Gewoon afsluiten helpt niet, misschien als de cookies verwijderd zijn... zal het eens proberen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wisdom/browser afsluiten cookies verwijderen, en weer wisdom opstarten?
Control en 0 indrukken ?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig zat ik vandaag overdag de hele dag in fiat.
Vraagje: Ik zit op een laptop, en net deed m'n touchpad het niet goed, dus ik raus zo een keer of 10 met m'n vinger eroverheen. Op de achtergrond stond Wisdom open. Nu heb ik ineens blokken van een cm breed... en ik wil ze het liefst zo smal mogelijk.
En ik krijg ze niet terug![]()
Scrollen staat voor vergroten/verkleinen blijkbaar, maar hoe doe je dat met een touchpad?
36,4quote:Op donderdag 5 december 2013 18:35 schreef richolio het volgende:
Wat is de koers van ltc? Heb geen goede app daarvoor op me mobiel en lig zo lekker
[ afbeelding ]
Ga je ze dan verkopenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef doo. het volgende:
Kom op ltc, ga maar weer naar de 40usd.
Aldus de vorige nmc bagholder.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef Solidberg het volgende:
Zit ook in NMC, ik wacht nog even af totdat ie 10USD is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Aldus de vorige nmc bagholder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Holdenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Poll: Vanavond ga ik...
• Fiat
• Holden
• Anders nl:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Cookies verwijderen hielp, dank!quote:Op donderdag 5 december 2013 18:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wisdom/browser afsluiten cookies verwijderen, en weer wisdom opstarten?
usd/euroquote:Op donderdag 5 december 2013 18:51 schreef richolio het volgende:
Waar fiat voor?Ben hier tot gister een tijdje niet geweest
wachten tot ltc dropt naar 30-32 en inkopenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Poll: Vanavond ga ik...
• Fiat
• Holden
• Anders nl:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja!quote:
ik zou ff wachten ja, en dan nog 1x de deposit pagina openen,quote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef ulq het volgende:
Hoi even een n00bvraagje:
Ik wil BTC deposit'en op Bitstamp.net
Alleen ik heb (per ongeluk) twee keer de depositpagina geopend en hij geeft nu dus twee verschillende adressen om naar te deposit'en.
Nu denk ik dat het het verstandigst is om gewoon even een kwartier te wachten, opnieuw de pagina te openen, een nieuw adres te genereren en daarnaar over te maken.
Het is trouwens toch 100% safe om daar je BTC's naar te sturen? Vind het een soort van spannend om 400 euro zo maar met een druk op de knop naar een 'soort van' onbekend BTC-adress te sturen zonder 100% zeker te weten dat het aankomtKan iemand mij geruststellen?
fixedquote:
En dan gewoon het adres die ze daar generen copypast'en en in MultiBut op 'verzenden' drukken?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik zou ff wachten ja, en dan nog 1x de deposit pagina openen
jep!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef ulq het volgende:
[..]
En dan gewoon het adres die ze daar generen copypast'en en in MultiBut op 'verzenden' drukken?
VOC mentaliteit...vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Weer twee sell orders gehaald; btc op 969 gekocht en verkocht op 995![]()
Jammer dat het om miniscule beetjes btc gaat, maar fuck it. Shorttraden onder de knie aan het krijgen. Al 4 goeie koopjes en verkoopjes gedaan vandaag.
Wat zeg jij:quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
VOC mentaliteit...vrouw naar mijn hart
Als je met goeie bedragen in de BTC's zit (>5BTC) dan zijn dat zeker wel redelijke trades hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Weer twee sell orders gehaald; btc op 969 gekocht en verkocht op 995![]()
Jammer dat het om miniscule beetjes btc gaat, maar fuck it. Shorttraden onder de knie aan het krijgen. Al 4 goeie koopjes en verkoopjes gedaan vandaag.
Eerst nog kijken of die vanavond de 1100 haalt... wat wss wel gebeurtquote:Op donderdag 5 december 2013 19:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Wat zeg jij:
Als ie vanavond op 1100$ staat op Bitstamp zal ik em dan sellen (heb op ~920$ ingekocht) of afwachten wat er zaterdag gebeurd?
Helaas zit ik niet met goede bedragen in de btc'squote:Op donderdag 5 december 2013 19:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Als je met goeie bedragen in de BTC's zit (>5BTC) dan zijn dat zeker wel redelijke trades hoor.
Zekers. Met 10BTC maak je zo 0.2 tot 0.3 BTC per dag winst.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Als je met goeie bedragen in de BTC's zit (>5BTC) dan zijn dat zeker wel redelijke trades hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |