Op het Avans heb je 7 weken les en dan 3 tentamenweken..quote:

Dat lijkt me sterk, wat kun je nou doen in 3 weken? Vroeger was het 7 weken in ieder geval. En dan volgens mij 2 tentamenweken.quote:Op zondag 8 december 2013 19:15 schreef AMangold het volgende:
Op het NHTV heb je 3 weken les en dan 1 tentamenweek..

Ik heb een huisgenoot die op het NHTV zit en dus na iedere 3 weken een tentamenweek heeft, dit doen ze zodat je minder veel stof tegelijk hebt om te leren..quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, wat kun je nou doen in 3 weken? Vroeger was het 7 weken in ieder geval. En dan volgens mij 2 tentamenweken.

Dat van Avans klopt, 7 weken les, 2 weken tentamens en 1 week voor de hertentamens van de voorgaande periode. NHTV zou ik niet weten.quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, wat kun je nou doen in 3 weken? Vroeger was het 7 weken in ieder geval. En dan volgens mij 2 tentamenweken.

mijn hertentames en gewone tentames vallen tegelijkquote:Op zondag 8 december 2013 20:07 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat van Avans klopt, 7 weken les, 2 weken tentamens en 1 week voor de hertentamens van de voorgaande periode. NHTV zou ik niet weten.

Waaaaarom moet ik iedere maandag om kwart voor 9 college hebben en de rest van de week altijd later.
 Waaaaarom moet ik iedere maandag om kwart voor 9 college hebben en de rest van de week altijd later.  

quote:Op zondag 8 december 2013 15:37 schreef JDude het volgende:
Google moet bezuinigen. Ze gebruiken nu voetgangers voor StreetView.
 ik lolde
 ik lolde

Gewoon op zondagavond al naar Breda reizen, een pint vatten en op maandagochtend in alle rust naar je college fietsen. Deed ik vaak.quote:Op zondag 8 december 2013 23:11 schreef Gezicht het volgende:
De wekker gaar al over minder dan 6 uur.Waaaaarom moet ik iedere maandag om kwart voor 9 college hebben en de rest van de week altijd later.

Zondagavond is Eatersavond in het Limburgse, dat wordt hem dus niet. Ach opzich vind ik het niet zo heel erg om een keer in de week zo vroeg op staan. Hoop alleen dat dat niet het hele jaar door hoeft.quote:Op maandag 9 december 2013 08:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon op zondagavond al naar Breda reizen, een pint vatten en op maandagochtend in alle rust naar je college fietsen. Deed ik vaak.

dat verschilt per academie.quote:Op zondag 8 december 2013 19:15 schreef AMangold het volgende:
[..]
Op het Avans heb je 7 weken les en dan 3 tentamenweken..
Op het NHTV heb je 3 weken les en dan 1 tentamenweek..
Het zijn geen tentames van het middelbaar he

oe.. nice ^^quote:Op maandag 9 december 2013 16:35 schreef Miniem het volgende:
Waar gaan we heen AMangold?
http://www.bredavandaag.n(...)-nieuw-feesten-breda

quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
Net 2 wijntjes op, das genoeg voor vandaag (A) haha

Nee nog nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:37 schreef Miniem het volgende:
en amangold, er al uit wat je met oud en nieuw gaat doen?
 zie tegen die tijd wel (A)
 zie tegen die tijd wel (A)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |