Nee lr, gedraag je naar je leeftijd plsquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Deze SC heeft een vaderfiguur nodig. Al is het middagdutje wel jammer ja, maar het was dan ook wel een lange week.
Je bent zo'n schat enzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
misschien even dik worden
[..]
HIJ ZOOOO GROOT *doet armen wijd*
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om 4 uur snachts is alles slaapverwekkend.
valt meequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zo'n schat enzo
Jawel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik zal je nooit meer dm'en.
[..]
valt mee
Jammer ditquote:
of rustgevendquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wist niet dat ik slaapverwekkend was.
Weet ikquote:
Ezell vat altijd alles negatief opquote:
laat je de kop niet gek maken. Kan juist vet romantisch zijn. Je hebt een vriendin, dus dat kan werkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
Is het alweer lente? Ik heb een bloedhekel aan deze depressief makende kutwintertijd.
Nee, winterquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
laat je de kop niet gek maken. Kan juist vet romantisch zijn. Je hebt een vriendin, dus dat kan werken
Beetje zoetsappigheid op zijn tijd kan geen kwaadquote:
Nee bah, dat kleffe gedoequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje zoetsappigheid op zijn tijd kan geen kwaad
Klopt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt veel dingen zijn er ook niet die jij wel leuk vindt.
echt niet?quote:
Dat is geen romantiek gvdquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee bah, dat kleffe gedoe"hou van me mannetje nooit te breken"
Jawel, dat is romantiek anno 2013quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is geen romantiek gvd
Nee. Kom maar weer terug als je iets nuttigs zegt. Je bent echt een pessimist optima forma op het momentquote:
en dit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
maar volgens mij vindt toto zijn vriendin niet eens leuk
Heuy, dat zijn leugens. Romantiek is gewoon een veranderend begrip.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Kom maar weer terug als je iets nuttigs zegt. Je bent echt een pessimist optima forma op het moment
heppie een dinnetje?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
maar volgens mij vindt toto zijn vriendin niet eens leuk
Dan zou ik wel naar KPD gaan om een gewillig sletje te scorenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en dit.
hij wil gewoon ballen, is mijn idee
toto jaquote:
nee?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heuy, dat zijn leugens. Romantiek is gewoon een veranderend begrip.
daar had je badoo al voor grquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel naar KPD gaan om een gewillig sletje te scoren
En dit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Ezell het volgende:
Heb nog nooit een positief verhaal van Toto gehoord waarin zijn vriendin in voorkomt. Wel negatieve.![]()
Heb je überhaupt ooit weleens iets positiefs van Toto gehoord?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Ezell het volgende:
Heb nog nooit een positief verhaal van Toto gehoord waarin zijn vriendin in voorkomt. Wel negatieve.![]()
Juist.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Ezell het volgende:
Wie wilde er ook alweer maar al te graag naaktfoto's of nummersquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee?
[..]
daar had je badoo al voor gr
neequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit weleens iets positiefs van Toto gehoord?
jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit weleens iets positiefs van Toto gehoord?
Ik heb hem eigenlijk alleen nog maar horen klagen en zeiken sinds ik hier weleens postquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Ezell het volgende:
Jij wilde die mij sturen en ik heb je uiteindelijk gevraagd om het niet meer te doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Wie wilde er ook alweer maar al te graag naaktfoto's of nummers
Hallo Ryanrodawa.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:59 schreef Rodawa het volgende:
Meisjes ook hallo trouwens hoor, ik ben niet zo seksistisch als Ryan.
LOL.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij wilde die mij sturen en ik heb je uiteindelijk gevraagd om het niet meer te doen.
Alleen maar lopen huilen op een forum, oh lord.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:59 schreef Toto69 het volgende:
Je druk maken om een mening op internet, oh lord.
omwquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Zou jullie brohuggen als jullie hier waren.
Laat loort hier even buutn wil jequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maar lopen huilen op een forum, oh lord.
huh?quote:
Rodawa wil zijn heteroseksualiteit extra bevestigenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:00 schreef Ezell het volgende:
Wat is een brohug? Gewoon een normale hug toch?
Ja, maar als ik dat zeg klinkt het homoseksueel getint. Aangezien ik dat niet wil en 'bro' minder letters bevat dan 'nohomo' kies ik voor deze uitweg.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:00 schreef Ezell het volgende:
Wat is een brohug? Gewoon een normale hug toch?
ah noesquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
zo, ik moest even huilen om jullie harde meningen boehoe.
pot gespotquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
zo, ik moest even huilen om jullie harde meningen boehoe.
Ik zou je een eckte homo-hug gevenquote:
hebben jullie toch al gedaan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
cachie durft mij niet te meeten
gaan wij morgen nog meeten?quote:
heb jij er dan zin in?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, als je nog zin hebt om nach Utrecht zu komen.
etsuquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog geen JNG'er/GRTD'er in mijn verzameling. Dus ja, HOI SOF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |