Haha. Ik zit er niet met grote bedragen in (gelukkig(?)), dus dat zal wel meevallen. Maar als er geen slecht nieuws uit China meer komt oid dan is het toch wel een beetje de tendens dat ie tot in ieder geval zaterdag(avond) doorstijgt?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Eerst nog kijken of die vanavond de 1100 haalt...
Als jij met die winst tevreden bent kan je dat doenje kan ook wat langer wachten en kijken wat de markt doet en misschien de 1200 weer topt... ik waarschuw je dan... het worden dan stressvolle en zenuwslopende dagen
Ik zou zorgen dat je uiterlijk morgenavond alles in fiat hebt. Weekend dipje overleven en dan maandag weer beginnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:22 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha. Ik zit er niet met grote bedragen in (gelukkig(?)), dus dat zal wel meevallen. Maar als er geen slecht nieuws uit China meer komt oid dan is het toch wel een beetje de tendens dat ie tot in ieder geval zaterdag(avond) doorstijgt?
dat is wel de tendens ja, zondag kan maar zo weer een helse dag zijn hahaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:22 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha. Ik zit er niet met grote bedragen in (gelukkig(?)), dus dat zal wel meevallen. Maar als er geen slecht nieuws uit China meer komt oid dan is het toch wel een beetje de tendens dat ie tot in ieder geval zaterdag(avond) doorstijgt?
Tja als je met 100$ erin zit kan je beter zeggen dat je het puur voor de lol doet. Geldt voor mij ook wel (en sluit aan bij intressegebied/studie), alhoewel ik er wel met wat meer geld in zitquote:Op donderdag 5 december 2013 19:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Helaas zit ik niet met goede bedragen in de btc's
dit is wat ik na vorig weekend ook standaard ga doen, weekenden in cryptoland zijn helsquote:Op donderdag 5 december 2013 19:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou zorgen dat je uiterlijk morgenavond alles in fiat hebt. Weekend dipje overleven en dan maandag weer beginnen.
Ja maar dan ga ik gewoon sowieso zaterdagavond verkopen. En dan (waarschijnlijk) zondag(avond) weer inkopen als de koersen weer zijn gedaald en er wellicht een lekkere pannicsell is geweest.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is wel de tendens ja, zondag kan maar zo weer een helse dag zijn haha
vandaag ook weer 270 dollar winst gedraaid, mocht wel na die kut zondagquote:Op donderdag 5 december 2013 19:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zekers. Met 10BTC maak je zo 0.2 tot 0.3 BTC per dag winst.
De bitcoin schijnt wel redelijk te zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 19:24 schreef wfoes1989 het volgende:
In welke coin vanavond investeren?
Want toen heb je laag zitten verkopen?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vandaag ook weer 270 dollar winst gedraaid, mocht wel na die kut zondag
that's the spiritquote:Op donderdag 5 december 2013 19:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben sowieso blij. Ik ben een paar dagen geleden wat winst kwijt geraakt omdat ik ppc en ftc met verlies heb verkocht. Maar die schade is vandaag mooi ingehaald
nicequote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Maxbet het volgende:
We hebben in ons nieuwe subforum gewoon in nog geen 2 dagen en 7 uur al 6.125 posts!![]()
En volgens mij staat deze hele SC al 2 dagen in de top 100 posters
Het gaat er meer om dat je er geen geld in moet steken dat je niet kan missen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:23 schreef ulq het volgende:
[..]
Tja als je met 100$ erin zit kan je beter zeggen dat je het puur voor de lol doet. Geldt voor mij ook wel (en sluit aan bij intressegebied/studie), alhoewel ik er wel met wat meer geld in zit
tijdens paniek gaat het hard ja hahaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Maxbet het volgende:
We hebben in ons nieuwe subforum gewoon in nog geen 2 dagen en 7 uur al 6.125 posts!![]()
zaterdagavond/nacht dacht ik mijn dollars veilig te parkeren in btc die toen op 1012 stond, zondag was een koude kermis..want koers was ingestort... moeten wachten tot maandagmiddag toen koers redelijk hersteld was.. alsnog met verlies verkocht omdat ik wou traden met LTC's , uiteindelijk verlies daarop rechtgetrokken en meer dan genoeg winsten gedraait.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef ulq het volgende:
[..]
Want toen heb je laag zitten verkopen?
nice!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Maxbet het volgende:
Wat egoistisch van je om te zeggenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Laat litecoin maar weer even dalen zodat ik in kan stappen
Als ik ben ingestapt mag het meteen weer stijgen, geen paniekquote:Op donderdag 5 december 2013 19:29 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat egoistisch van je om te zeggen
Hij moet stijgen, STIJGEN!
hij moet er doorheen wilt hij hem zeker pakkenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:29 schreef roislecxe het volgende:
Ik snap dat soms echt niet he. Zet ik een buyorder op een bepaald getal, in dit geval 998.20 bij BTC. Gaat de lijn eroverheen, terug naar 998.20 precies, om vervolgens door te stromen naar 1000+.
Dus ik denk mooi.
Maar nee, order niet verwerkt. En ik was toch echt niet te laat.
Wazmetjou. Ik kocht op 38,3quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Laat litecoin maar weer even dalen zodat ik in kan stappen
Zakken.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:33 schreef strawberry het volgende:
Als iedereen uit de crypto's gaat in het weekend en er maandag weer in dan lijkt me dat er per saldo ook weinig zal gebeuren
Waarom koop je op 38.3 , veel te hoogquote:
opzich niet, als we de all time high van laatst in acht nemen waar die ook zeker weer overheen gaatquote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom koop je op 38.3 , veel te hoog
Was vannacht voor de crash. Toen wel een goede prijsquote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom koop je op 38.3 , veel te hoog
Ja maar hij doet volgens mij aan shorttraden en dan is op een dag als vandaag instappen op 38 echt veel te hoog. Vaak genoeg 33 etc. gezien.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
opzich niet, als we de all time high van laatst in acht nemen waar die ook zeker weer overheen gaat
Ahquote:Op donderdag 5 december 2013 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was vannacht voor de crash. Toen wel een goede prijs
Knalt bij 6 toch wel weer omlaagquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef lf2 het volgende:
aub mensen stop je geld niet meer in ppc wil dat niet meer horen komende topics![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef lf2 het volgende:
aub mensen stop je geld niet meer in ppc wil dat niet meer horen komende topics![]()
Maar. Maar. Misschien dit keer een goede investering? Toch? Misschien?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef lf2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef mike-amersfoort het volgende:
maar... maar... PPC is net gedaald, hij kan alleen nog maar stijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |