ja omdat cachet moest kapenquote:
quote:
Ik wilde 'm niet meer kapen. Maar toen mocht het ineens. Dus ik wilde er een openen met een best leuke TT. Had die kut mod het al gedaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Een kaap welke ruim een minuut op zich laat wachten. Jij heet zeker geen Piet Hein xD
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2013 15:15:03 ]
je zei niet dat je het niet meer wildequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde 'm niet meer kapen. Maar toen mocht het ineens. Dus ik wilde er een openen met een best leuke TT. Had die kut mod het al gedaan.
Nee klopt. Maar dacht ik ga sof niet pesten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei niet dat je het niet meer wilde
totdat ik je dm'dequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar dacht ik ga sof niet pesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
Sof wat vind je van deze?
Voor op vakantie dan heik houd niet zo van rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
Sof wat vind je van deze?
Voor op vakantie dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ja omdat hij door het slotje postte.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka had de last post. Ik bescherm Tjacka ten alle tijde.
Oh sorry dat had ik niet door.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja omdat hij door het slotje postte.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]Jouw mening telt niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een licht roze vest, en een roze sjaal, daar houdt het wel op.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb veel roze maar hou ook niet van roze.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Openbaren van een DM, aangegeven.
quote:
iedereen behalve sof en tjacka denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
volgens mij sta ik de blokkeerlijst van cachie
en insoquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
iedereen behalve sof en tjacka denk ik
Ik heb een roze bloesje. oh en roze sokkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een licht roze vest, en een roze sjaal, daar houdt het wel op.
dat zou kunnen jaquote:
Mag haten ook?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:20 schreef Tjacka het volgende:
Jullie mogen mij allemaal bashen. Ik geniet daarvan.
Behalve LR, die doet het altijd op een gevoelige manier.
Dit komt allemaal door mij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:21 schreef supersof het volgende:
ik vind het fijn dat onze band zo is verbeterd cachet
Ik denk dat je trolltquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:21 schreef supersof het volgende:
ik vind het fijn dat onze band zo is verbeterd cachet
nee echt nietquote:
Jij hebt op mij na, de leukste ui op fok.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me aangesproken door de TT.
Dankje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt op mij na, de leukste ui op fok.
quote:
quote:
yepsquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is in belgie op 6 december, hé?
jij mij wel?quote:
ik ookquote:
zolang het daarbij blijft is het goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch goed dat ik wel interesse in je toon he sara?
oooow, friendzone je tjacka nou?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
zolang het daarbij blijft is het goed
dat je me trolltquote:
Wat is dit sara?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
zolang het daarbij blijft is het goed
je kan ook niet multitaskenquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
interesse in mij maar niets anders
stiekem wil je tjacka welquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
interesse in mij maar niets anders
Neequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kennen jullie dat? Zin hebben om lobi uit te delen?
wie nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stiekem wil je tjacka wel
Ja maar ik doe het nooitquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kennen jullie dat? Zin hebben om lobi uit te delen?
ah, ik dacht al...quote:
neequote:
hoe hou je het dan in deze reeks uit, omdat je hieraan wordt herinnert:quote:
omdat ik daar nooit naar kijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoe hou je het dan in deze reeks uit, omdat je hieraan wordt herinnert:
Voordat je reageert
Feel the love
privequote:
OKquote:
Gewoon, mensen vertellen dat je ze tof vindt en waarom.quote:
IS dat van dat filmpje?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:33 schreef Tjacka het volgende:
OHOHOHOHOHOHOHOH
WE DROOMDEN VAN SUCCES EN WE STRUGGLEDE
NU ZIJN WE HIER EN TOOSTEN WE HET DUBBELE
VOL GAS VOL GAS ALSOF DIT DE LAATSTE DAG OP DE AARDBOL WAS
KOM OP
succesquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga werken en daarna chickies scoren #jeweet
tot morgen
werkse en succes met je keelsnoepjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga werken en daarna chickies scoren #jeweet
tot morgen
RELLUUUHHHHHHHquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
HAHA GEEN MOD MEER YOLO KOM JONGES WHAHAHAHAAS
TR maar, heb je binnen 20 seconden een mod in de SC omdat deze SC bekend staat als "JNG-sc 2.0quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
Niet zo serieusquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TR maar, heb je binnen 20 seconden een mod in de SC omdat deze SC bekend staat als "JNG-sc 2.0
is tog grap ik doe niks jwzquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TR maar, heb je binnen 20 seconden een mod in de SC omdat deze SC bekend staat als "JNG-sc 2.0
waarover?quote:
ik vanavond, welke ga je kijken?quote:
halo fokitquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
he va`tje
http://www.zalando.nl/rep(...)n-re312c00z-704.html
Wat vind je van deze schoentjes?
Zijn wel leukquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
he va`tje
http://www.zalando.nl/rep(...)n-re312c00z-704.html
Wat vind je van deze schoentjes?
Nee bruin wil ik ze hebbenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
halo fokit
zijn wel leuk, niet in het zwart hoor
#noracism
Remember sundayquote:
Zal geen HD zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef supersof het volgende:
binnen 4 minuten gedownload wtf![]()
supersnel
''Zo, die is lang"quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef richolio het volgende:
Je weet wat ze zeggen over lange mensen
Is het koud daarboven?quote:
Lange mensen zijn superieur.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef richolio het volgende:
Ken ik niet... maar klinkt alsof het erg fout of erg grappig isquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Remember sunday
man heeft geen korte termijn geheugen meer en wordt dan verliefd op een meisje, maar de volgende dag weet hij daar niks meer van. beetje zoals 50 first dates.
Das zeker rap!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef supersof het volgende:
binnen 4 minuten gedownload wtf![]()
supersnel
hij is super scherpquote:
Hebben over het algemeen meer voedsel nodig om te functioneren dan een kleiner iemand.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef richolio het volgende:
Nee, dat zeggen ze over mensen met grote voeten...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef richolio het volgende:
Je post alsof je iemand van 50 bentquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben over het algemeen meer voedsel nodig om te functioneren dan een kleiner iemand.
Maar heb jij ooit iemand van 1,65 gezien met maatje 45/46?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, dat zeggen ze over mensen met grote voeten...
En mensen met beide dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien wel, maar ik let meestal niet op de grootte van de voeten als ik mensen zie...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar heb jij ooit iemand van 1,65 gezien met maatje 45/46?
Die zeggen.. Zo, die heeft grote voetenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben 2m12quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Dat is zeker waar. Ik ben 1.93 ofz.
2 grote voeten?quote:
Meestal hebben lange mensen ook grote schoenmatenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien wel, maar ik let meestal niet op de grootte van de voeten als ik mensen zie...
Ik kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal hebben lange mensen ook grote schoenmatenEn vice versa. Lijkt mij logisch tenminste
Dan is het goedquote:
grote tenen?quote:
Schoenmaat 50 vind ik best groot.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef MaleDuck het volgende:
maar wat is groot? Ik vind dat altijd zo'n lastig woord...
46+quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef MaleDuck het volgende:
Alles groter dan het gemiddelde hequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef MaleDuck het volgende:
ja, mee eens, maar wanneer is het niet meer groot?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Schoenmaat 50 vind ik best groot.
Als het klein is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, mee eens, maar wanneer is het niet meer groot?
maar hoe kan het dan dat mijn dochter zich groot voelt bij haar neefje van 3 jaar jonger? Ze is toch echt kleiner dan gemiddeld...quote:
Ik heb klein.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef Toto69 het volgende:
Vrouwen:
schoenmaat 35-37 klein
38-40 gemiddeld
40+ groot
Mannen:
schoenmaat 37-40 klein
40-43 gemiddeld
44+ groot
Nooit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb klein.
Wanneer ben ik nou eens groot?
Ze voelt zich groot qua leeftijd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar hoe kan het dan dat mijn dochter zich groot voelt bij haar neefje van 3 jaar jonger? Ze is toch echt kleiner dan gemiddeld...
Misschien heb je wel een groot hartquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb klein.
meer eten, word je vanzelf groterquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb klein.
Niks mis mee. Deze SC heeft een vaderfiguur nodig. Al is het middagdutje wel jammer ja, maar het was dan ook wel een lange week.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je post alsof je iemand van 50 bent
Ga naast een kleiner iemand staan...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb klein.
misschien even dik wordenquote:
HIJ ZOOOO GROOT *doet armen wijd*quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een groot hart
Dik zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
misschien even dik worden
[..]
HIJ ZOOOO GROOT *doet armen wijd*
Wist niet dat ik slaapverwekkend was.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
Oh en Ezell ik viel in slaap, jouw dm`s hebben een slechte werking op mij
Om 4 uur snachts is alles slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wist niet dat ik slaapverwekkend was.
Nee lr, gedraag je naar je leeftijd plsquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Deze SC heeft een vaderfiguur nodig. Al is het middagdutje wel jammer ja, maar het was dan ook wel een lange week.
Je bent zo'n schat enzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
misschien even dik worden
[..]
HIJ ZOOOO GROOT *doet armen wijd*
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om 4 uur snachts is alles slaapverwekkend.
valt meequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zo'n schat enzo
Jawel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik zal je nooit meer dm'en.
[..]
valt mee
Jammer ditquote:
of rustgevendquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wist niet dat ik slaapverwekkend was.
Weet ikquote:
Ezell vat altijd alles negatief opquote:
laat je de kop niet gek maken. Kan juist vet romantisch zijn. Je hebt een vriendin, dus dat kan werkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
Is het alweer lente? Ik heb een bloedhekel aan deze depressief makende kutwintertijd.
Nee, winterquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
laat je de kop niet gek maken. Kan juist vet romantisch zijn. Je hebt een vriendin, dus dat kan werken
Beetje zoetsappigheid op zijn tijd kan geen kwaadquote:
Nee bah, dat kleffe gedoequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje zoetsappigheid op zijn tijd kan geen kwaad
Klopt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt veel dingen zijn er ook niet die jij wel leuk vindt.
echt niet?quote:
Dat is geen romantiek gvdquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee bah, dat kleffe gedoe"hou van me mannetje nooit te breken"
Jawel, dat is romantiek anno 2013quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is geen romantiek gvd
Nee. Kom maar weer terug als je iets nuttigs zegt. Je bent echt een pessimist optima forma op het momentquote:
en dit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
maar volgens mij vindt toto zijn vriendin niet eens leuk
Heuy, dat zijn leugens. Romantiek is gewoon een veranderend begrip.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Kom maar weer terug als je iets nuttigs zegt. Je bent echt een pessimist optima forma op het moment
heppie een dinnetje?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
maar volgens mij vindt toto zijn vriendin niet eens leuk
Dan zou ik wel naar KPD gaan om een gewillig sletje te scorenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en dit.
hij wil gewoon ballen, is mijn idee
toto jaquote:
nee?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heuy, dat zijn leugens. Romantiek is gewoon een veranderend begrip.
daar had je badoo al voor grquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel naar KPD gaan om een gewillig sletje te scoren
En dit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Ezell het volgende:
Heb nog nooit een positief verhaal van Toto gehoord waarin zijn vriendin in voorkomt. Wel negatieve.![]()
Heb je überhaupt ooit weleens iets positiefs van Toto gehoord?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Ezell het volgende:
Heb nog nooit een positief verhaal van Toto gehoord waarin zijn vriendin in voorkomt. Wel negatieve.![]()
Juist.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Ezell het volgende:
Wie wilde er ook alweer maar al te graag naaktfoto's of nummersquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee?
[..]
daar had je badoo al voor gr
neequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit weleens iets positiefs van Toto gehoord?
jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit weleens iets positiefs van Toto gehoord?
Ik heb hem eigenlijk alleen nog maar horen klagen en zeiken sinds ik hier weleens postquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Ezell het volgende:
Jij wilde die mij sturen en ik heb je uiteindelijk gevraagd om het niet meer te doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Wie wilde er ook alweer maar al te graag naaktfoto's of nummers
Hallo Ryanrodawa.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:59 schreef Rodawa het volgende:
Meisjes ook hallo trouwens hoor, ik ben niet zo seksistisch als Ryan.
LOL.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij wilde die mij sturen en ik heb je uiteindelijk gevraagd om het niet meer te doen.
Alleen maar lopen huilen op een forum, oh lord.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:59 schreef Toto69 het volgende:
Je druk maken om een mening op internet, oh lord.
omwquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Zou jullie brohuggen als jullie hier waren.
Laat loort hier even buutn wil jequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maar lopen huilen op een forum, oh lord.
huh?quote:
Rodawa wil zijn heteroseksualiteit extra bevestigenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:00 schreef Ezell het volgende:
Wat is een brohug? Gewoon een normale hug toch?
Ja, maar als ik dat zeg klinkt het homoseksueel getint. Aangezien ik dat niet wil en 'bro' minder letters bevat dan 'nohomo' kies ik voor deze uitweg.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:00 schreef Ezell het volgende:
Wat is een brohug? Gewoon een normale hug toch?
ah noesquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
zo, ik moest even huilen om jullie harde meningen boehoe.
pot gespotquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
zo, ik moest even huilen om jullie harde meningen boehoe.
Ik zou je een eckte homo-hug gevenquote:
hebben jullie toch al gedaan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
cachie durft mij niet te meeten
gaan wij morgen nog meeten?quote:
heb jij er dan zin in?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, als je nog zin hebt om nach Utrecht zu komen.
etsuquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog geen JNG'er/GRTD'er in mijn verzameling. Dus ja, HOI SOF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |