Waar woon jij ook al weer?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Die is hier nu weg. Maar net was het echt HEFTIG.
Bij jou?
Eh, ja het is ook kwart voor 6 dus dat donker kan wel kloppenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Redelijk.
Het is al wel een uur pikdonker en waait aardig. Beetje bliksem gehad. Paar ambulances gehoord.
Tussen Arnhem en Nijmegenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar woon jij ook al weer?
[..]
Eh, ja het is ook kwart voor 6 dus dat donker kan wel kloppen.
Ieder zijn fetisj.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
met crack hierin, he fokkie
Ohokee, gelukkig.. begon al beetje te huilenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was geen aanval hoor![]()
maar mijn familie heeft dat ook vaak: Dan is het van: Ja jij hebt toch meer dan genoeg geld, en jij altijd met al dat geld.
Noemen ze me een geluksvogelHoe krom
Ik vind dit meer bij jou passen eigenlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
met crack hierin, he fokkie
daarom nooit zeggen dat je geld hebtquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was geen aanval hoor![]()
maar mijn familie heeft dat ook vaak: Dan is het van: Ja jij hebt toch meer dan genoeg geld, en jij altijd met al dat geld.
Noemen ze me een geluksvogelHoe krom
watquote:Op donderdag 5 december 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit meer bij jou passen eigenlijk![]()
Denk dat jij dat leuker vindt
Ja, Ezollifant!quote:Op donderdag 5 december 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit meer bij jou passen eigenlijk![]()
Denk dat jij dat leuker vindt
Ja niet dan?quote:
Leuk dat je het vraagt. De storm is even gaan liggen, maar ik denk dat ie elk moment weer op kan staan. Ik houd je op de hoogte.quote:
Ja, maar niet om te kopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet dan?Jij bent wel zo gek om dat aan te trekken
Ja maar goed. Ik ben open dusquote:Op donderdag 5 december 2013 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom nooit zeggen dat je geld hebt
Mooi, waar woon je?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. De storm is even gaan liggen, maar ik denk dat ie elk moment weer op kan staan. Ik houd je op de hoogte.
Storm in 'n glas water als je 't mij vraagt.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. De storm is even gaan liggen, maar ik denk dat ie elk moment weer op kan staan. Ik houd je op de hoogte.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik relativeer alles kapot dat helpt wel bij het voorkomen van jaloezie.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:46 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik heb het idee dat jaloezie vaak niet heel realistisch is.
Vlakbij Rotterdam. Even een update trouwens: de storm is wedergekeerd.quote:
Niet alleen in een glas helaas, maar ook in de lucht. Zoals een treinenspotter ooit eens zei: "ohhhh roteesjon in the air woooh may be a turnadow!!!" Daar heb ik niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Storm in 'n glas water als je 't mij vraagt.
Dat mag ik ook wel wat beter leren ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik relativeer alles kapot dat helpt wel bij het voorkomen van jaloezie.
Word je dan niet gek van jezelf?!quote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Soms is het weleens fijn wat openlijk enthousiaster te kunnen reagerenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag ik ook wel wat beter leren ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |