Ik vind het wel meevallen met de tt. OF bedoel je dat je het jammer vindt dat Ekstra weekend stopt?quote:
Datquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:33 schreef alors het volgende:
Let Go
Lijkt alleen alsof ze middenin het nummer beginnen
Het haalt het jochies-achtige er wat af, helemaal prima!quote:
nu nog een beetje leuk radio gaan makenquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Het haalt het jochies-achtige er wat af, helemaal prima!
Dat doet 'ie al, fijn dat hij naar de avond gaatquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu nog een beetje leuk radio gaan maken
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doet 'ie al, fijn dat hij naar de avond gaat
Eindelijk een fijn stemgeluid in de ochtend idd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doet 'ie al, fijn dat hij naar de avond gaat
Ik heb over Domien niks te klagen, jeweetquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eindelijk een fijn stemgeluid in de ochtend idd.
Domien haalt het slechtste in me bovenquote:
Best schattig, als je dit al slecht noemtquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Domien haalt het slechtste in me boven
Géén idee eigenlijk!quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Bassie is ook de oudste van hun twee dacht ik.
Ik mag hem graag horen eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien is best grappig, juist omdat ie er geen klote van kan.
Buiten C&S met je eens. C&S zijn gewoon een goed duo die over het algemeen een afwisselend en grappig showtje kunnen neerzetten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hem graag horen eigenlijk![]()
Dat eentonige gewauwel van de wat ouder gedienden ben ik juist helemaal zat (Stenders, Ekdom, Coen&Sander, Giel)
ja, zo lief ben ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Best schattig, als je dit al slecht noemt
Domien vind ik wel een goede dj. Al ben ik wel blij dat hij naar de avond gaat. Ik ben ook blij dat Michiel naar de ochtend gaat. Programma's op 3fm waar ik graag naar luister zijn: MetMichiel, C&S show, Effe Ekdom en @work.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien is best grappig, juist omdat ie er geen klote van kan.
3FM zit sowieso een beetje vast, doorstroming is er nauwelijks. Dit is de club die na de transfers van jaren terug de zender weer heeft opgebouwd maar nu gaat er bijna niemand meer weg. Zou best goed zijn als er eens een paar naar de commerciëlen gaan. Niet omdat ik ze niet meer wil horen maar er zit talent genoeg dat door kan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hem graag horen eigenlijk![]()
Dat eentonige gewauwel van de wat ouder gedienden ben ik juist helemaal zat (Stenders, Ekdom, Coen&Sander, Giel)
Af en toe best geinig maar ik word er snel zat van. Zal straks ook wel een uurtje meepikken in de auto (of twee bij file), maar als ik het zat word schakel ik naar Q.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten C&S met je eens. C&S zijn gewoon een goed duo die over het algemeen een afwisselend en grappig showtje kunnen neerzetten.
quote:
Ja, wat verloop zou niet eens zo slecht zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3FM zit sowieso een beetje vast, doorstroming is er nauwelijks. Dit is de club die na de transfers van jaren terug de zender weer heeft opgebouwd maar nu gaat er bijna niemand meer weg. Zou best goed zijn als er eens een paar naar de commerciëlen gaan. Niet omdat ik ze niet meer wil horen maar er zit talent genoeg dat door kan.
Het zou goed zijn als er nog wat meer geschoven wordt (zoals Michiel en Domien) en wat mensen helemaal weggaan. Nu wordt er steeds krampachtig vastgehouden aan alles (zie GIel in de ochtend tijdens SR) terwijl 3FM gewoon een publieke zender is die zich es wat minder door luistercijfers en commercieel gereutel moet laten leiden. En ik kan me niet voorstellen dat zo'n wandelende pruik oprecht geniet dat ie al een jaar of 8 exact hetzelfde programma tussen 2 en 4 maakt... Om over Ekdom nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3FM zit sowieso een beetje vast, doorstroming is er nauwelijks. Dit is de club die na de transfers van jaren terug de zender weer heeft opgebouwd maar nu gaat er bijna niemand meer weg. Zou best goed zijn als er eens een paar naar de commerciëlen gaan. Niet omdat ik ze niet meer wil horen maar er zit talent genoeg dat door kan.
Paul verdient beter ja. Topgozer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als er nog wat meer geschoven wordt (zoals Michiel en Domien) en wat mensen helemaal weggaan. Nu wordt er steeds krampachtig vastgehouden aan alles (zie GIel in de ochtend tijdens SR) terwijl 3FM gewoon een publieke zender is die zich es wat minder door luistercijfers en commercieel gereutel moet laten leiden. En ik kan me niet voorstellen dat zo'n wandelende pruik oprecht geniet dat ie al een jaar of 8 exact hetzelfde programma tussen 2 en 4 maakt...
Jim Vorwald overdagquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij zou 3v12 moeten doen, maar dat is qua dagprogrammering weer een achteruitgang...quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paul verdient beter ja. Topgozer.
In het muziek subforum.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef alors het volgende:
Is er nog geen Top2000 topic of ben ik scheel?
MUZ / Top 2000 Editie 2013 #5 - Quizquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef alors het volgende:
TV / Top 2000 a GoGo #8 Oasis beste band na THE Beatlesquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef alors het volgende:
En dan Timur de ochtendsjow?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:16 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zou 3v12 moeten doen, maar dat is qua dagprogrammering weer een achteruitgang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |