Jawel, dat is romantiek anno 2013quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is geen romantiek gvd
Nee. Kom maar weer terug als je iets nuttigs zegt. Je bent echt een pessimist optima forma op het momentquote:
en dit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
maar volgens mij vindt toto zijn vriendin niet eens leuk
Heuy, dat zijn leugens. Romantiek is gewoon een veranderend begrip.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Kom maar weer terug als je iets nuttigs zegt. Je bent echt een pessimist optima forma op het moment
heppie een dinnetje?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
maar volgens mij vindt toto zijn vriendin niet eens leuk
Dan zou ik wel naar KPD gaan om een gewillig sletje te scorenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en dit.
hij wil gewoon ballen, is mijn idee
toto jaquote:
nee?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heuy, dat zijn leugens. Romantiek is gewoon een veranderend begrip.
daar had je badoo al voor grquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel naar KPD gaan om een gewillig sletje te scoren
En dit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Ezell het volgende:
Heb nog nooit een positief verhaal van Toto gehoord waarin zijn vriendin in voorkomt. Wel negatieve.![]()
Heb je überhaupt ooit weleens iets positiefs van Toto gehoord?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Ezell het volgende:
Heb nog nooit een positief verhaal van Toto gehoord waarin zijn vriendin in voorkomt. Wel negatieve.![]()
Juist.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Ezell het volgende:
Wie wilde er ook alweer maar al te graag naaktfoto's of nummersquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee?
[..]
daar had je badoo al voor gr
neequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit weleens iets positiefs van Toto gehoord?
jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit weleens iets positiefs van Toto gehoord?
Ik heb hem eigenlijk alleen nog maar horen klagen en zeiken sinds ik hier weleens postquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef Ezell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |