Ohhh op die manier.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee niet echt in dat geval. Zoals ik al zei zou ik best eens wat enthousiaster kunnen reageren maar doordat ik veel dingen relativeer zie ik wel vaak in dat een verhaal twee kanten heeft. Al is het wel een probleem dat ik mij waarschijnlijk mede om die rede erg snel schuldig voor iemand voel.
Eet smakelijkquote:
Alleen maar wind en regen nu?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:56 schreef Ezell het volgende:
Ik vond de bliksem wel leuk om te zien, maar die zijn er niet meer.
Dat zal het zijn ja. Al heeft de storm er wel voor gezorgd dat ik elke stad per trein heb mogen bezoeken in de buurt zo'n beetje.quote:
tik tak op het dak, tikketakke regen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Regen zie ik niet, maar de regen hoor ik wel.
Nope.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tik tak op het dak, tikketakke regen.
Ken je die?
Wat voor een tas zoek je?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:58 schreef Ezell het volgende:
Omdat ik geen hol te doen heb, ben ik op zoek naar een nieuwe, redelijk nette tas. Kan niks vinden.
Nee, maar Rob de Nijs welquote:Op donderdag 5 december 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tik tak op het dak, tikketakke regen.
Ken je die?
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen?
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eentje van leer. Schouderhengsel is een pré. Voor dagelijks gebruik, ditdat.
Thuis zittenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen?
hell noquote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk eens hoe leuk. Net een stekelvarken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |