verklaarbare oplossingen voor te vinden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef kuolema het volgende:
[..]
Beide. Het hangt met elkaar samen. Jullie houden er geen rekening mee dat ik misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben. Want dan gaat je veilige, simpele wereldje kapot.
Niet alleen dat, maar ook als we genoeg rekenkracht hebben om een heel mensenbrein te simuleren. Dat zouden we over een aantal jaren al moeten kunnen. Echt vet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens denk ik dat er nog wel eens flinke progressie gaat komen als je serotonine levels direct kunt meten in het hoofd
Die van mij flikken dat soort dingen ook, of je zomaar lachend aankijken met een blik van "denk daar maar eens goed over na!"quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens heb ik nooit het idee dat hulpverleners je maar wat vertellen ..
Als ik iets doms doe, zegt mijn psycholoog ook gewoon; "Gast! wtf".
Yup. Nouja afhankelijk van de klachten. Bedoel met zelfmoordneigingen krijg je wel voorrang.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:09 schreef Mistico het volgende:
Vraagje, Ik ga morgen naar mijn huisarts om te praten, hoe snel kan ik dan terecht bij een psycholoog? Zijn daar ook wachttijden voor?
Dat hangt ervan af; ik kwam onderaan een ellenlange wachtlijst te staan. In april naar de huisarts gegaan, in augustus kon ik terecht nadat m'n werkgever wat druk op de GGZ-organisatie zette met een telefoontje. Als ik op de oorspronkelijke plek op de lijst was blijven staan dan had ik in november pas aan de beurt geweest.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:09 schreef Mistico het volgende:
Vraagje, Ik ga morgen naar mijn huisarts om te praten, hoe snel kom ik dan terecht bij een psycholoog? Zijn daar ook wachttijden voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |