ja omdat cachet moest kapenquote:
quote:
Ik wilde 'm niet meer kapen. Maar toen mocht het ineens. Dus ik wilde er een openen met een best leuke TT. Had die kut mod het al gedaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Een kaap welke ruim een minuut op zich laat wachten. Jij heet zeker geen Piet Hein xD
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2013 15:15:03 ]
je zei niet dat je het niet meer wildequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde 'm niet meer kapen. Maar toen mocht het ineens. Dus ik wilde er een openen met een best leuke TT. Had die kut mod het al gedaan.
Nee klopt. Maar dacht ik ga sof niet pesten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei niet dat je het niet meer wilde
totdat ik je dm'dequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar dacht ik ga sof niet pesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
Sof wat vind je van deze?
Voor op vakantie dan heik houd niet zo van rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
Sof wat vind je van deze?
Voor op vakantie dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ja omdat hij door het slotje postte.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka had de last post. Ik bescherm Tjacka ten alle tijde.
Oh sorry dat had ik niet door.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja omdat hij door het slotje postte.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]Jouw mening telt niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |