Ik vind het wel meevallen met de tt. OF bedoel je dat je het jammer vindt dat Ekstra weekend stopt?quote:
Datquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:33 schreef alors het volgende:
Let Go
Lijkt alleen alsof ze middenin het nummer beginnen
Het haalt het jochies-achtige er wat af, helemaal prima!quote:
nu nog een beetje leuk radio gaan makenquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Het haalt het jochies-achtige er wat af, helemaal prima!
Dat doet 'ie al, fijn dat hij naar de avond gaatquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu nog een beetje leuk radio gaan maken
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doet 'ie al, fijn dat hij naar de avond gaat
Eindelijk een fijn stemgeluid in de ochtend idd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doet 'ie al, fijn dat hij naar de avond gaat
Ik heb over Domien niks te klagen, jeweetquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eindelijk een fijn stemgeluid in de ochtend idd.
Domien haalt het slechtste in me bovenquote:
Best schattig, als je dit al slecht noemtquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Domien haalt het slechtste in me boven
Géén idee eigenlijk!quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Bassie is ook de oudste van hun twee dacht ik.
Ik mag hem graag horen eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien is best grappig, juist omdat ie er geen klote van kan.
Buiten C&S met je eens. C&S zijn gewoon een goed duo die over het algemeen een afwisselend en grappig showtje kunnen neerzetten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hem graag horen eigenlijk![]()
Dat eentonige gewauwel van de wat ouder gedienden ben ik juist helemaal zat (Stenders, Ekdom, Coen&Sander, Giel)
ja, zo lief ben ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Best schattig, als je dit al slecht noemt
Domien vind ik wel een goede dj. Al ben ik wel blij dat hij naar de avond gaat. Ik ben ook blij dat Michiel naar de ochtend gaat. Programma's op 3fm waar ik graag naar luister zijn: MetMichiel, C&S show, Effe Ekdom en @work.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien is best grappig, juist omdat ie er geen klote van kan.
3FM zit sowieso een beetje vast, doorstroming is er nauwelijks. Dit is de club die na de transfers van jaren terug de zender weer heeft opgebouwd maar nu gaat er bijna niemand meer weg. Zou best goed zijn als er eens een paar naar de commerciëlen gaan. Niet omdat ik ze niet meer wil horen maar er zit talent genoeg dat door kan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hem graag horen eigenlijk![]()
Dat eentonige gewauwel van de wat ouder gedienden ben ik juist helemaal zat (Stenders, Ekdom, Coen&Sander, Giel)
Af en toe best geinig maar ik word er snel zat van. Zal straks ook wel een uurtje meepikken in de auto (of twee bij file), maar als ik het zat word schakel ik naar Q.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten C&S met je eens. C&S zijn gewoon een goed duo die over het algemeen een afwisselend en grappig showtje kunnen neerzetten.
quote:
Ja, wat verloop zou niet eens zo slecht zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3FM zit sowieso een beetje vast, doorstroming is er nauwelijks. Dit is de club die na de transfers van jaren terug de zender weer heeft opgebouwd maar nu gaat er bijna niemand meer weg. Zou best goed zijn als er eens een paar naar de commerciëlen gaan. Niet omdat ik ze niet meer wil horen maar er zit talent genoeg dat door kan.
Het zou goed zijn als er nog wat meer geschoven wordt (zoals Michiel en Domien) en wat mensen helemaal weggaan. Nu wordt er steeds krampachtig vastgehouden aan alles (zie GIel in de ochtend tijdens SR) terwijl 3FM gewoon een publieke zender is die zich es wat minder door luistercijfers en commercieel gereutel moet laten leiden. En ik kan me niet voorstellen dat zo'n wandelende pruik oprecht geniet dat ie al een jaar of 8 exact hetzelfde programma tussen 2 en 4 maakt... Om over Ekdom nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3FM zit sowieso een beetje vast, doorstroming is er nauwelijks. Dit is de club die na de transfers van jaren terug de zender weer heeft opgebouwd maar nu gaat er bijna niemand meer weg. Zou best goed zijn als er eens een paar naar de commerciëlen gaan. Niet omdat ik ze niet meer wil horen maar er zit talent genoeg dat door kan.
Paul verdient beter ja. Topgozer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als er nog wat meer geschoven wordt (zoals Michiel en Domien) en wat mensen helemaal weggaan. Nu wordt er steeds krampachtig vastgehouden aan alles (zie GIel in de ochtend tijdens SR) terwijl 3FM gewoon een publieke zender is die zich es wat minder door luistercijfers en commercieel gereutel moet laten leiden. En ik kan me niet voorstellen dat zo'n wandelende pruik oprecht geniet dat ie al een jaar of 8 exact hetzelfde programma tussen 2 en 4 maakt...
Jim Vorwald overdagquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij zou 3v12 moeten doen, maar dat is qua dagprogrammering weer een achteruitgang...quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paul verdient beter ja. Topgozer.
In het muziek subforum.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef alors het volgende:
Is er nog geen Top2000 topic of ben ik scheel?
MUZ / Top 2000 Editie 2013 #5 - Quizquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef alors het volgende:
TV / Top 2000 a GoGo #8 Oasis beste band na THE Beatlesquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef alors het volgende:
En dan Timur de ochtendsjow?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:16 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zou 3v12 moeten doen, maar dat is qua dagprogrammering weer een achteruitgang...
Wat mij betreft wel, doet hij leuk altijd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan Timur de ochtendsjow?
Roar als Romantic Request?quote:
Samen Roar als liedje hebbenquote:
Nah, dan zijn er wel betere nummers. Al vind ik Roar niet slecht eigenlijk. Nog niet vaak gehoord, dat zal schelenquote:
quote:
Godverquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Check die piepjonge Domien continue door het beeld lopen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hahaha schitterend. Sowieso Gerard met veel meer haar, Michiel met oude bril en oud kapsel. Ja ze zijn wel veranderdquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Okéquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vind RobRadio eigenlijk best kut.
Paulgodquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vind RobRadio eigenlijk best kut.
quote:
quote:
Inderdaad. Want de MH is van Krezipneusquote:
https://itunes.apple.com/nl/album/clean-this-s**t-up/id774868546?i=774868564quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:35 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een geweldige plaat
Iemand een iTunes link?
Racoon niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Want de MH is van Krezipneus
Volgens mij leest Tamara hier meetwitter:tamarageense twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 16:37:04Mensen die denken dat dit echt de megahit is. Ga eens helder nadenken reageer retweet
Tamara is Pino!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:38 schreef Holenmens het volgende:
Volgens mij leest Tamara hier meetwitter:tamarageense twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 16:37:04Mensen die denken dat dit echt de megahit is. Ga eens helder nadenken reageer retweet
Die had ik in de week erna verwacht, al is die week maar 2/3 dagen "normaal", kan zijn dat ze deze MH 1,5 week houden.quote:
Fijne vader weltwitter:tamarageense twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 12:46:38Dat mn vader zegt dat ik vanavond best had gemogen.. woensdag moest hij te snel beslissen.... reageer retweet
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijne vader weltwitter:tamarageense twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 12:46:38Dat mn vader zegt dat ik vanavond best had gemogen.. woensdag moest hij te snel beslissen.... reageer retweet
.
Trololo paquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
toptrackquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:24 schreef minthy het volgende:
WTF was dat daarstraks voor een gedrocht? Een kerstnummer. Ik moest zachtjes wenen...
twitter:wouxy twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 18:46:16Balen. @michielveenstra is er door omstandigheden niet. Wat het ook is, sterkte! Vanavond dus met @gerardekdom en IEMAND ANDERS (@Domien) reageer retweet
Jatwitter:WouterHol twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 18:48:22Klaar voor de #3fm Ekstra Weekend experience! Met @gerardekdom tjibbe en iemand anders! reageer retweet
Huh? Vanmiddag was hij nog op radio 2.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:47 schreef Holenmens het volgende:
Jatwitter:wouxy twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 18:46:16Balen. @michielveenstra is er door omstandigheden niet. Wat het ook is, sterkte! Vanavond dus met @gerardekdom en IEMAND ANDERS (@Domien) reageer retweet
een act lijkt me. lijkt me niet dat Veenie dit wil missen...quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:57 schreef Holenmens het volgende:
Dus Domien zit op de plek van Veenstra. Een act of niet?
ja, om de radioluisteraars niet te laten schrikken....quote:
of domien heeft em vermoord!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:07 schreef themauster het volgende:
Veenstra staat vast beneden met een microfoon tussen het publiek.
Misschien echt iets gebeurt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
er staat niets op twitter dat Veenie er niet zou zijn: https://twitter.com/michielveenstra
wel is ie al 5u verdacht stil....
nja, de belangrijkste dingen staan....pc, tv en toebehorenquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
Rock
Ben je helemaal geïnstalleerd in je nieuwe huis?
Huisje!?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, de belangrijkste dingen staan....pc, tv en toebehoren![]()
en ik ga zo mijn nieuwe oven testen. een echte oven!
Laat me raden, met pizza?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, de belangrijkste dingen staan....pc, tv en toebehoren![]()
en ik ga zo mijn nieuwe oven testen. een echte oven!
quote:
twitter:Pino112NL twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 19:08:47@wouxy Wat is je bron dan joh? reageer retweet
Dus.twitter:wouxy twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 19:10:06@Pino112NL nou. Mr. Gerard Ekdom himself kwam het net persoonlijk vertellen bij de Experience. reageer retweet
nee, appartementje. niet het eerste, wel het eerste echte appartement dat niet via een huisjesmelker isquote:
u gaat door voor de koelkast! of een stuk pizzaquote:
Balen dat Veenstra er niet is. Waarom is hij er niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Pino112NL twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 19:08:47@wouxy Wat is je bron dan joh? reageer retweet
Dus.twitter:wouxy twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 19:10:06@Pino112NL nou. Mr. Gerard Ekdom himself kwam het net persoonlijk vertellen bij de Experience. reageer retweet
Niet goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Bijv. met zijn familie oid?quote:
betrouwbaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Er moet een dode zijn gevallen als Michiel er niet is. "Ook al zijn we doodziek, we komen naar de laatste uitzendingen," zei hij pas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Ah! Dus koop!?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, appartementje. niet het eerste, wel het eerste echte appartement dat niet via een huisjesmelker is
quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Ik at zojuist spruitjes stamppot met appels.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:12 schreef ddx het volgende:
Ik ga hier voor de Rotti die ik eergisteravond heb gemaakt
neejoh! huur, maar via een woningstichtingquote:
ja, allemaal van die meelopers die je anders niet zietquote:
Ken je die mop van Tamara die naar de EWexperience ging?quote:
Die ging niet!11EINZquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ken je die mop van Tamara die naar de EWexperience ging?
Dan waren ze niet zo vrolijk lijkt me.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:19 schreef Evertjan het volgende:
misschien een ongeluk of iets dergelijks?
ja hoezo is datquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, allemaal van die meelopers die je anders niet ziet
Er was geen plek meer, ook Michiel moest zich gewoon aanmelden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:19 schreef Evertjan het volgende:
misschien een ongeluk of iets dergelijks?
ramptoeristen ofzoquote:
jij mag dat hoor!quote:
idd ik kijk het alleen maarquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:21 schreef Pandaplint het volgende:
Al geen jaren geen EW meer geluisterd
Whehe je hebt hem zeker nog nooit op een feestje zien draaienquote:
ik kom nooit op feestjes. ik ben een zolderkameraar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Whehe je hebt hem zeker nog nooit op een feestje zien draaien
indd irritant.quote:
Waarom is dat belangrijk?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef Evertjan het volgende:
waarom zeggen ze niet waar Veenstra is
Omdat privé.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef Evertjan het volgende:
Privé-aangelegenheid, verrassing, kan zoveel zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef Evertjan het volgende:
Om prive redenen. Denk niet dat hij ziek is, dan hadden ze het wel gezegd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef Evertjan het volgende:
Ik twijfel beetje, maar denk dat het toch waarheid is... Laten we hopen van niet en toch een "grap" is.quote:
Beetje James Bond-achtig mooi inderdaadquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:26 schreef Pandaplint het volgende:
Mooie intro heeft die nieuwe Raccoon plaat
Inderdaad, vind het sowieso een mooi nummer eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:26 schreef Pandaplint het volgende:
Mooie intro heeft die nieuwe Raccoon plaat
Ik denk iets met zijn familie oid... Hopelijk van niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:26 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Om prive redenen. Denk niet dat hij ziek is, dan hadden ze het wel gezegd.
Na een paar keer viel ie ja, mooiquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:27 schreef knep het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het sowieso een mooi nummer eigenlijk.
Kan me niks anders bedenken waarom Veenstra anders verstek zou laten gaan...quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik denk iets met zijn familie oid... Hopelijk van niet.
nee, want aankomende week is de laatste hele week voor SR.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:28 schreef Qunix het volgende:
Is dit MH? Kut nummer
Kan dat niet een paar weken wachten?
Nee want dan is SR voorbij he.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:28 schreef Qunix het volgende:
Is dit MH? Kut nummer
Kan dat niet een paar weken wachten?
Geen grap. Met "privé omstandigheden" maak je geen grappen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik twijfel beetje, maar denk dat het toch waarheid is... Laten we hopen van niet en toch een "grap" is.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, want aankomende week is de laatste hele week voor SR.
Oh, dan volgende week wanneer het begint, maar niet nuquote:
"Grap" in de zin dat er niets aan de hand is en hij tussen het publiek staat oid.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen grap. Met "privé omstandigheden" maak je geen grappen.
Wel kut voor hem
deden ze vorig jaar ook volgens mijquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Oh, dan volgende week wanneer het begint, maar niet nu
mogen het hele jaar door!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:30 schreef minthy het volgende:
Speculaasies mochten nog tot en met gisteren!
zelfs voor EW zou dat te laag zijn Lquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik twijfel beetje, maar denk dat het toch waarheid is... Laten we hopen van niet en toch een "grap" is.
Ze zijn hier serieus over hoor. Gerard kennende. EW is laag maar niet zo laag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
"Grap" in de zin dat er niets aan de hand is en hij tussen het publiek staat oid.
Dat was dat allang 100.000x getwitterd en geinstagramd door alle aanwezigen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
"Grap" in de zin dat er niets aan de hand is en hij tussen het publiek staat oid.
Van wie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:30 schreef minthy het volgende:
Speculaasies mochten nog tot en met gisteren!
bij mij is de verhouding veel erger...ik denk wel 90% hierquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij is de verhouding veel erger...ik denk wel 90% hier
42000 op de 45000...quote:
Webshop van SRquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
Hu, dat SR shirt, is niet meer via Wehkamp te koop?
http://www.seriousrequestshop.nl/quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
Hu, dat SR shirt, is niet meer via Wehkamp te koop?
Dat zeker.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn de beste luisteRAAARRSSS!!!!
quote:
quote:
Thx.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.seriousrequestshop.nl/
Die man ja?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
Valt me een beetje tegen, maar misschien dat ie in 't echt mooier is.
ik vind em mooier dan de afgelopen jaren. mnder schreeuwerigquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thx.
Wel raar dat 't niet meer via Wehkamp gaat. Maar dan is dit;
http://www.seriousrequest(...)/t-shirt-tekst-heren
Het 2013 SR shirt?
Jup, dat is em.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thx.
Wel raar dat 't niet meer via Wehkamp gaat. Maar dan is dit;
http://www.seriousrequest(...)/t-shirt-tekst-heren
Het 2013 SR shirt?
dat ben ikquote:
Helemaal nietquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:40 schreef Evertjan het volgende:
hahaha Coop come to me!! Ik ruik die denenaalden al!!!
dat vinden de vrouwtjes geil!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je mag je wel eens scheren vlegel
ow? hoe weet jij dat???quote:
In de 3FM reeks zijn we het eens geworden dat mannen met baarden heersenquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je mag je wel eens scheren vlegel
Ik weet dingen...quote:
haha, dat moet denken aan die sketch van em.....een cabaretier....weet niet meer wiequote:
quote:
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 19:28:47@sjorsbes Michiel heeft iets heel vervelends in de prive sfeer. Het is al erg genoeg. Hij is er dus niet. je snapt! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |