Tem is de kantineheld heb ik gehoord. HAHA! Die kan er he-le-maal niks van!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frituurtje is aan, lekker in het saunaatje showtje kijken.
Blinde vrouwen dan zeker.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack is vreemd gegaan met tien vrouwen. Jomanda zag dat.
Dat was niet de jaren negentig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef BlueMage het volgende:
Toen was Jack Spijkerman nog leuk met z'n show. Ik mis de 90'er jaren best wel.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap Amerikaanse humor niet, ik vind Will Ferrell ook niet grappig.
Dat hij naar Talpa ging was rond 2006 denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jawel toch? En 'n stuk van 2000 totdat ie naar Talpa ging?
HIj zei het toch...ik twijfeldequote:
Ja.quote:
Die typetjes waren van daarna. Toen Peter Heerschop enzo door D at One Day Fly gebeuren in 2001 weg ging.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jawel toch? En 'n stuk van 2000 totdat ie naar Talpa ging?
Die staat op 12. Oh nee, dat is zijn leeftijd.quote:
Jawel, maar ik vraag het me elk jaar afquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Is elk jaar. Maakt ook geen reet uit het is toch altijd hetzelfde
zou wel terecht zijn. Misschien moet ie volgend jaar, vlak voor de stemmen openen, overlijden. Dat schijnt te helpen.quote:
Echt he? Alsof hij dat niet meteen gaat opzoeken zodra de lijst bekend is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:11 schreef Paxcon het volgende:
Youp die doet alsof hij niet weet of z'n nummer er ooit instaat
Alsof die lijst ook maar ene reet boeit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Alsof hij dat niet meteen gaat opzoeken zodra de lijst bekend is.
Overgeproduceerde meuk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wie zijn toch die mensen die altijd op Queen stemmen
Helemaal vastgeroest in hun 'smaak'quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hem wel...quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Alsof die lijst ook maar ene reet boeit.
Inderdaad. Zo geweldig vind ik dat nummer nou ook weer niet, en ik ken niemand die het wel een geweldig nummer vindt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het is wel leuk om aan te hebben staan tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Alsof die lijst ook maar ene reet boeit.
*steekt hand opquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo geweldig vind ik dat nummer nou ook weer niet, en ik ken niemand die het wel een geweldig nummer vinden.
Denk jij.quote:
Die hele uitzending sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Dat sloeg nergens op, Dorrestijn over Mandela.
Het is toch een episch nummer, ok er zijn ook wel mooiere nummers, maar ik zing hem altijd in volle overtuiging mee (zolang er niemand in de buurt is)quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo geweldig vind ik dat nummer nou ook weer niet, en ik ken niemand die het wel een geweldig nummer vindt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Now he belongs to the ages" zeiden ze ook toen Lincoln was overleden.
Alleen dat hijgerige gedoe van 'de lijst der lijsten' komt me echt de strot uit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is wel leuk om aan te hebben staan tussen kerst en oud en nieuw.
Hoe hoog zit jij inmiddels?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk ik ja. Hij is nogal vol van zichzelf dus hij wil weten of hij hoog staat.
Het is gewoon een keurig geregisseerde Radio2 lijst ja. Niets meer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Alleen dat hijgerige gedoe van 'de lijst der lijsten' komt me echt de strot uit.
Vooral als je dronken bent is het een leuk nummer om hardop mee te zingenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is toch een episch nummer, ok er zijn ook wel mooiere nummers, maar ik zing hem altijd in volle overtuiging mee (zolang er niemand in de buurt is)
Ik wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo geweldig vind ik dat nummer nou ook weer niet, en ik ken niemand die het wel een geweldig nummer vindt.
Nee dat is het ook niet, ik luister met evenveel plezier naar de top 1000 van Radio Veronica de week ervoor, die overigens redelijk identiek is...alleen met November Rain als traditionele nr 1quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Alleen dat hijgerige gedoe van 'de lijst der lijsten' komt me echt de strot uit.
Nuchter en in de file op de A12 is ook prima hoor. Heb zelfs een keer een duet gedaan met een collega die naast mij reedquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vooral als je dronken bent is het een leuk nummer om hardop mee te zingen
Eens.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:18 schreef Uccie het volgende:
De grappen zijn echt niet heel slecht....alleen die timing is gewoon superbagger.
Onnavolgbaar!!!quote:
Wilco Terwijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:18 schreef Gruisman het volgende:
Pieter Derks, de minst grappige cabaretier die ik heb mogen aanschouwen
Dan ken je Seth Gaaikema dus niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:18 schreef Gruisman het volgende:
Pieter Derks, de minst grappige cabaretier die ik heb mogen aanschouwen
Pietertje moet niet zijn verhaal als een lopende band brengen, maar gewoon even een pauze tussen zijn grappen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
Pietertje begint steeds meer van de hak op de tak te springen
Het is een vlot programmaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pietertje moet niet zijn verhaal als een lopende band brengen, maar gewoon even een pauze tussen zijn grappen.
Dat vooral. Voordat je het ene hebt gehoord heeft hij het weer over iets andersquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pietertje moet niet zijn verhaal als een lopende band brengen, maar gewoon even een pauze tussen zijn grappen.
Af en toe zeggen: 'Jaaaa mensen, het is allemaal maar gekkigheid.'quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of Freek.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan ken je Seth Gaaikema dus niet.
quote:DWDD - Maandag 9 december 2013
In deze uitzending onder meer: Michiel van Erp, taal met Arjen Lubach en Paulien Cornelisse. Muziek is van Sofia Dragt. Tafeldame is Sylvana Simons.
quote:'Tijd Van Je Leven': Michiel van Erp
Twee jaar geleden, op 11-11-11, ging de eerste serie in de documentaire reeks ‘Tijd Van Je Leven’ in première. Een portret over elf kinderen, toen allemaal elf jaar oud, die tot hun achttiende gevolgd zullen worden. Komen de dromen van de kinderen uit? En in hoeverre wijkt hun toekomst af van de wensen van hun ouders? Op 16, 17,18, 19 en 20 december is te zien hoe het ze in het afgelopen jaar is vergaan, vanavond maken we alvast de balans op met de kinderen zelf en de man die hun verhaal vastlegt, Michiel van Erp.
Taal: Arjen Lubach, Paulien Cornelisse
Taal is veranderlijk. Dagelijks duiken nieuwe termen en uitdrukkingen op, waarvan sommige het tot ware hype schoppen. Arjen Lubach en Paulien Cornelisse hielden afgelopen maand voor ons de ontwikkelingen in de Nederlandse taal bij. Zijn er nieuwe woorden bij gekomen, waren er mooie verhaspelingen en flinke uitglijders?
Dit is alweer de vierde aflevering van deze taalrubriek. Bekijk de overzichtspagina van de rubriek met alle afleveringen.
Muziek: Sofia Dragt
De Wageningse Sofia Dragt won afgelopen zaterdag in de categorie singer-songwriter de Grote Prijs van Nederland.
Tafeldame: Sylvana Simons
Als het aan Mathijs ligt zit hij over zeven jaar ergens op een terrasje in Parijs wijn te drinken. Dus ik ben bang dat dit programma dan al verdwenen is.quote:Op maandag 9 december 2013 15:32 schreef Karina het volgende:
Ook dat niet inderdaad. Laat ze lekker over 10 jaar terug komen. Als DWDD nog bestaat dan...
quote:
Daarover heeft Dries een mooi lied gemaakt.quote:'Tijd Van Je Leven': Michiel van Erp
Twee jaar geleden, op 11-11-11, ging de eerste serie in de documentaire reeks ‘Tijd Van Je Leven’ in première. Een portret over elf kinderen, toen allemaal elf jaar oud, die tot hun achttiende gevolgd zullen worden. Komen de dromen van de kinderen uit? En in hoeverre wijkt hun toekomst af van de wensen van hun ouders? Op 16, 17,18, 19 en 20 december is te zien hoe het ze in het afgelopen jaar is vergaan, vanavond maken we alvast de balans op met de kinderen zelf en de man die hun verhaal vastlegt, Michiel van Erp.
ik denk over Mandelaquote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar zou Sylvana het toch over gaan hebben?
dan zou iedereen brandweerman, straaljagerpiloot of dierenarts zijn dat kan natuurlijk nietquote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat taal item is leuk
Dat over die kinderen zal wel confronterend zijn denk ik. Mensen komen meestal totaal niet terecht zoals ze als kind/jongere gehoopt hadden.
Het is pas 2 jaar later hoor. In het begin waren ze 11, nu 13.quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat taal item is leuk
Dat over die kinderen zal wel confronterend zijn denk ik. Mensen komen meestal totaal niet terecht zoals ze als kind/jongere gehoopt hadden.
En dan ook nog eens de beste van dit moment.quote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond een singer/songwriter als muziek.
Ik bleef er al lang niet meer voor thuis, maar ik ga er nu bijna voor weg.quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef OProg het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik het einde van deze uitzending ga halen.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik bleef er al lang niet meer voor thuis, maar ik ga er nu bijna voor weg.
Ja, ik vergiste me. Dacht dat ons Royke al was.quote:
Asjemenou!quote:
Ik mis hemquote:
Onnodig butt-programma.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef marcodej het volgende:
De tiet van Katja in chocola. Ik ga kijken.
Welk programma?quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef marcodej het volgende:
De tiet van Katja in chocola. Ik ga kijken.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef superniger het volgende:
Ik vertelde George een grap maar hij snapte de Clooney.
Ik moest smuilen om die haaien.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan ook nog eens de beste van dit moment.
Het is echt verschrikkelijk af en toe.quote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Kijk toch eens hoe ik betrokken ben . Ik voel me zo goed erover....
Dat is maartje t'hartquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft hij geen jurk aan vandaag?
Oy Karina!quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft hij geen jurk aan vandaag?
Dorbeck is allesquote:
Dat boek was toch niet van hem?quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Vorige keer was zo leuk met die olifantenpaadjes
Rechten zijn bij de NOSquote:
Oh nee kloptquote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat boek was toch niet van hem?
Misschien was dat het leuke er van?quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat boek was toch niet van hem?
Vanaf 40.000/45.000 oplages tel je daar pas echt mee.quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef alors het volgende:
Er was nog iemand in Duitsland met enorme oplages.
Wel een leuk boek overigensquote:
Hoeveel sterren?quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef alors het volgende:
Er was nog iemand in Duitsland met enorme oplages.
Oh, ik dacht dat dat Hans Teeuwen was.quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat hij Sinterklaas mag spelen denk ik.
Dat weet ik, maar ik had het over het concept van die serie.quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is pas 2 jaar later hoor. In het begin waren ze 11, nu 13.
Vroeger was-ie jonger.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Postbus100 het volgende:
Is dìt Maarten 't Hart?!Voor het eerst dat ik hem in bewegend beeld zie.
quote:
Gaat het weer een beetjequote:
Goh....quote:
Nope.quote:
Jawel hoor niet in dwdd komenquote:
Klopt, in de 80's en 90's was het juist in om je af te zetten tegen religie.quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Monolith het volgende:
Zeker in die tijd... Het waren niet de jaren 50, muts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |