wachten tot ltc dropt naar 30-32 en inkopenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Poll: Vanavond ga ik...
• Fiat
• Holden
• Anders nl:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja!quote:
ik zou ff wachten ja, en dan nog 1x de deposit pagina openen,quote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef ulq het volgende:
Hoi even een n00bvraagje:
Ik wil BTC deposit'en op Bitstamp.net
Alleen ik heb (per ongeluk) twee keer de depositpagina geopend en hij geeft nu dus twee verschillende adressen om naar te deposit'en.
Nu denk ik dat het het verstandigst is om gewoon even een kwartier te wachten, opnieuw de pagina te openen, een nieuw adres te genereren en daarnaar over te maken.
Het is trouwens toch 100% safe om daar je BTC's naar te sturen? Vind het een soort van spannend om 400 euro zo maar met een druk op de knop naar een 'soort van' onbekend BTC-adress te sturen zonder 100% zeker te weten dat het aankomtKan iemand mij geruststellen?
fixedquote:
En dan gewoon het adres die ze daar generen copypast'en en in MultiBut op 'verzenden' drukken?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik zou ff wachten ja, en dan nog 1x de deposit pagina openen
jep!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef ulq het volgende:
[..]
En dan gewoon het adres die ze daar generen copypast'en en in MultiBut op 'verzenden' drukken?
VOC mentaliteit...vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Weer twee sell orders gehaald; btc op 969 gekocht en verkocht op 995![]()
Jammer dat het om miniscule beetjes btc gaat, maar fuck it. Shorttraden onder de knie aan het krijgen. Al 4 goeie koopjes en verkoopjes gedaan vandaag.
Wat zeg jij:quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
VOC mentaliteit...vrouw naar mijn hart
Als je met goeie bedragen in de BTC's zit (>5BTC) dan zijn dat zeker wel redelijke trades hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Weer twee sell orders gehaald; btc op 969 gekocht en verkocht op 995![]()
Jammer dat het om miniscule beetjes btc gaat, maar fuck it. Shorttraden onder de knie aan het krijgen. Al 4 goeie koopjes en verkoopjes gedaan vandaag.
Eerst nog kijken of die vanavond de 1100 haalt... wat wss wel gebeurtquote:Op donderdag 5 december 2013 19:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Wat zeg jij:
Als ie vanavond op 1100$ staat op Bitstamp zal ik em dan sellen (heb op ~920$ ingekocht) of afwachten wat er zaterdag gebeurd?
Helaas zit ik niet met goede bedragen in de btc'squote:Op donderdag 5 december 2013 19:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Als je met goeie bedragen in de BTC's zit (>5BTC) dan zijn dat zeker wel redelijke trades hoor.
Zekers. Met 10BTC maak je zo 0.2 tot 0.3 BTC per dag winst.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Als je met goeie bedragen in de BTC's zit (>5BTC) dan zijn dat zeker wel redelijke trades hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |