Wat hu?quote:
Leuk!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:31 schreef Interv het volgende:
Ja, ik vind Londen echt heel leuk, kom er wel vaker in weekenden soms. Jij woont er echt ivm werk?
Dat is lang. Ik hoor wel eens dat de mensen daar als onvriendelijk worden bestempeld, maar ik vind mensen daar wel lief eigenlijk.quote:
neequote:Op donderdag 5 december 2013 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lees: ik deed iets doms en durf dat niet te zeggen
vertelquote:
Ook typisch. Net zin hebben om ze te lezen wanneer ze weggegooid zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef Interv het volgende:
Oh jongens, heel raar, maar ik heb zin om de Suske en wiske te lezen. Mijn moeder heeft allemaal oude boekjes daarvan weggegooid, een stuk of 70.
Op straat snap ik wel dat mensen dat eventueel zo kunnen ervaren. Veel mensen zijn 'druk' en hebben geen zin in vragen van toeristen. Maar over het algemeen denk ik wel dat de mensen hier vriendelijk zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 16:33 schreef Interv het volgende:
[..]
Dat is lang. Ik hoor wel eens dat de mensen daar als onvriendelijk worden bestempeld, maar ik vind mensen daar wel lief eigenlijk.
Same! Ik HAAT regenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Ezell het volgende:
Ik begin het weer buiten een beetje naar te vinden.
Nee, dat valt hier juist enorm mee. Het is wel vrij donker al en het regentquote:Op donderdag 5 december 2013 16:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe is het daar in Londen? Ook storm?
Hier allemaal enge geluiden van de wind enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat valt hier juist enorm mee. Het is wel vrij donker al en het regent
Dat is niet zo bestquote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier allemaal enge geluiden van de wind enzo.Veel regen en sinds net ook bliksem en donder.
hier een beetje op de auto'squote:
Ja, dat is fijn inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
in bed terwijl het regent
En dan seks voor het huwelijkquote:
Pas mij een halve meter zeg ik "yes sneeuw"quote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hier een beetje op de auto's
Begin het zelfs een beetje intimiderend te vinden.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zo best
Hier regent het vooralsnog alleen maar (wel hard)
insoquote:Op donderdag 5 december 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
godverdomme lang gewerkt vandaag godverdomme.
Het komt wel goed johquote:Op donderdag 5 december 2013 16:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Begin het zelfs een beetje intimiderend te vinden.
Foki-it won 2500 euro en heeft bijna iedereen abo gegeven.quote:
ik word een beetje emotioneelquote:Op donderdag 5 december 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Foki-it won 2500 euro en heeft bija iedereen abo gegeven.
met rondjes?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij gaat ons trakteren met Aviciihahaha
2500 euro met watquote:Op donderdag 5 december 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Foki-it won 2500 euro en heeft bijna iedereen abo gegeven.
unibetquote:Op donderdag 5 december 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2500 euro met wat. Zijn backpack trip in Aruba en de doorverkochte bolletjes?
is op een heater bij de bookiesquote:Op donderdag 5 december 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2500 euro met wat. Zijn backpack trip in Aruba en de doorverkochte bolletjes?
Cadeautje van Fok-it.quote:
OMGquote:
whutquote:
Hij heeft geld gewonnen op Unibet.quote:
hoeveelquote:
Volgens mij las ik 2500?quote:
miljoen? wtfquote:
OMGquote:Op donderdag 5 december 2013 17:17 schreef Muto het volgende:
WEET JE SOF, WEET JE WAT IK NU KAN:
[ afbeelding ]
Check dat groene icoontje
Ramptoeristquote:Op donderdag 5 december 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog een beetje stil van.
Alsjeblieftquote:
FOKITquote:Op donderdag 5 december 2013 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ramptoerist![]()
Nee hoor Sof geen miljonair. Gewoon leuk kadootje voor wat mensen hier
Zo denken wij gokkers niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon in één klap misschien je collegegeld betaald. BAM
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ramptoerist![]()
Nee hoor Sof geen miljonair. Gewoon leuk kadootje voor wat mensen hier
Of gewoon van al het geld abo's kopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Hoe duur denk jij dat zo'n abo is eigenlijk?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of gewoon van al het geld abo's kopen.
Ja ik heb dat liever niet openbaar op een forum maar inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
FOKIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BEDANKT
Heb je wat gewonnen of niet?
Maar het is toch niet altijd een verslaving of welquote:Op donderdag 5 december 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geld om de verslaving te bekostigen.
10 euro per uurquote:Op donderdag 5 december 2013 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe duur denk jij dat zo'n abo is eigenlijk?
quote:
quote:
Niceeequote:Op donderdag 5 december 2013 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb dat liever niet openbaar op een forum maar inderdaadwat Muto zegt.
Alsjeblieft
Het is mooi natuurlijk maar denk dat jij wel begrijpt dat jaloers beetje misplaatst is.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Nee omg dan aan een eigen olifantquote:Op donderdag 5 december 2013 17:34 schreef Ezell het volgende:
Fokkie gaat alles uitgeven aan een giraffe.
Snuitje de olifant?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee omg dan aan een eigen olifant
haha nu moet je echt werkenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:35 schreef xcachet het volgende:
fuck, mobiel leeg en ik moet werken.
Nee Domboquote:
wrm noem je haar domquote:
Dombo het vliegende olifantje danquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dombo het vliegende olifantje dan
Ja, oke.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is mooi natuurlijk maar denk dat jij wel begrijpt dat jaloers beetje misplaatst is.
Die is hier nu weg. Maar net was het echt HEFTIG.quote:
Redelijk.quote:
Was geen aanval hoorquote:
Waar woon jij ook al weer?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Die is hier nu weg. Maar net was het echt HEFTIG.
Bij jou?
Eh, ja het is ook kwart voor 6 dus dat donker kan wel kloppenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Redelijk.
Het is al wel een uur pikdonker en waait aardig. Beetje bliksem gehad. Paar ambulances gehoord.
Tussen Arnhem en Nijmegenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar woon jij ook al weer?
[..]
Eh, ja het is ook kwart voor 6 dus dat donker kan wel kloppen.
Ieder zijn fetisj.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
met crack hierin, he fokkie
Ohokee, gelukkig.. begon al beetje te huilenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was geen aanval hoor![]()
maar mijn familie heeft dat ook vaak: Dan is het van: Ja jij hebt toch meer dan genoeg geld, en jij altijd met al dat geld.
Noemen ze me een geluksvogelHoe krom
Ik vind dit meer bij jou passen eigenlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
met crack hierin, he fokkie
daarom nooit zeggen dat je geld hebtquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was geen aanval hoor![]()
maar mijn familie heeft dat ook vaak: Dan is het van: Ja jij hebt toch meer dan genoeg geld, en jij altijd met al dat geld.
Noemen ze me een geluksvogelHoe krom
watquote:Op donderdag 5 december 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit meer bij jou passen eigenlijk![]()
Denk dat jij dat leuker vindt
Ja, Ezollifant!quote:Op donderdag 5 december 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit meer bij jou passen eigenlijk![]()
Denk dat jij dat leuker vindt
Ja niet dan?quote:
Leuk dat je het vraagt. De storm is even gaan liggen, maar ik denk dat ie elk moment weer op kan staan. Ik houd je op de hoogte.quote:
Ja, maar niet om te kopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet dan?Jij bent wel zo gek om dat aan te trekken
Ja maar goed. Ik ben open dusquote:Op donderdag 5 december 2013 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom nooit zeggen dat je geld hebt
Mooi, waar woon je?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. De storm is even gaan liggen, maar ik denk dat ie elk moment weer op kan staan. Ik houd je op de hoogte.
Storm in 'n glas water als je 't mij vraagt.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. De storm is even gaan liggen, maar ik denk dat ie elk moment weer op kan staan. Ik houd je op de hoogte.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik relativeer alles kapot dat helpt wel bij het voorkomen van jaloezie.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:46 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik heb het idee dat jaloezie vaak niet heel realistisch is.
Vlakbij Rotterdam. Even een update trouwens: de storm is wedergekeerd.quote:
Niet alleen in een glas helaas, maar ook in de lucht. Zoals een treinenspotter ooit eens zei: "ohhhh roteesjon in the air woooh may be a turnadow!!!" Daar heb ik niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Storm in 'n glas water als je 't mij vraagt.
Dat mag ik ook wel wat beter leren ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik relativeer alles kapot dat helpt wel bij het voorkomen van jaloezie.
Word je dan niet gek van jezelf?!quote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Soms is het weleens fijn wat openlijk enthousiaster te kunnen reagerenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag ik ook wel wat beter leren ja.
Ik zou dat serieus wel willen, ik zou zonder nadenken 20-30 IQ punten inleveren.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Soms ben ik jaloers op hele domme mensen omdat ze zo simpel kunnen denken. Maarja, dat slaat natuurlijk nergens op en ik zou nooit dom willen zijn![]()
.
Edit: nou, niet jaloers maar je snapt het. Dat je soms denkt 'zou toch leuk zijn'
Ja true. Ik gun het iedereen heel erg. Maar aan de andere kant creëer ik daarmee heel veel zelfmedelijdenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Soms is het wel eens fijn wat openlijk enthousiaster te kunnen reageren
Jij bent dan ook een vrouwmens.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij werkt het zo van.. ik kán wel relativeren en ik weet precies hoe het zit maar ik vóél het echt niet. Dan werkt dat relativeren maar kut.
Hm, weet niet. Maar niet meer gaan drinken want daarvan word je leven sowieso niet aangenamerquote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus wel willen, ik zou zonder nadenken 20-30 IQ punten inleveren.
Misschien moet ik weer gaan drinken.
Dan is je leven een stuk aangenamer denk ik.
Zullen we ruilen?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus wel willen, ik zou zonder nadenken 20-30 IQ punten inleveren.
Misschien moet ik weer gaan drinken.
Dan is je leven een stuk aangenamer denk ik.
Ik heb het niet over jaloezie maar gewoon in het algemeen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouwmens.
Weet niet hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Nouja, nu wil ik ze niet inleveren. Maar als ik opnieuw geboren zou zijn, als je het nog niet gewend bent
Ja je leert er mee leven.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Nouja, nu wil ik ze niet inleveren. Maar als ik opnieuw geboren zou zijn, als je het nog niet gewend bent
Zonde man. Ik zou jouw iq ook wel willen hebben hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ach joh, gewoon bukken en de ander het werk laten doen, dan heb je geen concentratie nodig.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:52 schreef Tjacka het volgende:
Kan me echt niet concetreren op het werk.
Nee niet echt in dat geval. Zoals ik al zei zou ik best eens wat enthousiaster kunnen reageren maar doordat ik veel dingen relativeer zie ik wel vaak in dat een verhaal twee kanten heeft. Al is het wel een probleem dat ik mij waarschijnlijk mede om die reden erg snel schuldig voor iemand voel.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jaloezie maar gewoon in het algemeen.
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Hoe hoog is jouw iq dan Inso? Weet je dat?
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij werkt het zo van.. ik kán wel relativeren en ik weet precies hoe het zit maar ik vóél het echt niet. Dan werkt dat relativeren maar kut.
Ohhh op die manier.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee niet echt in dat geval. Zoals ik al zei zou ik best eens wat enthousiaster kunnen reageren maar doordat ik veel dingen relativeer zie ik wel vaak in dat een verhaal twee kanten heeft. Al is het wel een probleem dat ik mij waarschijnlijk mede om die rede erg snel schuldig voor iemand voel.
Eet smakelijkquote:
Alleen maar wind en regen nu?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:56 schreef Ezell het volgende:
Ik vond de bliksem wel leuk om te zien, maar die zijn er niet meer.
Dat zal het zijn ja. Al heeft de storm er wel voor gezorgd dat ik elke stad per trein heb mogen bezoeken in de buurt zo'n beetje.quote:
tik tak op het dak, tikketakke regen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Regen zie ik niet, maar de regen hoor ik wel.
Nope.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tik tak op het dak, tikketakke regen.
Ken je die?
Wat voor een tas zoek je?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:58 schreef Ezell het volgende:
Omdat ik geen hol te doen heb, ben ik op zoek naar een nieuwe, redelijk nette tas. Kan niks vinden.
Nee, maar Rob de Nijs welquote:Op donderdag 5 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tik tak op het dak, tikketakke regen.
Ken je die?
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen?
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eentje van leer. Schouderhengsel is een pré. Voor dagelijks gebruik, ditdat.
Thuis zittenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen?
hell noquote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk eens hoe leuk. Net een stekelvarken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |