Ik zou dat serieus wel willen, ik zou zonder nadenken 20-30 IQ punten inleveren.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Soms ben ik jaloers op hele domme mensen omdat ze zo simpel kunnen denken. Maarja, dat slaat natuurlijk nergens op en ik zou nooit dom willen zijn![]()
.
Edit: nou, niet jaloers maar je snapt het. Dat je soms denkt 'zou toch leuk zijn'
Ja true. Ik gun het iedereen heel erg. Maar aan de andere kant creëer ik daarmee heel veel zelfmedelijdenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Soms is het wel eens fijn wat openlijk enthousiaster te kunnen reageren
Jij bent dan ook een vrouwmens.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij werkt het zo van.. ik kán wel relativeren en ik weet precies hoe het zit maar ik vóél het echt niet. Dan werkt dat relativeren maar kut.
Hm, weet niet. Maar niet meer gaan drinken want daarvan word je leven sowieso niet aangenamerquote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus wel willen, ik zou zonder nadenken 20-30 IQ punten inleveren.
Misschien moet ik weer gaan drinken.
Dan is je leven een stuk aangenamer denk ik.
Zullen we ruilen?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus wel willen, ik zou zonder nadenken 20-30 IQ punten inleveren.
Misschien moet ik weer gaan drinken.
Dan is je leven een stuk aangenamer denk ik.
Ik heb het niet over jaloezie maar gewoon in het algemeen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouwmens.
Weet niet hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Nouja, nu wil ik ze niet inleveren. Maar als ik opnieuw geboren zou zijn, als je het nog niet gewend bent
Ja je leert er mee leven.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Nouja, nu wil ik ze niet inleveren. Maar als ik opnieuw geboren zou zijn, als je het nog niet gewend bent
Zonde man. Ik zou jouw iq ook wel willen hebben hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ach joh, gewoon bukken en de ander het werk laten doen, dan heb je geen concentratie nodig.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:52 schreef Tjacka het volgende:
Kan me echt niet concetreren op het werk.
Nee niet echt in dat geval. Zoals ik al zei zou ik best eens wat enthousiaster kunnen reageren maar doordat ik veel dingen relativeer zie ik wel vaak in dat een verhaal twee kanten heeft. Al is het wel een probleem dat ik mij waarschijnlijk mede om die reden erg snel schuldig voor iemand voel.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jaloezie maar gewoon in het algemeen.
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Hoe hoog is jouw iq dan Inso? Weet je dat?
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij werkt het zo van.. ik kán wel relativeren en ik weet precies hoe het zit maar ik vóél het echt niet. Dan werkt dat relativeren maar kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |