normaal ben ik te brak van vorige avond stappen dus doe ik niets.vanavond heb ik personeelsfeest en t is zowaar nog leuk ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Miniem het volgende:
wat doen jullie nu op zon avobd als deze?
ik zit weer eens alleen na een lange vermoeide werkdag.
Het getuige persoonlijk van haar kracht (imho), dat ze mentaal sane genoeg is om iig de buitenlucht op te zoeken en zich te mengen onder anderen. Heb daardoor het idee dat het met Cue ook gewoon helemaal goed gaat komen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
Achja.![]()
En je voelt je depressief en alles maar je kunt je er wel toe zetten om lekker wijntje te drinken int openbaar?
Tnx hoop t ook, maar momenteel wel kleine terugval ten opzichte van paar weken terug . Maar gelukkig is t nooit heel erg geweestquote:Op zondag 8 december 2013 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het getuige persoonlijk van haar kracht (imho), dat ze mentaal sane genoeg is om iig de buitenlucht op te zoeken en zich te mengen onder anderen. Heb daardoor het idee dat het met Cue ook gewoon helemaal goed gaat komen.
Oh ik wist niet dat er regels warenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
Achja.![]()
En je voelt je depressief en alles maar je kunt je er wel toe zetten om lekker wijntje te drinken int openbaar?
Waarom vraag je dat? Heb je misschien het gevoel dat andere mensen een geweldig wild leven hebben met vrienden en uitgaan en alles, terwijl jij maar alleen thuis zit?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Miniem het volgende:
wat doen jullie nu op zon avobd als deze?
ik zit weer eens alleen na een lange vermoeide werkdag.
Was niet aanvallend bedoeld ofzo hoor, meer als ehhh ja het valt op.quote:Op zondag 8 december 2013 11:45 schreef Elvi het volgende:
een depressie ligt alleen maar in het donker op bed. Ik heb soms zulke periodes maar ik heb ook periodes dat ik gewoon in het openbaar iets doe wat ik vroeger altijd leuk vond. Ik kan goed doen alsof er niks aan de hand is. Dus ik dwing mezelf om leuke dingen te doen ook al voel ik niet altijd dat ik het ook echt leuk vind. Dat maakt mijn depressie niet minder dan de jouwe.
ja, alleen en eenzaam.quote:Op zondag 8 december 2013 12:02 schreef kuolema het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat? Heb je misschien het gevoel dat andere mensen een geweldig wild leven hebben met vrienden en uitgaan en alles, terwijl jij maar alleen thuis zit?
Het is geen wedstrijdquote:Op zondag 8 december 2013 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was niet aanvallend bedoeld ofzo hoor, meer als ehhh ja het valt op.
Wat zou je willen doen op zo'n avond? Kun je nooit genieten van alleen thuis zitten?quote:
Ligt er aan wat voor depressie je hebt gehad ? waar het over ging ?quote:Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef Planga het volgende:
Na 2 jaar in oktober ontslagen bij een psycholoog.
Vanaf vandaag heb ik pas door dat het enorm slecht met me gaat.
Ik leef op vrijdag en zaterdag, in de nacht wel te verstaan.
Ik bleef vroeger lang in bed liggen. Gisteren om 23:00 uur gaan slapen en ik lig nog in bed.
School verkwansel ik. Ik heb een cijfer terug naar durf mijn mail niet te openen. Daarnaast sinds 31 oktober niet meer geweest.
Ik heb aangegeven meer te willen werken... manager belt maar niet. Iemand die me met wat tips op de rails kan zetten? Morgen moet een ommekeer komen.
Psych of huisarts bellen en aangeven dat je het alleen nog niet ziet zitten.quote:Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef Planga het volgende:
Na 2 jaar in oktober ontslagen bij een psycholoog.
Vanaf vandaag heb ik pas door dat het enorm slecht met me gaat.
Ik leef op vrijdag en zaterdag, in de nacht wel te verstaan.
Ik bleef vroeger lang in bed liggen. Gisteren om 23:00 uur gaan slapen en ik lig nog in bed.
School verkwansel ik. Ik heb een cijfer terug naar durf mijn mail niet te openen. Daarnaast sinds 31 oktober niet meer geweest.
Ik heb aangegeven meer te willen werken... manager belt maar niet. Iemand die me met wat tips op de rails kan zetten? Morgen moet een ommekeer komen.
Ik sympathiseer met jequote:
Zit even in een boosheids/gefrustreerdheidsbui naar mezelf (die ik zelden heb/toelaat/hoe je het ook wil zien, want o.a. conflictvermijdend) en daarbij komen weer eens alle levensvragen opploppen. Ik weet dat er geen antwoord te krijgen is op bepaalde zaken en het zal deel zijn van de fase van mijn leven waar ik nu inzit.quote:Op maandag 9 december 2013 22:28 schreef Cue_ het volgende:
Waardoor komt dat gevoel dan?
Zelf vind ik t leven zeer simpel, alleen mensen willen t voor zichzelf (en evt ook anderen) wel eens moeilijker maken
Soms heb je van die buien, even mee stoeien en dan weer proberen los te laten.quote:Op maandag 9 december 2013 22:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zit even in een boosheids/gefrustreerdheidsbui naar mezelf (die ik zelden heb/toelaat/hoe je het ook wil zien, want o.a. conflictvermijdend) en daarbij komen weer eens alle levensvragen opploppen. Ik weet dat er geen antwoord te krijgen is op bepaalde zaken en het zal deel zijn van de fase van mijn leven waar ik nu inzit.
Ik weet ook even niet wat ik ermee wil zeggen. Wilde het gewoon vooral even kwijt
leven simpel? leg uit.quote:Op maandag 9 december 2013 22:28 schreef Cue_ het volgende:
Waardoor komt dat gevoel dan?
Zelf vind ik t leven zeer simpel, alleen mensen willen t voor zichzelf (en evt ook anderen) wel eens moeilijker maken
Heel simpel gezegd is het 'gewoon ademhalen'quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben soms een beetje jaloers op Cue gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |