Nee, maar dat hoeft ook niet.quote:
Ja, 18 oktober was dat!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:50 schreef Evertjan het volgende:
Pas was Paul Mccartney samen met Katy Perry te gast bij Graham Norton dat was echt legendarisch
deMinthquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:51 schreef minthy het volgende:
Eens met TT. Hetzelfde geldt voor die draak van een kopie van Chris Isaac (of hoe je het ook schrijft)
Eensquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:51 schreef minthy het volgende:
Hetzelfde geldt voor die draak van een kopie van Chris Isaac (of hoe je het ook schrijft)
quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:51 schreef minthy het volgende:
Eens met TT. Hetzelfde geldt voor die draak van een kopie van Chris Isaac (of hoe je het ook schrijft)
en dan ook nog de KerstMint!quote:
Ja, dat kan nog wel eens wat worden denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
zijn dit nou de Beatles? leuk bandje wel.
vast wel! soort nieuwe onedirection...quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat kan nog wel eens wat worden denk ik.
Vooral de drummer is een goede.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat kan nog wel eens wat worden denk ik.
Dave Grohl toch?quote:
Kneuzenkermis inderdaadquote:
Geld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:03 schreef ddx het volgende:
Iets teveel keus met t-shirts van serious request dit jaar, waarom niet gewoon 1 keus....
Check mijn nieuwe UserIcon!!quote:
Ja garpig met Burn en FIRE in Leeuwarden idd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
lekker nummer dit van Ellie Goulding. als het later uitgebract was had het wellicht een anthem kunnen zijn
haha! en de mijne? das een nieuwe oudequote:
ja....ok.....quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja garpig met Burn en FIRE in Leeuwarden idd.
Komt me bekend voorquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha! en de mijne? das een nieuwe oude
The roof is on fire! Let the motherfucker burn! Hele plein aan het meezingenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja garpig met Burn en FIRE in Leeuwarden idd.
Whut?! Er is een Fok!ker naar buiten gegaanquote:
hoaxquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Whut?! Er is een Fok!ker naar buiten gegaan
Dit had een fokker kunnen zijnquote:
Ruzie om erbij te kunnen zijnquote:
Dat!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:16 schreef Snowballed het volgende:
Oei.. kerst.... ik wil... ehmm ik.. eehm.. TINYLITTLEBIGBAND
ja, met Bruintje Beer/Rupert!quote:
Waarom wel? Ze twittert nu amper met de hashtags.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:17 schreef Zaktabak het volgende:
Waarom kan Floris niet ff die Geense filteren in de Twitterbalk.
RIP Queen.twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 20:10:13Verassend: Bohemian Rhapsody op 1 in de top 2000 reageer retweet
Omdat zij nu echt de enige is die je leest omdat de rest van de twitter nerds daar is. Dus wat van haar door komt, komt door in een hele nare rotatie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:19 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Waarom wel? Ze twittert nu amper met de hashtags.
Het zijn allemaal hele slimme liedjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:19 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is niet eens een heel verkeerd nummer van One Direction
Geen halve helaasquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hele slimme liedjes
quote:
ja, best leuk liedje toch?quote:
ja, dat vind ik ook raar ja!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef minthy het volgende:
Mijn logica "101-TV zit op zender 101" is blijkbaar niet dezelfde logica als die van Ziggo.
Bij UPC ook niet hoor. Zit op 117quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef minthy het volgende:
Mijn logica "101-TV zit op zender 101" is blijkbaar niet dezelfde logica als die van Ziggo.
Stomquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij UPC ook niet hoor. Zit op 117
Canal Digitaal doet niet eens aan 101quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lekker nummerquote:
Durf te wedden dat Henk ook nog even langs zal komen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:23 schreef Qunix het volgende:
En toen was Jamai de laatste gast van EW en niet de kleine grote man.
Gelijk je huis in gesleurd zeker?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
ooit zie een oud gronings wijf in het plat gronings tegen mij: Oe liek op Jamai.
En Ron?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Durf te wedden dat Henk ook nog even langs zal komen.
Ojaquote:
absoluut! ik ben dol op spinraggen!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gelijk je huis in gesleurd zeker?
Ien het mooie Oskerd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
ooit zie een oud gronings wijf in het plat gronings tegen mij: Oe liek op Jamai.
Even de ragebol er doorheenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absoluut! ik ben dol op spinraggen!
Bij mij zit 'ie bij Ziggo op 42, heb zelf de zenders die ik kan ontvangen in een favorieten-lijst achter elkaar geplakt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Usquert?quote:
nee, was in een zaaltje bij de kerk (of bejaardenhuis) in Meij.quote:
heb ik 3 jaar gewoondquote:
314 bij KPNquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij zit 'ie bij Ziggo op 42, heb zelf de zenders die ik kan ontvangen in een favorieten-lijst achter elkaar geplakt.
Mien opoe woont in Meij (sorry ik ga weer over in het Nederlands)quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, was in een zaaltje bij de kerk (of bejaardenhuis) in Meij.
Oeh, daar wonen lijkt me dan weer minderquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik 3 jaar gewoonden anderhalf jaar in Warffum.
In Warffum wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik 3 jaar gewoonden anderhalf jaar in Warffum.
misschien was het wel dezelfde vrouw. de oude taart die mij op jamai vond lijken was een vriendin van de oma van mn ex......en ik weet helaas haar naam niet meer anders ging ik haar opzoeken op Tinder ofzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Mien opoe woont in Meij (sorry ik ga weer over in het Nederlands)
Owh da's kut voor Michielquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Michiel heeft persoonlijke omstandigheden schijnt.
mwoah, het wonen is niet zo erg...maar een huis verkopen is wel een drama...quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oeh, daar wonen lijkt me dan weer minder
daar woonde ik boven de chinees...quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef themauster het volgende:
[..]
In Warffum wil ik nog niet dood gevonden worden
Privé-omstandigheden bij Michielquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien was het wel dezelfde vrouw. de oude taart die mij op jamai vond lijken was een vriendin van de oma van mn ex......en ik weet helaas haar naam niet meer anders ging ik haar opzoeken op Tinder ofzo.
ja, tis verdorie de voorlaatste vrouw die een beetje interesse in me getoond heeft!quote:
Arme jij, hopen dat die jaartjes in Usquert je wel goed hebben gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, het wonen is niet zo erg...maar een huis verkopen is wel een drama...
[..]
daar woonde ik boven de chinees...
ik kom pas echt los nu ik in Leeuwarden woonquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Arme jij, hopen dat die jaartjes in Usquert je wel goed hebben gedaan
Ik ben ook blij dat ik er weg ben trouwensquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kom pas echt los nu ik in Leeuwarden woon
die vriendin bestaat niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef themauster het volgende:
Als je niet wist dat Domien een vriendin had zou je denken dat hij wat had met Tjibbe.
Uh..okquote:
ow, okquote:
joh, wij hadden daar met zijn allen prima tussengepast. allemaal apathisch josties!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef minthy het volgende:
Ik heb niet echt het idee iets te missen als ik dat clubje daar zo zie staan...
Wie? Omdat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef Holenmens het volgende:
Eerlijk is eerlijk, wat een held die Robin van Arkel
is gewoon Tjibbe in een jurkquote:
Ik heb zo'n vaag gevoel dat een pubquiz met ons leuker isquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef minthy het volgende:
wie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef Holenmens het volgende:
Eerlijk is eerlijk, wat een held die Robin van Arkel
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef minthy het volgende:
hellyeah!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag gevoel dat een pubquiz met ons leuker is
Neu, allesbehalve apathisch ook hierquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, wij hadden daar met zijn allen prima tussengepast. allemaal apathisch josties!
Zekerheidje!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef minthy het volgende:
ja, en we deden nog zo ons best!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies
Soort van Toppop 3-pubiek. Net zo dood.
Dat heb ik ook vakkundig ontwekenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies
Soort van Toppop 3-pubiek. Net zo dood.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel jammer ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind dit zonder Venema niet zo'n topshow.
Net als halfvolle melk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind dit zonder Venema niet zo'n topshow.
Ze luisteren naar je.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Stil publiek dat een biertje drinkt, saai hoor.
Ik weet nu wie je bedoeld, zijn actie zonet was briljant, maar op Twitter vind ik het een behoorlijke wannabe.quote:
Nu zijn het een stel debielen die om aandacht schreeuwenquote:
lang geleden dat ik dat gedaan hebquote:
ik zag ook Samsungs en iPhones hoor!quote:
Ja, veel mensen beleven de experience via hun schermpjequote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag ook Samsungs en iPhones hoor!
KEIN WOLFGANG!?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag ook Samsungs en iPhones hoor!
NEIN! UND AUCH KEIN WOLFROLF!quote:
Je kan het wel triest volk noemen maar ondertussen zitten wij hier elke dag commentaar te geven op wat er op 3FM gebeurdquote:
Nee joh, die is uit dat hele clubje gestapt.quote:
Wat ze allemaal niet kunnen doen in de visagiequote:
ik kan dat ook...maar ik doe het niet! (in het openbaar...)quote:
Ienimini is anti-alles. Lekker rebels. Niks van aantrekken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kan het wel triest volk noemen maar ondertussen zitten wij hier elke dag commentaar te geven op wat er op 3FM gebeurd
Triest als in van overal foto's en filmpjes maken met je gsm ipv gewoon genieten dat je daar bent.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kan het wel triest volk noemen maar ondertussen zitten wij hier elke dag commentaar te geven op wat er op 3FM gebeurd
Ik niet, ik ben hier voor de positieve noot als alles weer eens doodgeknuppeld wordt (dj's, nummers, programma's, Tamara's)quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Commentaar kan ook positief zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben hier voor de positieve noot als alles weer eens doodgeknuppeld wordt (dj's, nummers, programma's, Tamara's)
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben hier voor de positieve noot als alles weer eens doodgeknuppeld wordt (dj's, nummers, programma's, Tamara's)
dit jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:50 schreef Qunix het volgende:
Ik had wel meer verwacht van dit... Meer interactie met de luisteraars ofzo...
Kijk voor de grap eens in het DWDD topic dat is 1 zure bom van mensen die het knopje op de afstandsbediening niet kunnen vindenquote:
Inderdaad. Ik heb die uitzending toen via de webcam gezien.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:50 schreef Qunix het volgende:
Trouwens, wat Michiel deed met de camera op zijn hoofd was tof (Ik heb alleen de 2 filmpjes gezien op youtube.com/3fm).
Is cultuurquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens in het DWDD topic dat is 1 zure bom van mensen die het knopje op de afstandsbediening niet kunnen vinden.
Nee, leuk, 3 uur met fans praten op de radio....quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:50 schreef Qunix het volgende:
Nah, ik neem wel een zure bom als ik behoefte heb aan die smaak.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens in het DWDD topic dat is 1 zure bom van mensen die het knopje op de afstandsbediening niet kunnen vinden.
Dat hoeft niet. Maar meer met de luisteraars wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, leuk, 3 uur met fans praten op de radio....
Dansen?quote:
Zonder Veenstra is het ook een beetje Bassie en Adriaan zonder Adriaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:50 schreef Qunix het volgende:
Trouwens, wat Michiel deed met de camera op zijn hoofd was tof (Ik heb alleen de 2 filmpjes gezien op youtube.com/3fm).
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
QFT.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zonder Veenstra is het ook een beetje Bassie en Adriaan zonder Adriaan.
Sorry, sla ik beleefd af... Heb m'n knie vanmiddag wat overbelastquote:
Cee!quote:
Ik moest even denken voor wat, maar HHJA.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ceeke
Kunnen we zondag weer op je rekenen?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest even denken voor wat, maar HHJA.
voor wattes???? en ga je btw ook weer BZVcolumns maken?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hhhjaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor dattes!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor wattes???? en ga je btw ook weer BZVcolumns maken?
BZV-topiquesquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor wattes???? en ga je btw ook weer BZVcolumns maken?
Er was toch zo'n boertje die alleen "hjjaaah" kon zeggen?quote:
ow, ik las het als een afkortingquote:
Schooltv-weekjournaalquote:
er gaan geruchten dat REbecca Black dit volgend jaar op de MTV-awards gaat doen...quote:
Ja, leuk nummer wel.quote:
Das ook weer zo lullig... wel met luisteraars praten en niet met de gastenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Maar meer met de luisteraars wel.
Ik heb mijn vliegticket geannuleerd!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb trouwens een teamuitje afgezegd omdat volgende week de laatste EW is.
waar ging je heen dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb mijn vliegticket geannuleerd!
Man man man.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
En vanavond JvT al, ik vind het nogal wat. #ivhnwquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:10 schreef minthy het volgende:
Ik heb de kerst afgezegd, nu kan ik volgende week ook kijken
nou, dat teamuitje is meestal toch maar saai. de leukste mensen in het team...daar deel ik al een kantoor meequote:Op vrijdag 6 december 2013 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En vanavond JvT al, ik vind het nogal wat. #ivhnw
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:10 schreef minthy het volgende:
Ik heb de kerst afgezegd, nu kan ik volgende week ook kijken
Ik hou van Coldplay!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:13 schreef Ame_thyst het volgende:
COLDPLAY haters mogen van mij ook uit het raam, grgr
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Dankje Pino, het is geheel wederzijds.
Ging wat foutquote:
Zou me niets verbazen!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:18 schreef alors het volgende:
Zijn er modjes aan het opruimen geweest hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |