Dat is een risico dat hij neemt met hier een post maken, ja.quote:Op maandag 9 december 2013 17:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Pfff zijn we hier nog steeds over bezig? Fijn. Het had toch gekund dat er een plaatje/gifje stond met een spoiler, net boven het reactie venster? Hoe wil je voorkomen dat je zoiets ziet? Dat risico neem je door hier te gaan posten, en dat is waar ik op reageerde.
Ditquote:Op maandag 9 december 2013 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alle drie de winnaars zijn een beetje armoede.
Edith is inderdaad irritant.
Gerrie was leuk maar heeft ontzettend afgedaan toen ze opeens voor kant Geza was nadat hij haar eerder een streek had geleverd en Anna is meer een achtergrond figuur.
Jan had moeten winnen.
Ik zat ook te twijfelen of ik nog een TR zou maken uit principe, maar mehquote:Op maandag 9 december 2013 17:23 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd dat de TT nog niet is aangepast door een modje ofzo
Nja er zijn vast ook mensen die een weekje weg zijn en a.s. vrijdag 2 afleveringen achter elkaar kijken via internet. Weten zij veel dat ze al te weten krijgen wie eruit ligt voor de finale als ze daarvoor nog even op FOK! online gaanquote:Op maandag 9 december 2013 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen of ik nog een TR zou maken uit principe, maar meh
Wat is de spoiler, er zaten sowieso bijna alleen maar vrouwen in, maar het kan ook slaan op één vrouw die een bazenactie doetquote:Op maandag 9 december 2013 17:23 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd dat de TT nog niet is aangepast door een modje ofzo
Ja fair enough, maar we zitten al op pagina 12 hè, nog een stuk of 15 posts en dit topic ist vorbeiquote:Op maandag 9 december 2013 17:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja er zijn vast ook mensen die een weekje weg zijn en a.s. vrijdag 2 afleveringen achter elkaar kijken via internet. Weten zij veel dat ze al te weten krijgen wie eruit ligt voor de finale als ze daarvoor nog even op FOK! online gaan
Dus voor degenen die nog moeten komen is zo'n TT nog steeds lullig.
Er zijn al meerdere mods in dit topic met deze TT voorbij gekomen, maar blijkbaar vond niemand het nodig om de TT voor die mensen even aan te passen (wat vrij normaal is om te doen), dus dat vind ik wel vreemd
Zou kunnen, ja. Maar de vermoedens die zo'n TT trekt blijken bevestigend te zijn, dus dat is gewoon jammer. Kleine moeite om een andere TT te bedenken die níks suggereert.quote:Op maandag 9 december 2013 17:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat is de spoiler, er zaten sowieso bijna alleen maar vrouwen in, maar het kan ook slaan op één vrouw die een bazenactie doet
Truequote:Op maandag 9 december 2013 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja fair enough, maar we zitten al op pagina 12 hè, nog een stuk of 15 posts en dit topic ist vorbeiWaarvan echt minstens 6 vd 12 pagina's over de TT denk ik
Ik had de aflevering nog niet gezien toen ik de tt zag en vatte hem op als dat Kees eruit ging. Het maakt mij niet zoveel uit hoe die oorspronkelijk bedoelt is, het maakt mij uit hoe die opgevat kan worden - en deze kan opgevat worden als 'er zijn alleen vrouwen over', en omdat dat waar is, vind ik het een spoilerquote:Op maandag 9 december 2013 17:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat is de spoiler, er zaten sowieso bijna alleen maar vrouwen in, maar het kan ook slaan op één vrouw die een bazenactie doet
I feel your painquote:Op maandag 9 december 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
True
Maar voor die mensen waar ik het net over had staat dan het gesloten topic met deze TT ook nog in hun MyAT![]()
En juist omdat er zo veel discussie over is geweest snap ik niet dat hij nog steeds niet is aangepast
Mja blijkbaar hou ik te veel rekening met de medemens ofzo
Fuck. Waar moeten we het nu over hebben?quote:Op maandag 9 december 2013 17:51 schreef Moira. het volgende:
Ik dank het lieve modje voor de TT namens alle FOK!kers die de laatste aflevering nog niet hebben gezien
Edithquote:Op maandag 9 december 2013 18:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Fuck. Waar moeten we het nu over hebben?
Of Geraldinequote:
quote:Op maandag 9 december 2013 18:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Of GeraldineOf Ana Alicia
Sowieso. Wie geeft z'n kind nou een naam met twee opeenvolgende klinkers die los uitgesproken moeten worden
Volkomen mee eens!!! En Kees die tweede wordtquote:Op maandag 9 december 2013 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alle drie de winnaars zijn een beetje armoede.
Edith is inderdaad irritant.
Gerrie was leuk maar heeft ontzettend afgedaan toen ze opeens voor kant Geza was nadat hij haar eerder een streek had geleverd en Anna is meer een achtergrond figuur.
Jan had moeten winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |