Wat hu?quote:
Leuk!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:31 schreef Interv het volgende:
Ja, ik vind Londen echt heel leuk, kom er wel vaker in weekenden soms. Jij woont er echt ivm werk?
Dat is lang. Ik hoor wel eens dat de mensen daar als onvriendelijk worden bestempeld, maar ik vind mensen daar wel lief eigenlijk.quote:
neequote:Op donderdag 5 december 2013 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lees: ik deed iets doms en durf dat niet te zeggen
vertelquote:
Ook typisch. Net zin hebben om ze te lezen wanneer ze weggegooid zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef Interv het volgende:
Oh jongens, heel raar, maar ik heb zin om de Suske en wiske te lezen. Mijn moeder heeft allemaal oude boekjes daarvan weggegooid, een stuk of 70.
Op straat snap ik wel dat mensen dat eventueel zo kunnen ervaren. Veel mensen zijn 'druk' en hebben geen zin in vragen van toeristen. Maar over het algemeen denk ik wel dat de mensen hier vriendelijk zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 16:33 schreef Interv het volgende:
[..]
Dat is lang. Ik hoor wel eens dat de mensen daar als onvriendelijk worden bestempeld, maar ik vind mensen daar wel lief eigenlijk.
Same! Ik HAAT regenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Ezell het volgende:
Ik begin het weer buiten een beetje naar te vinden.
Nee, dat valt hier juist enorm mee. Het is wel vrij donker al en het regentquote:Op donderdag 5 december 2013 16:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe is het daar in Londen? Ook storm?
Hier allemaal enge geluiden van de wind enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat valt hier juist enorm mee. Het is wel vrij donker al en het regent
Dat is niet zo bestquote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier allemaal enge geluiden van de wind enzo.Veel regen en sinds net ook bliksem en donder.
hier een beetje op de auto'squote:
Ja, dat is fijn inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
in bed terwijl het regent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |