Ik kan er niks aan doen dat je moeder alle sites met gaten in de titel heeft geblokkeerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent zelf een 500 internal error.
Jordi Albaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat rijmt er op Alba?
Dit vraag ik zo maar.
Kwalbaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat rijmt er op Alba?
Dit vraag ik zo maar.
Beste GGMM,quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
Beste johannes_vermeer,
Wat hoorde zwarte piet nou toch in één keer
Niks.
Groeten, Sint en Piet.
Bij geen.gehoor ploft de.kurk.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nu naar huis fietsen. Ik laat jullie weten als ik het heb gered.
Pas op dat er niet in eens een afkalvend stuk wal op je pad komt.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen vrouwelijke collega's?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat gaat vanzelf weg. Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]Verdomme ik moet er elke keer weer om lachen, die je bent zelf grappen.
Je weet nu wie je bro's zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch mooi. Zelfs op de dag dat ik mijn absolute dieptepunt bereikte qua Fok! steun je mij.
Pannenkoekquote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael, je bent zo'n slechte rijmer.
IK ga even denken, wat ik jullie voor grapjes ga schenkenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf weg. Maak je geen zorgen.
Drie eenheid.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet nu wie je bro's zijn.
Wij leven nog he? We posten dus we leven.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef Iwanius het volgende:
Middag! Leeft iedereen in Nederland nog of zijn er inmiddels gewonden gevallen door het weer..
We hadden eigenlijk gehoopt jou niet meer te zien posten.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drie eenheid.
Dan een heel ander onderwerp. Ik heb Tong nog niet gemist moet ik eerlijk bekenen.
Tewcastle Unitedquote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je snapt het weer niet, GGMM help haar eens oven.
Je moet met de letter T beginnen
Ik dacht dat jullie aan het rijmelen warenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je snapt het weer niet, GGMM help haar eens oven.
Je moet met de letter T beginnen
Dundeequote:
Te laatquote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie aan het rijmelen waren
kat -> teut
Vreemd aangezien ik nog nooit zoveel gepost heb en zelden tot nooit een ban hebquote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
We hadden eigenlijk gehoopt jou niet meer te zien posten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste GGMM
De sint zat te denken
wat hij jou nu zou schenken.
Was René dit jaar wel lief geweest?
Nee.
Groeten
Sint en Piet
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nu ben je mijn aarsvijand
JanCees zat te denkenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hart is open gereten en de wil om te leven vervlogen. Symbolisch bungelt mijn levenloze lichaam al aan een touw in de wind.quote:
Om op hem te reageren.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je Iwanius willen quoten?
Deze is niet zo origineel.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JanCees zat te denken
Wat moet ik Johannes schenken?
Niets.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De originaliteit boeit me niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze is niet zo origineel.
Je bent zelf een pikhouweel.
Ik post dus ik ben.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij leven nog he? We posten dus we leven.
Gras is groen en Strootman is boosquote:Op donderdag 5 december 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De originaliteit boeit me niet.
Rood gras bestaat niet
Jammer dat je mijn grapje moet stelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste GGMM
De sint zat te denken
wat hij jou nu zou schenken.
Was René dit jaar wel lief geweest?
Nee.
Groeten
Sint en Piet
Je bent zelf gekquote:
Maar ik neem aan dat je nu druk bezig bent met het echte gedicht?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn grapje moet stelen.
Die krijg je automatisch als je voor het eerst in de top 3 van posters komt.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kom ik overigens aan een abonnement?
Dit is niet fijnquote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf gek
met je schrijnend gebrek
aan werk
financieel niet sterk
maakt dat je jezelf graag
in een of andere vlaag
van gekte
insmeerde
met een beetje zwitsal
wat uit het kapotte dopje lekte
Kan je gewoon kopen, ook voor iemand anders.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kom ik overigens aan een abonnement?
Wat kan ik met 2 sterren?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je gewoon kopen, ook voor iemand anders.
Bijvoorbeeld als je iemand een excuus schuldig bent.
Echt?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je nu druk bezig bent met het echte gedicht?
Moppie moppie moppie?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:19 schreef Doublepain het volgende:
Sorry lieve schat maar ik moet je nu verlaten
Ik vind het best wel jammer ik kon altijd met je praten
We waren met zijn twee zo verenigd als de staten
Maar achterom mijn rug zat je te flirten met mijn maten
Ik had alles in de gaten maar ik maakte me niet druk
Mensen hadden me gewaarschuwd maar ik gaf geen ene fuck
Want ik wist het zeker nee ik dacht niet aan misschien
ik heb me eigen ogen ik heb alles toch gezien
want ik ben niet blind al ben ik verliefd
nou astjeblieft
pak je spullen en vertek je maakt jezelf depresief
je kan mijn hart niet stelen want ik ben zelf un dief
wanneer ik het uitmaak is het voor definitief
Niks dus, zelfs geen notes. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:19 schreef GGMM het volgende:
Hier een overzicht trouwens, lr.
http://www.fok.nl/shop/abonnementen
neequote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks dus, zelfs geen notes. Gelukkig maar.
[ afbeelding ]
Je bent mijn vriend hoor
Ga je ook nog mensen blokkeren?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent mijn vriend hoor
Wat zeg je. Ik zie je posts niet xDquote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je ook nog mensen blokkeren?
Ik wil je wel een nootje geven hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent mijn vriend hoor
hou je bek over eianquote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij ook toch?
Had Eian dat maar gehad.
Kom op man bro's before ho's (nu heb ik het niet over GGMM)quote:Op donderdag 5 december 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zeg je. Ik zie je posts niet xD
GGMM mij niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil je wel een nootje geven hoor.
Nee. Ik blijk al ineens 35 te hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil je wel een nootje geven hoor.
Dat lijkt mij best wel een gigantische kutfilm al zou ik het principe wel voor je overhebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom op man bro's before ho's (nu heb ik het niet over GGMM)
Ik zou graag zien dat jij gebruik maakt van een rijmschema van een bepaald soort,quote:Op donderdag 5 december 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is niet fijn
jij nep kapitein
eet een visstick
voordat ik je lek prik
Kun je nagaan hoe gierig hij is, zelf 1 euro kan er niet af.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe duur kan zo'n zakje nootjes nou zijn? Grrrrr.
het lijkt mij eigenlijk wel geinigquote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik blijk al ineens 35 te hebben
[..]
Dat lijkt mij best wel een gigantische kutfilm al zou ik het principe wel voor je overhebben
Jij weet hoe het is gelopen Elan. Ik en Eian waren twee handen op een buik. Zielig dat je dat verpest hebt.quote:
Moet ik ook al iets vinden wat rijmt op gierig, het wordt steeds lastiger.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gierig hij is, zelf 1 euro kan er niet af.
Je bent echt goedquote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat jij gebruik maakt van een rijmschema van een bepaald soort,
Immers weten jij en ik allebei dat zomaar wat in het wilde weg rijmen niet hoort,,
de laatste die een dergelijke aanpak plachtte te hanteren,
heb ik door Happel een lesje moeten laten leren.
Dus kom, wees verstandig en doe zoals ik je zeg,
Anders nemen René en ik maatregelen en ben je hier zo weer weg.
Zo mist iedereen wel iemand waar hij heel close mee was.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij weet hoe het is gelopen Elan. Ik en Eian waren twee handen op een buik. Zielig dat je dat verpest hebt.
Nieuwsgierig.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik ook al iets vinden wat rijmt op gierig, het wordt steeds lastiger.
Heeft ie van 3M!N3M gekregen via DMquote:Op donderdag 5 december 2013 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent echt goedShit ik ga stiekem oefenen en kom terug met een keigoede rijm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |