ik zit hier hardop te gieren van t lachenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
dowminic28: Nieuws over gordon raakt nu ook de chinese bitcoin markt! mensen kopen massaal nummeltje 63
Laatste bericht van mij ik heb een banquote:Op donderdag 5 december 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
dowminic28: Nieuws over gordon raakt nu ook de chinese bitcoin markt! mensen kopen massaal nummeltje 63
Ha.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:45 schreef doo. het volgende:
[..]
Laatste bericht van mij ik heb een ban
quote:roaldd: Is this real life? Is this just Fontassea?
niet veel atm, maar blijft gewoon grappig lolquote:
Helaas. Een nieuwe fontaspump zou wel leuk zijn, altijd toch weer wat winst te maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
niet veel atm, maar blijft gewoon grappig lol
http://www.altcoinweb.com/countdown/quote:Op donderdag 5 december 2013 17:01 schreef strbo het volgende:
[..]
Helaas. Een nieuwe fontaspump zou wel leuk zijn, altijd toch weer wat winst te maken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://www.altcoinweb.com/countdown/
slimme zet, zit zelf ook voor 90% in dollarsquote:Op donderdag 5 december 2013 17:06 schreef Scorpie het volgende:
Alles terug naar fiatgeld gebracht. Denk dat we vanavond een daling te zien gaan krijgen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://www.altcoinweb.com/countdown/
Gewoon holden dan, gaat vanzelf goed komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:16 schreef Charismatisch het volgende:
Gisteren toen ik uitlogde was BTC ¤800 waard. Net weer ingelogd en ik zie dat mijn buy order van ¤710 vanochtend is ingewilligd.Ik ben op 1 december begonnen met 0,1 BTC, heb nu 0,11 BTC, maar qua geld heb ik een verlies van ¤5. Toen ik begon was BTC ¤900+ waard.
Klopt, misschien hebben we het erover 2 a 3 jaar wel over dat er eens een tijd was dat je een Bitcoin voor 800 euro kon kopen! Dat waren pas tijdenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon holden dan, gaat vanzelf goed komen.
This one time, at bandcamp, I was able to buy a bitcoin for only 1000 dollars.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:24 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, misschien hebben we het erover 2 a 3 jaar wel over dat er eens een tijd was dat je een Bitcoin voor 800 euro kon kopen! Dat waren pas tijden
Het plan is om van mijn 0,11 BTC 1 BTC te maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:19 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon holden dan, gaat vanzelf goed komen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
This one time, at bandcamp, I was able to buy a bitcoin for only 1000 dollars.
Vroegerquote:Op donderdag 5 december 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
This one time, at bandcamp, I was able to buy a bitcoin for only 1000 dollars.
Was alles beter.quote:
Klopt, gewoon lekker minen toen dit nog super rendabel was en alvast folders van Porsche en Ferrari doorkijkenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was alles beter.
*Bouwt tijdmachine en reist terug naar 2010 om ongelooflijk veel bitcoins te kopen.*
Blij dat ik al een tijdje van ppc en ftc af benquote:
CTRL erbij ingedrukt houden?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig zat ik vandaag overdag de hele dag in fiat.
Vraagje: Ik zit op een laptop, en net deed m'n touchpad het niet goed, dus ik raus zo een keer of 10 met m'n vinger eroverheen. Op de achtergrond stond Wisdom open. Nu heb ik ineens blokken van een cm breed... en ik wil ze het liefst zo smal mogelijk.
En ik krijg ze niet terug![]()
Scrollen staat voor vergroten/verkleinen blijkbaar, maar hoe doe je dat met een touchpad?
2 vingers op het touchpad en dan naar beneden bewegen (met CTRL ingedrukt). Anders CTRL + 0.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee.... en als ik scroll beweegt mn cross gewoon netjes mee.
wisdom/browser afsluiten cookies verwijderen, en weer wisdom opstarten?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee.... en als ik scroll beweegt mn cross gewoon netjes mee.
Werkt allebei nietquote:Op donderdag 5 december 2013 18:25 schreef TimKuik het volgende:
[..]
2 vingers op het touchpad en dan naar beneden bewegen (met CTRL ingedrukt). Anders CTRL + 0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |