Het was een zeer subtiele hint naar tijgernoot, jammer dat deze volledig gemist wordt door iedereen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
De Sint zit inmiddels alweer op de boot,
maar onthoud: hij vindt jou een echte tijger een droogkloot.
We doen net alsof, pepernoot.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een zeer subtiele hint naar tijgernoot, jammer dat deze volledig gemist wordt door iedereen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Bisschop Toet-Toet komt vast ook wel voorbij.
jah...quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lachwekkend hoe René nu praat.
Brazilie is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef regiliopeace het volgende:
Matige zangers is nog een understatement
Ik denk dat het nog best pittig wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
Nederland gaat makkelijk van Chili winnen.
Emile ambieert een functie bij RTV Rijnmond.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als VI de beelden van Sport1 niet nodig had was Emile er nog voor Aad300 uitgeschopt, vrees ik.
Oh vandaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef Pascalus het volgende:
Die Blatter is ooit van een podium gevallen, wisten jullie dat?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog best pittig wordt.
Hij moet dood geschoten worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef Gramulanion het volgende:
Blatter moeten ze naar een bejaardentehuis brengen
Zijn harde werkers die goed staan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Johan kent niemand van Australie en praat weer in algemeenheden om toch iets te kunnen zeggen.Lachwekkend.
Niets mis mee.quote:
Dit idd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Johan moet niet over internationaal voetbal beginnen want mijn neefje van 12 weet er nog meer van
Ik heb ook niet het idee dat Johan nou nog heel fanatiek het voetbal volgt.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi.
Niet dat weer, dan raak ik in de war.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi.
twitter:Kevin_strootman twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 20:46:11Great matches vs Spain , Chily, and Australia. Difficult but a good challenge for us. #Oranje #wk2014 #Holland reageer retweet
Okquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Kevin_strootman twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 20:46:11Great matches vs Spain , Chily, and Australia. Difficult but a good challenge for us. #Oranje #wk2014 #Holland reageer retweet
Chilyquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Pfff ik ben heul niet dik. Konijntje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt uberhaupt geen nek, dikzak.
Volmaakte helden bestaan niet Johannes.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je kritiek gaat leveren op mijn held ga je maar weg.
Boskamp had dat altijd in zijn contract staan: NETTO.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
dat zei ik tijdens sollicitatie gesprekken ook altijd, "hou eens op met dat bruto/netto geleuter"
ja natuurlijk man, bruto loon schei eens uit manquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp had dat altijd in zijn contract staan: NETTO.
Knipping en Van Duren achten het niet rijp voor een onderzoek dus dan moet het niks zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:55 schreef regiliopeace het volgende:
Hoe kan Johan nu gek worden van verdachtmakingen
Als Mallorca nou een nationaal team had gehad had hij ook een mooie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Johan weet helemaal geen reet van die landen
'Zijn allemaal van die grote sterke Afrikanen'quote:
Op het WK is iedere wedstrijd, een wedstrijd op zich. Daar kan je niks over zeggen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef marcodej het volgende:
Belgie zit in een kutpoule. Saaie landen en je kan er zomaar uitvliegen.
Tenerife.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Mallorca nou een nationaal team had gehad had hij ook een mooie.
Nou, dat zijn teksten!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op het WK is iedere wedstrijd, een wedstrijd op zich. Daar kan je niks over zeggen.
De vraag is nog maar of deze bal rond is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op het WK is iedere wedstrijd, een wedstrijd op zich. Daar kan je niks over zeggen.
Doe uit dat licht, opheffen dit forum!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
neem die Rene heeft gemaakt nou joh. Die is beter.
Owja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier:
VBL / Voetbal International #808 Rob Bolland
Aad heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ik snap niet dat iedereen hoopt op Zwitserland als tegenstander van Oranje. We dachten op het afgelopen EK ook dat Denemarken een gunstige tegenstander was, maar dat pakte niet goed uit. Het Belgisch elftal ligt Oranje beter.''
Aad de Mos
Serieus G?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:00 schreef Abed het volgende:
Tuurlijk Feyenoord fan, het is een tokkie.
Idd als het fust wordt vervangen met de tanden de flesjes open maken.quote:
In ieder Noord-Europees land dat verpest is door het feminisme.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn dit soort pittige kapsel nou eigenlijk typisch NL's
''Mijn verwachting is dat Nederland en Spanje doorgaan naar de volgende ronde. Chili is een ploeg die kan verrassen, de Belgische bondscoach was bijvoorbeeld erg bang om Chili te treffen. Maar bondscoach Bielsa zit niet meer bij Chili, sinds hij weg is vind ik hen minder goed."quote:
Dat weet ik. Ik merk het alleen op. Ik zeg er verdej niks ovej.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Komt toch in de buurt van jullie clubroots hoor.
Ik heb 'm op dvd.quote:
Inderdaad, dat wijf is in de eerste twee films ook nog goed te doen.quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:04 schreef Abed het volgende:
Een film over Leo Beenhakker hierna, leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |