Nee, maar dat hoeft ook niet.quote:
Ja, 18 oktober was dat!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:50 schreef Evertjan het volgende:
Pas was Paul Mccartney samen met Katy Perry te gast bij Graham Norton dat was echt legendarisch
deMinthquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:51 schreef minthy het volgende:
Eens met TT. Hetzelfde geldt voor die draak van een kopie van Chris Isaac (of hoe je het ook schrijft)
Eensquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:51 schreef minthy het volgende:
Hetzelfde geldt voor die draak van een kopie van Chris Isaac (of hoe je het ook schrijft)
quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:51 schreef minthy het volgende:
Eens met TT. Hetzelfde geldt voor die draak van een kopie van Chris Isaac (of hoe je het ook schrijft)
en dan ook nog de KerstMint!quote:
Ja, dat kan nog wel eens wat worden denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
zijn dit nou de Beatles? leuk bandje wel.
vast wel! soort nieuwe onedirection...quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat kan nog wel eens wat worden denk ik.
Vooral de drummer is een goede.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat kan nog wel eens wat worden denk ik.
Dave Grohl toch?quote:
Kneuzenkermis inderdaadquote:
Geld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:03 schreef ddx het volgende:
Iets teveel keus met t-shirts van serious request dit jaar, waarom niet gewoon 1 keus....
Check mijn nieuwe UserIcon!!quote:
Ja garpig met Burn en FIRE in Leeuwarden idd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
lekker nummer dit van Ellie Goulding. als het later uitgebract was had het wellicht een anthem kunnen zijn
haha! en de mijne? das een nieuwe oudequote:
ja....ok.....quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja garpig met Burn en FIRE in Leeuwarden idd.
Komt me bekend voorquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha! en de mijne? das een nieuwe oude
The roof is on fire! Let the motherfucker burn! Hele plein aan het meezingenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja garpig met Burn en FIRE in Leeuwarden idd.
Whut?! Er is een Fok!ker naar buiten gegaanquote:
hoaxquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Whut?! Er is een Fok!ker naar buiten gegaan
Dit had een fokker kunnen zijnquote:
Ruzie om erbij te kunnen zijnquote:
Dat!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:16 schreef Snowballed het volgende:
Oei.. kerst.... ik wil... ehmm ik.. eehm.. TINYLITTLEBIGBAND
ja, met Bruintje Beer/Rupert!quote:
Waarom wel? Ze twittert nu amper met de hashtags.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:17 schreef Zaktabak het volgende:
Waarom kan Floris niet ff die Geense filteren in de Twitterbalk.
RIP Queen.twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 20:10:13Verassend: Bohemian Rhapsody op 1 in de top 2000 reageer retweet
Omdat zij nu echt de enige is die je leest omdat de rest van de twitter nerds daar is. Dus wat van haar door komt, komt door in een hele nare rotatie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:19 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Waarom wel? Ze twittert nu amper met de hashtags.
Het zijn allemaal hele slimme liedjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:19 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is niet eens een heel verkeerd nummer van One Direction
Geen halve helaasquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hele slimme liedjes
quote:
ja, best leuk liedje toch?quote:
ja, dat vind ik ook raar ja!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef minthy het volgende:
Mijn logica "101-TV zit op zender 101" is blijkbaar niet dezelfde logica als die van Ziggo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |