Naar wie?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Je bent aan het hotlinken Nucky! ;-)
fairfaxunderground.com, blijkbaarquote:
Oh ja, Nu doet ie het bij mij ook niet meer. Ik zal even vertellen wat je hoorde te zien:quote:Op donderdag 5 december 2013 21:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
fairfaxunderground.com, blijkbaar
Awwwwquote:Op donderdag 5 december 2013 21:57 schreef AMangold het volgende:
ik heb een lief huisgenootje,
ze ging vanavond naar eindhoven, maar voor vertrek heeft ze nog een cake afgebakken die
5 minuten voor ze vertrok klaar was.. vervolgens kreeg ik die, omdat ze niet gezellig bij me kon
blijven voor mijn bday.. wel lief
ik zie het voor mequote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef Nucky het volgende:
[..]
Oh ja, Nu doet ie het bij mij ook niet meer. Ik zal even vertellen wat je hoorde te zien:
Een marmot in een grasveld met zijn pootjes omhoog. Begeleid door de tekst 'Praise the Lord'.
op en duur krijg je ook boetes als je het fout erin blijft gooien..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:09 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb trouwens dinsdag bij de gemeente zo'n sticker voor op m'n vuilcontainer besteld omdat er zo'n briefje aan hing dat die wat er nu op zit niet meer goed is. Heb echter nog niks ontvangen... Dacht dat ze dat wel in 1 of 2 dagen gefixt kregen maar blijkbaar niet.
Ook fijn trouwens dat m'n huisgenoten altijd alles gewoon in het GFT stuk flikkeren waardoor al 2x de container niet is geleegd.Ga er maar eens briefje opplakken denk ik.
Het komt van 2 kanten hequote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Gezicht het volgende:
Zie de meeste maar amper. Blijft meestal bij een praatje in de keuken. Zijn niet de meest sociale types helaas.
Klopt zeker maar we hebben geen gemeenschappelijke woonkamer ofzo dus iedereen zit altijd maar op z'n kamer...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:53 schreef AMangold het volgende:
[..]
Het komt van 2 kanten hekunt zelf ook eens je best doen
Wij hebben elkaars telefoon nummer en een groepsapp, waarin wij wel eens een voorstel doen om samen
te eten ofso..
ja is hier ook, maar toch..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Klopt zeker maar we hebben geen gemeenschappelijke woonkamer ofzo dus iedereen zit altijd maar op z'n kamer...
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:01 schreef AMangold het volgende:
dacht dat die allang dood was :$ (hoezo ik kijk nooit nieuws ofso XD)
terechtquote:Op donderdag 5 december 2013 23:02 schreef AMangold het volgende:den
ik voel me nu echt een cultuurbarbaar ofso
Is de inrit door die gevallen tak beschadigd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:51 schreef bassieVL het volgende:
Er lag een tak op de inrit. Telt dat ook?
Moeilijk te zeggen, er is geen oppervlakkige schade te zien. Misschien is er wel schade in de fundering. De kliko is nu ook vol.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Is de inrit door die gevallen tak beschadigd?
quote:
Een modje kan dat doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
![]()
Kan iemand s.v.p. de OP even veranderen in Breda #204: Met zware funderingstormschade en een volle kliko?
Jouw JDude was al zo vriendelijk om het aan een modje te vragen!quote:
Thanksquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik vind jouw feestdagen-thema-avatars leuk.
Jazeker. Ik ben al in kerstmodus. Ik ga de kerstboom zettenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Is iedereen al een beetje voorbereid op het weekend trouwens?
Die wil eerst weten of de TS het ook goed vindt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Jouw JDude was al zo vriendelijk om het aan een modje te vragen!
Dan wachten we op Nuckyquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Die wil eerst weten of de TS het ook goed vindt.
nog meer naar het zuiden? ander land neem ik aan ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:29 schreef Gezicht het volgende:
Op naar het mooie Zuiden. Tot maandag Breda
limburgquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:23 schreef AMangold het volgende:
[..]
nog meer naar het zuiden? ander land neem ik aan ?
Ik vind het goed hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dan wachten we op Nucky
Alle waardering voor de nieuwe OP overigens
morgenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef AMangold het volgende:
gewoon nog meer verveling minips. wanneer trekt jou avatar een kerstman hoedje op en een baard aan
??
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef Miniem het volgende:
spannend
ik denk dat ik zo ga slapen, ben echt moe
ga mee danquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:56 schreef AMangold het volgende:
[..]
dan is het hier weer stil en doods
Gewoon vragen op fok.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef AMangold het volgende:
ps. ik wil mijn avatar ook kerst-proof maken (A)
weet jij toevallig een programmaatje of site waarmee je een foto kunt maken
dat je zo nen kerstmuts op hebt ofso (A)
gelijk een oproepje gedaan (A)quote:Op zondag 8 december 2013 13:42 schreef agenda het volgende:
[..]
Gewoon vragen op fok.
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #20
Ja is tijdelijk (A) ik heb ff degene die deze heeft gemaakt een andere foto gegeven via dm, die ik graag met een mutsje op wil (A)quote:
de tijd dat wij rond die tijd nog fanatiek op fok zaten ligt ver achter onsquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:56 schreef AMangold het volgende:
[..]
dan is het hier weer stil en doods
quote:Op zondag 8 december 2013 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
de tijd dat wij rond die tijd nog fanatiek op fok zaten ligt ver achter ons.
Het nachtelijke postaantal is redelijk gelijk afgenomen met de bierconsumptie ja.quote:Op zondag 8 december 2013 14:30 schreef Kuukske het volgende:
de tijd dat wij rond die tijd nog fanatiek op fok zaten ligt ver achter ons.
sneeuwballenmeet.quote:Op zondag 8 december 2013 14:46 schreef AMangold het volgende:
Ps. Lieve Breda Fokkers, wanneer hebben wij eens met zijn alle een Breda-Topic-Meeting
Die staat al bijna zeven jaar op het programma.quote:
Op het Avans heb je 7 weken les en dan 3 tentamenweken..quote:
Dat lijkt me sterk, wat kun je nou doen in 3 weken? Vroeger was het 7 weken in ieder geval. En dan volgens mij 2 tentamenweken.quote:Op zondag 8 december 2013 19:15 schreef AMangold het volgende:
Op het NHTV heb je 3 weken les en dan 1 tentamenweek..
Ik heb een huisgenoot die op het NHTV zit en dus na iedere 3 weken een tentamenweek heeft, dit doen ze zodat je minder veel stof tegelijk hebt om te leren..quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, wat kun je nou doen in 3 weken? Vroeger was het 7 weken in ieder geval. En dan volgens mij 2 tentamenweken.
Dat van Avans klopt, 7 weken les, 2 weken tentamens en 1 week voor de hertentamens van de voorgaande periode. NHTV zou ik niet weten.quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, wat kun je nou doen in 3 weken? Vroeger was het 7 weken in ieder geval. En dan volgens mij 2 tentamenweken.
mijn hertentames en gewone tentames vallen tegelijkquote:Op zondag 8 december 2013 20:07 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat van Avans klopt, 7 weken les, 2 weken tentamens en 1 week voor de hertentamens van de voorgaande periode. NHTV zou ik niet weten.
quote:Op zondag 8 december 2013 15:37 schreef JDude het volgende:
Google moet bezuinigen. Ze gebruiken nu voetgangers voor StreetView.
Gewoon op zondagavond al naar Breda reizen, een pint vatten en op maandagochtend in alle rust naar je college fietsen. Deed ik vaak.quote:Op zondag 8 december 2013 23:11 schreef Gezicht het volgende:
De wekker gaar al over minder dan 6 uur.Waaaaarom moet ik iedere maandag om kwart voor 9 college hebben en de rest van de week altijd later.
Zondagavond is Eatersavond in het Limburgse, dat wordt hem dus niet. Ach opzich vind ik het niet zo heel erg om een keer in de week zo vroeg op staan. Hoop alleen dat dat niet het hele jaar door hoeft.quote:Op maandag 9 december 2013 08:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon op zondagavond al naar Breda reizen, een pint vatten en op maandagochtend in alle rust naar je college fietsen. Deed ik vaak.
dat verschilt per academie.quote:Op zondag 8 december 2013 19:15 schreef AMangold het volgende:
[..]
Op het Avans heb je 7 weken les en dan 3 tentamenweken..
Het zijn geen tentames van het middelbaar he
oe.. nice ^^quote:Op maandag 9 december 2013 16:35 schreef Miniem het volgende:
Waar gaan we heen AMangold?
http://www.bredavandaag.n(...)-nieuw-feesten-breda
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
Net 2 wijntjes op, das genoeg voor vandaag (A) haha
Nee nog nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:37 schreef Miniem het volgende:
en amangold, er al uit wat je met oud en nieuw gaat doen?
ik dacht dat staatssteun aan voetbalclubs intussen verboden was.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:47 schreef Rossdale het volgende:
NAC Breda gered van faillissement
Bah, dan gaat volgend jaar vast de gemeentelijke belasting weer omhoog
Ja, ik ben de tel kwijt. NAC is niet bepaald rendabel gebleken. De gemeente heeft op een gegeven moment het stadion gekocht (voor een te hoog bedrag overigens) en weer verhuurd aan NAC zodat ze de financiën weer op orde konden krijgen. Nu zijn ze weer bijna failliet blijkbaar, moeten er weer miljoenen bij en de huur omlaagquote:Op woensdag 11 december 2013 09:04 schreef James1988 het volgende:
Het is in het verleden toch al vaker het geval geweest dat NAC bijna failliet was, en dat de gemeente moest bijspringen?
Leugens, 8 weken les, 1 week tentamens en 1 week herkansingen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:15 schreef AMangold het volgende:
mijn huisgenoot heeft toch na iedere 3 weken tentamens, zal per opleiding verschillen dan zekerquote:Op woensdag 11 december 2013 10:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leugens, 8 weken les, 1 week tentamens en 1 week herkansingen.
Ja natuurlijk. Ik kan de huidige OP niet meer aanpassen maar zal je wel bijwerken in de wiki, zodat je de volgende keer wel meekomt.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lieve lieve Nucky,
mag ik alsjeblieft in de OP?
Kusjes, TARDIS.
Ahh wat schattig, love between Nucky en TARDISquote:Op woensdag 11 december 2013 15:51 schreef Nucky het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik kan de huidige OP niet meer aanpassen maar zal je wel bijwerken in de wiki, zodat je de volgende keer wel meekomt.
Een 37-jarige man die nog 394 dagen celstraf moet uitzitten wegens mensenhandel is woensdag aangehouden in Roosendaal. Het Team Executie Strafvonnissen vatte hem in de kraag in een groene kliko waarin hij zich had verstopt. De kliko hoort bij een horecagelegenheid, waar de veroordeelde boven woonde.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:34 schreef Gezicht het volgende:
Waar zijn de groene containers eigenlijk voor? Oud papier?
Dat was ook een volle kliko dusquote:Op woensdag 11 december 2013 18:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Een 37-jarige man die nog 394 dagen celstraf moet uitzitten wegens mensenhandel is woensdag aangehouden in Roosendaal. Het Team Executie Strafvonnissen vatte hem in de kraag in een groene kliko waarin hij zich had verstopt. De kliko hoort bij een horecagelegenheid, waar de veroordeelde boven woonde.
Het gerechtshof in Arnhem veroordeelde de man in december 2010 tot twee jaar en negen maanden cel voor mensenhandel, mishandeling en deelname aan een criminele organisatie. Dat vonnis was onderdeel van de omvangrijke mensenhandelzaak met de naam Sneep, waarin ook de beruchte Turkse vrouwenhandelaar Saban B. werd veroordeeld.
Het team probeert veroordeelden op te sporen die nog een gevangenisstraf van 120 dagen of meer moeten uitzitten.
bron
The fuckquote:Op woensdag 11 december 2013 18:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Een 37-jarige man die nog 394 dagen celstraf moet uitzitten wegens mensenhandel is woensdag aangehouden in Roosendaal. Het Team Executie Strafvonnissen vatte hem in de kraag in een groene kliko waarin hij zich had verstopt. De kliko hoort bij een horecagelegenheid, waar de veroordeelde boven woonde.
Het gerechtshof in Arnhem veroordeelde de man in december 2010 tot twee jaar en negen maanden cel voor mensenhandel, mishandeling en deelname aan een criminele organisatie. Dat vonnis was onderdeel van de omvangrijke mensenhandelzaak met de naam Sneep, waarin ook de beruchte Turkse vrouwenhandelaar Saban B. werd veroordeeld.
Het team probeert veroordeelden op te sporen die nog een gevangenisstraf van 120 dagen of meer moeten uitzitten.
bron
om je in te verstoppen, blijkbaar!quote:Op woensdag 11 december 2013 18:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
The fuck
Maar nu weet ik nog niet waar de groene containers dus wel voor dienen.
Het zou het eerste Breda-topic koppel niet zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 17:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ahh wat schattig, love between Nucky en TARDIS
Of jullie vertellen het me gewoon.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef AMangold het volgende:
zoek het op de site van de gemeente op
Ahh.. zo cutequote:Op woensdag 11 december 2013 19:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het zou het eerste Breda-topic koppel niet zijn![]()
Sorry ik weet het niet gezichtjequote:Op woensdag 11 december 2013 19:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Of jullie vertellen het me gewoon.
Wel het tweede denk ik zo? Frats en Citronella niet meegerekend.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel het tweede denk ik zo? Frats en Citronella niet meegerekend.
De Bredase banlieue!quote:
Ikwassutnie, in ieder geval!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik denk het ook.
Zeg, zijn er eigenlijk Breda-topic one night stands geweest? Eerlijk zeggen.
wahaha, nou ik in ieder geval niet XDquote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Zeg, zijn er eigenlijk Breda-topic one night stands geweest? Eerlijk zeggen.
Even voor je aangepast.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:35 schreef AMangold het volgende:
[..]
wahaha, nou ik in ieder geval nog niet XD
Ah, kan ik over twee weken eindelijk mijn groeiende verzameling pizzadozen eens wegdoen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef James1988 het volgende:
De groene vuilcontainers zijn inderdaad voor oud papier.
Dat zou het sowieso al gegaan zijn. Dat staat los van de huurverlaging voor het NAC stadion.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:47 schreef Rossdale het volgende:
NAC Breda gered van faillissement
Bah, dan gaat volgend jaar vast de gemeentelijke belasting weer omhoog
Dat geld moet toch ergens vandaan komenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:42 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Dat zou het sowieso al gegaan zijn. Dat staat los van de huurverlaging voor het NAC stadion.
Tuut chips flesje bier hè.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
Hoe is het met mijn vriendjes in Breda
Alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tuut chips flesje bier hè.
Morgen jarig![]()
Wel eerst een presentatie voor +/- 100 man geven alvorens ik aan het bier kan.
* James1988 is 25quote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef Gezicht het volgende:
20
Ben volgens mij wel een van de jongere hier of niet?
Ach ik ben 22 geworden. Het valt mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef Gezicht het volgende:
20
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef Gezicht het volgende:
20
22 hierquote:
Ik ben maar 2 daagjes ouder dan jou danquote:Op donderdag 12 december 2013 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach ik ben 22 geworden. Het valt mee.
zomgquote:Op donderdag 12 december 2013 17:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ben maar 2 daagjes ouder dan jou dan
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:28 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ow vertel?
Jij weet duidelijk meer dan mij dan ik
duss,, vertel?quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef AMangold het volgende:
[..]
duss,, vertel?Wat verteld jouw glazenbol
+1.quote:Op maandag 16 december 2013 15:01 schreef bassieVL het volgende:
Ik blijf rond deze dagen ver weg van de meubelboulevard.
Lekker hoor. Hier nog 5 dagen buffelen. Altijd fijn die laatste weken als je 10000 projecten moet inleveren.quote:Op maandag 16 december 2013 16:08 schreef Kuukske het volgende:
Had ik al gezegd dat ik drie weken vakantie heb vanaf heden?
quote:Op maandag 16 december 2013 16:08 schreef Kuukske het volgende:
Had ik al gezegd dat ik drie weken vakantie heb vanaf heden?
Echt?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Agg, dan neem jij de vrouwelijke kant toch op jequote:Op maandag 16 december 2013 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt?
Dat is wel tof.
Maar Nucky is een vent
quote:
Ja.quote:Op maandag 16 december 2013 20:18 schreef AMangold het volgende:
Ik heb een vraagje::
Kun je in Breda gratis op natuurijs schaatsen wanneer het weer vriest en kraakt ?
Zoja waar ?
(heb zin om te schaatsen (A) )
In het Ginneken ligt een ijsbaan. Aan de weg naar Galder. Weet niet of die gratis is. Anders de Asterdplas in de Haagse Beemden.quote:Op maandag 16 december 2013 20:18 schreef AMangold het volgende:
Ik heb een vraagje::
Kun je in Breda gratis op natuurijs schaatsen wanneer het weer vriest en kraakt ?
Zoja waar ?
(heb zin om te schaatsen (A) )
Dankjequote:Op maandag 16 december 2013 20:29 schreef JDude het volgende:
[..]
In het Ginneken ligt een ijsbaan. Aan de weg naar Galder. Weet niet of die gratis is. Anders de Asterdplas in de Haagse Beemden.
aan de ene kant jammer, aan de andere kant nietquote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef JDude het volgende:
Voorlopig nog temperaturen ruim in de plus in ieder geval!
quote:Op maandag 16 december 2013 21:26 schreef Ritchie het volgende:
Wat mij betreft start de herfst zomer weer.
Vandaag dus. Enig idee vanaf hoe laat?quote:Op maandag 16 december 2013 14:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Morgen staat de cola cola truck Tegenover de mediamarkt. Jullie komen ook toch?
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:35 schreef bassieVL het volgende:
Met het openbaar vervoer ben je langer onderweg naar Breda International Airport dan Schiphol.
Zie het nu pas, sorry. Nee er stond gewoon een cola cola truck bij ons op de parkeerplaats, met lichtjes etc. Kijk deze:quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vandaag dus. Enig idee vanaf hoe laat?
en:
Staat de truck er zo maar of gaat men tv opnames maken voor een reclamespot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:35 schreef Gezicht het volgende:
Nog twee dagen en dan eindelijk vakantie!
Ik heb nu al vakantie (sinds 12:00 uur)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja gaat echt hard hequote:Op donderdag 19 december 2013 20:00 schreef JDude het volgende:
Vandaag de bouwput ook even bekeken. Onherkenbaar al zeg.
Nacontrole van de brandweer als je in de hb woont tenminste.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:35 schreef Gezicht het volgende:
Brandweer en ambulance in de straat. Geen idee wat er aan de hand is.
En wat een ramptoeristen. Heel Breda komt een kijkje nemen zo lijkt het wel.
Politie was er ook bij zie ik nu.
Wat is de hb?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef agenda het volgende:
[..]
Nacontrole van de brandweer als je in de hb woont tenminste.
De haagse beemden en geeren-noord zijn wel een paar plekken waar je weg wil blijven inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:57 schreef Gezicht het volgende:
Daar woon ik niet. En daar mag ik blij om zijn als ik de verhalen zo mag geloven.
Haagse beemden bedoelde ik inderdaad. Ik las het op de site van brandweerspotters. Van jou straat kan ik ook niets vinden.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:04 schreef Gezicht het volgende:
Maar ik weet nog steeds niet wat er aan de hand was. Politiebusjes, ambulance én brandweer lijkt me geen onwelwording ofzo. Kan echter helemaal nergens iets vinden.
Ik ben bang dat ik wel weet waar het voor was..quote:Op donderdag 19 december 2013 23:04 schreef Gezicht het volgende:
Maar ik weet nog steeds niet wat er aan de hand was. Politiebusjes, ambulance én brandweer lijkt me geen onwelwording ofzo. Kan echter helemaal nergens iets vinden.
maar dat ga je niet met ons delen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:36 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik wel weet waar het voor was..
Enige wat ik kan vinden is directe inzet van twee ambulances, maar dat was het. De brandweer staat er niet bij.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wat is de hb?Was in de Magnoliastraat overigens.
Laat horen laat horen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:36 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik wel weet waar het voor was..
die waren hun leven beu ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Laat horen laat horen.
Zojuist ook weer twee ambulances en een brandweerauto volle vaart door het centrum bij het busstation. Zijn die mensen bij het zebrapad ook nog zo dom om gewoon door te lopen terwijl daar een gigantische brandweerwagen met 80 op je af komt geracet.
Dat is sowieso een bijzonder stukje Breda, bij die bussluis in de Karnemelkstraat.quote:
quote:
Nou wat prachtig.quote:Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef AMangold het volgende:
Ik heb weer een nieuw UIDit keer zelf gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom staan ze daar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:47 schreef JDude het volgende:
RTL nieuws staat al heel de ochtend bij de AH Valkeniersplein. Om 8:00 was het parkeerterrein al vol.
En in de Hoge Vucht is een stuk dakbedekking van een flat gewoeid.
Hoe voel je je nu?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:17 schreef AMangold het volgende:
Zo terug van de kerstvieringvandaag is het voor mij een gewone dag
Bij tuincentra kun je vaak verschillende soorten werkbroeken kopen (ook voor mannen) .. (maarja ik weet niet of breda ook een boerenbond heeft? want aan dat tuincentrum zat ik te denken)quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waar kan je werkbroeken kopen voor mannen in Breda?
In Etten Leur iig :quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Cranenbroek in Dongen. Goedkoop en goed spul.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Met vrienden en vriendinnen. U?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:37 schreef Seamonkey- het volgende:
Wat zijn de plannen voor Oud en Nieuw hier?
Ik vroeg breda, niet dongen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:21 schreef Nucky het volgende:
[..]
Cranenbroek in Dongen. Goedkoop en goed spul.
http://www.vancranenbroek(...)ingstijden/dongen-nl
bij de Lidl.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zaal van een cafe in prinsenbeek afgehuurd met vrienden. Normaal gaan we altijd Breda in na eerst bij iemand thuis te hebben gezeten maar dat is elk jaar weer een rampquote:
Boerenbond zit in meer plaatsen dan alleen drongenquote:
beïng alone @ my roomquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:37 schreef Seamonkey- het volgende:
Wat zijn de plannen voor Oud en Nieuw hier?
Ik quote jouw niet, toch? Ik weet waar de boerenbond in breda zit, maar daar hebben ze geen zwarte werkbroeken. Hier in de stad ook niet namelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
Boerenbond zit in meer plaatsen dan alleen drongendaarnaast zei ik of ik niet wist of ze er in breda een hebben vlaggetje
sorryquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik quote jouw niet, toch? Ik weet waar de boerenbond in breda zit, maar daar hebben ze geen zwarte werkbroeken. Hier in de stad ook niet namelijk.
Geeft niets schatje. Ik voel me ook niet helemaal 100 procent.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:27 schreef AMangold het volgende:
[..]
sorryniet bijten !! dacht dat het tegen mij bedoeld was
(deze half wakkere dame zag welkoop en dacht boerebond.. oeps*)
ieder 50% maakt samen 100%quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Geeft niets schatje. Ik voel me ook niet helemaal 100 procent.
Zeg dat wel jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:04 schreef Ritchie het volgende:
Was weer lekker rustig op de a16 vanochtend.
Fijn dat ze het stukje tussen de brug en knooppunt A59 ook 130 hebben gemaakt iddquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:47 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja
Komt niet vaak voor dat ik het hele stuk tot aan de Moerdijkbrug geheel kan rijden met 135 op de cruise control.
Idd, word knettergek van die knallen.. Raak al geneigd om naar zeeland te vluchtenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:04 schreef JDude het volgende:
Nu al wel weer klaar met dat vuurwerk trouwens. Gelukkig gaat het straks regenen.
jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:38 schreef Gezicht het volgende:
Iedereen een goede jaarwisseling alvast. Zometeen richting Amsterdam
Nou, dat is dus precies wat ik zo ga doen. Op naar Zeeland.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
Idd, word knettergek van die knallen.. Raak al geneigd om naar zeeland te vluchten
(ik houd niet van vuurwerk)
Had je 'm nou niet gewoon even kunnen betalen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sorry man.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Had je 'm nou niet gewoon even kunnen betalen?
http://www.bndestem.nl/re(...)-ulvenhout-1.4157537
Ik zit al in zeeland, hier ook veel knallen maar wel minder ergquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou, dat is dus precies wat ik zo ga doen. Op naar Zeeland.
Niet vanwege het vuurwerk hoor, al gaan er wel enorme bommen af precies voor het huis, geen idee wie dat doet, er staat nooit iemand naar te kijken of wat. Denk dat ze weer vanuit auto´s gooien en keihard wegrijden.
alweer inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Had je 'm nou niet gewoon even kunnen betalen?
http://www.bndestem.nl/re(...)-ulvenhout-1.4157537
Had idd zonde van jouw mooie benen geweest!quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:03 schreef AMangold het volgende:
mijn zusje heeft een blauwe plek op der been
moeder wist niet dat je een vuurwerk pot rechtop moet zetten :S
die konden dus wegrennen werden bekogelt met pijlen..
(blij dat ik lekker binnen ben gebleven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |