Nee bruin wil ik ze hebbenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
halo fokit
zijn wel leuk, niet in het zwart hoor
#noracism
Remember sundayquote:
Zal geen HD zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef supersof het volgende:
binnen 4 minuten gedownload wtf![]()
supersnel
''Zo, die is lang"quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef richolio het volgende:
Je weet wat ze zeggen over lange mensen
Is het koud daarboven?quote:
Lange mensen zijn superieur.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef richolio het volgende:
Ken ik niet... maar klinkt alsof het erg fout of erg grappig isquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Remember sunday
man heeft geen korte termijn geheugen meer en wordt dan verliefd op een meisje, maar de volgende dag weet hij daar niks meer van. beetje zoals 50 first dates.
Das zeker rap!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef supersof het volgende:
binnen 4 minuten gedownload wtf![]()
supersnel
hij is super scherpquote:
Hebben over het algemeen meer voedsel nodig om te functioneren dan een kleiner iemand.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef richolio het volgende:
Nee, dat zeggen ze over mensen met grote voeten...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef richolio het volgende:
Je post alsof je iemand van 50 bentquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben over het algemeen meer voedsel nodig om te functioneren dan een kleiner iemand.
Maar heb jij ooit iemand van 1,65 gezien met maatje 45/46?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, dat zeggen ze over mensen met grote voeten...
En mensen met beide dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien wel, maar ik let meestal niet op de grootte van de voeten als ik mensen zie...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar heb jij ooit iemand van 1,65 gezien met maatje 45/46?
Die zeggen.. Zo, die heeft grote voetenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben 2m12quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Dat is zeker waar. Ik ben 1.93 ofz.
2 grote voeten?quote:
Meestal hebben lange mensen ook grote schoenmatenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien wel, maar ik let meestal niet op de grootte van de voeten als ik mensen zie...
Ik kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal hebben lange mensen ook grote schoenmatenEn vice versa. Lijkt mij logisch tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |