Daar was ik bijquote:Op maandag 9 december 2013 01:22 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Maar nog lang niet zo intens als:
quote:Op maandag 9 december 2013 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken van Radiohead eigenlijk alleen Creep.
Ga je schamen.quote:Op maandag 9 december 2013 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
Oh wacht, en: Street Spirit (Fade Out)
Ja, dit dus!quote:Op maandag 9 december 2013 02:12 schreef Arn0 het volgende:
Dan moet je dringend eens wat meer luisteren. Begin maar met In Rainbows, prima plaat om mee te beginnen
Dagoduck een beetje kennende misschien toch wel gewoon OK Computerquote:Op maandag 9 december 2013 02:12 schreef Arn0 het volgende:
Dan moet je dringend eens wat meer luisteren. Begin maar met In Rainbows, prima plaat om mee te beginnen
Goed filmpje trouwensquote:Op maandag 9 december 2013 01:22 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Maar nog lang niet zo intens als:
advies: houden zo. de rest valt alleen maar tegen.quote:Op maandag 9 december 2013 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken van Radiohead eigenlijk alleen Creep.
quote:Op maandag 9 december 2013 10:10 schreef ranja het volgende:
[..]
advies: houden zo. de rest valt alleen maar tegen.
Het heeft mij nooit zo getrokken. Ik zal wel even wat gaan luisteren een een mening dumpen hier.quote:
doe dan meteen Karma Police, erger wordt het nietquote:Op maandag 9 december 2013 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
Het heeft mij nooit zo getrokken. Ik zal wel even wat gaan luisteren een een mening dumpen hier.
Of een psychologisch meesterspel.quote:Op maandag 9 december 2013 12:11 schreef BoerBert het volgende:
Beetje raar om mensen te laten luisteren naar nummers die jij heel slecht vindt zodat ze er zogenaamd nooit meer naar luisteren.
Dan moet je er wel héél moe van worden als mensen het over Radiohead hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 12:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Of een psychologisch meesterspel.
Die ken ik wel.quote:Op maandag 9 december 2013 12:08 schreef ranja het volgende:
[..]
doe dan meteen Karma Police, erger wordt het niet
je moest eens wetenquote:Op maandag 9 december 2013 12:13 schreef BoerBert het volgende:
Dan moet je er wel héél moe van worden als mensen het over Radiohead hebben.
Als we je willen martelen kunnen we het je beste een uur lang naar Radiohead/Coldplay/Snow patrol laten luisteren?quote:
Dat vindt Geneve nooit goedquote:Op maandag 9 december 2013 12:28 schreef Felagund het volgende:
Als we je willen martelen kunnen we het je beste een uur lang naar Radiohead/Coldplay/Snow patrol laten luisteren?
quote:Op maandag 9 december 2013 12:16 schreef Norrage het volgende:
Ga deze eens luisteren Dagoduck, veel Neil Youngesquer krijg je Radiohead niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |