abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 december 2013 @ 23:08:08 #51
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134470737
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:03 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Kijk, wat ik wel snap is dat er mannen zijn die meerdere vrouwen willen.

Wat ik niet snap is dat er blijkbaar geen vrouwen zijn die meerdere mannen nemen. Of haalt dat de media gewoon niet? Ik heb gisteravond nog een stukje polygamie op National Geographic ofzo zitten kijken. Gaat alleen maar over 1 man met meerdere vrouwen. Nooit andersom.
Dat bestaat wel. Ergens in het Himalaya gebergte, ooit een programma over gezien. Daar heeft een vrouw juist meerdere mannen. Meestal twee of drie, vaak ook voor de bescherming van de vrouw. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_134472540
Op national geographic (taboo heet dat programma volgens mij) was ook een stukje over 2 broers die met 1 vriendin samenwoonde.

Maar, het ging niet om de seks :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_134473704
Lijkt mij 3x niks
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:44:41 #54
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134474878
niks voor mij
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:39:37 #55
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_134483216
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:37 schreef LadyKiller het volgende:
Hoe zou je bijv. aan vrouwen voor kunnen stellen om een harem te starten? tips?
Ik zou beginnen met het niet een "harem" te noemen.
Het woord harem heeft de negatieve connotatie van vrouwen als bezit. Ik hoop in ieder geval dat dat niet is hoe je het ziet! Als het gewoon je wens is om in een dergelijke set-up te leven zou ik me eens inlezen in polyamorie. Wel wil ik je er met klem op wijzen dat het heden ten dage écht niet meer kan om je vrouwen als een soort eigendom of ondergeschikten te zien. Ik weet zeker dat er vrouwen zijn die ervoor in zijn indien ze een gelijkwaardige relatie hebben met de man in kwestie.

Zelf heb ik een tijdlang twee relaties gehad (met twee mannen), en ik vind dit in theorie ook een prima plan. Ik zou het ook niet erg vinden als mijn vriend een extra vrouw zou introduceren, zelfs leuk, maar het "big family" idee zou natuurlijk alleen werken als ik het ook met haar kan vinden. Met mijn twee relaties is met z'n drieën samenwonen nooit aan de orde geweest; één van hen was sowieso meer van de LAT-relaties en de ander vond het prima dat ik een andere relatie had, maar vindt onder één dak wonen (of samen op vakantie :+) te ver gaan. Hun onderlinge vriendschappelijke verbintenis ging niet veel verder dan sporadisch een avondje in de kroeg.
pi_134499037
quote:
6s.gif Op donderdag 19 december 2013 23:08 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat bestaat wel. Ergens in het Himalaya gebergte, ooit een programma over gezien. Daar heeft een vrouw juist meerdere mannen. Meestal twee of drie, vaak ook voor de bescherming van de vrouw. :)
Vrouwen zijn stuk stiekemer. Als het openlijk gebeurt is de lol er gauw af.
Firm but Friendly.
pi_134503150
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:37 schreef LadyKiller het volgende:
Hoe zou je bijv. aan vrouwen voor kunnen stellen om een harem te starten? tips?
Besnijden, baard laten groeien, en dan in Mekka beetje om je heen kijken. Wellicht willen er wat mensen ook wat voor je regelen daar ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_134503162
http://nl.wikipedia.org/wiki/Polyandrie
In sommige culturen is het een gebruikelijke samenlevingsvorm en is het (dus) ook openlijk. Ook in het dierenrijk komt het voor.
In China en India waar een jongenspreferentie bestaat onder ouders verwacht ik dat de huwelijksvorm best wel eens populair kan gaan worden in de toekomst. Er zijn simpelweg te weinig vrouwen om iedere man te voorzien. Het is denk ik ook één van de reden dat groepsverkrachting in India zo veel voorkomt: de jonge mannen zijn heel erg seksueel gefrustreerd. Nou, schuld van de ouders: hadden ze maar wat zuiniger moeten omspringen met meisjesbaby's... :{
pi_134503268
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:23 schreef jaha het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Polyandrie
In sommige culturen is het een gebruikelijke samenlevingsvorm en is het (dus) ook openlijk. Ook in het dierenrijk komt het voor.
In China en India waar een jongenspreferentie bestaat onder ouders verwacht ik dat de huwelijksvorm best wel eens populair kan gaan worden in de toekomst. Er zijn simpelweg te weinig vrouwen om iedere man te voorzien. Het is denk ik ook één van de reden dat groepsverkrachting in India zo veel voorkomt: de jonge mannen zijn heel erg seksueel gefrustreerd. Nou, schuld van de ouders: hadden ze maar wat zuiniger moeten omspringen met meisjesbaby's... :{
Gefrustreerdheid is nooit een goed argument voor verkrachting!
pi_134503491
Hoho ik keur het zeker niet goed of zo, maar ik vind dat de samenleving het wel grotendeels aan zichzelf te wijten heeft. Lees je anders in over hoe meisjes na de geboorte in India bijna letterlijk worden weggegooid door hun ouders... :Y
pi_134504635
Overigens lijkt het mooi, met meerdere vrouwen samen leven, maar ben bang dat het zo'n enorm kippenhok gaat worden. :')

Na 5 jaar samenwonen zijn ze allang niet meer in je lul geinteresseerd en gaat het alleen nog maar over The Voice of Holland en hoe duur de boter is geworden :')
  vrijdag 20 december 2013 @ 23:19:07 #62
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134508713
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:47 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Vrouwen zijn stuk stiekemer. Als het openlijk gebeurt is de lol er gauw af.
Het is gewoon traditie. De reden erachter is gewoon anders. Het is niet voor machtsvertoon, zoals vele harems, maar puur voor het praktische nut. Dus geen reden om er mee te pronken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 20 december 2013 @ 23:39:31 #63
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134509587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:38 schreef F1978 het volgende:
Ik als man zou er niet aan moeten denken veel vrouwen tegelijk in mijn eigen huisje te hebben, klinkt misschien ideaal, maar dat gaat zeker niet werken voor mij.
Dan wordt ik helemaal 8)7 in plaats van *O* .
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef Godshand het volgende:
Overigens lijkt het mooi, met meerdere vrouwen samen leven, maar ben bang dat het zo'n enorm kippenhok gaat worden. :')

Na 5 jaar samenwonen zijn ze allang niet meer in je lul geinteresseerd en gaat het alleen nog maar over The Voice of Holland en hoe duur de boter is geworden :')
Dit dus !!! ^O^
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 20 december 2013 @ 23:54:20 #64
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_134510357
Kijk een paar afleveringen van Meet the Polygamists van National Geographic Channel, dan weet je hoe het is en hoe de vrouwen erin staan.
  zaterdag 21 december 2013 @ 14:13:42 #65
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134523354
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 23:54 schreef MsMessy het volgende:
Kijk een paar afleveringen van Meet the Polygamists van National Geographic Channel, dan weet je hoe het is en hoe de vrouwen erin staan.
Wow... wat een mensen zijn dat zeg... terug naar het jaar 1801 _O-
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134530394
Idiote orientalisten die denken dat een harem iets erotisch is :')
pi_134672316
Ik heb liever een mannen harem, vrouwen onderling..dat gaat vaak niet zo goed. Samenwonen met 4 of 5 heren die ook nog eens een goede baan hebben...lijkt mij helemaal top! :)
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg!
pi_134676650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:50 schreef LadyKiller het volgende:
Ja dat denk ik ook dat de Nederlandse vrouwen te zelfstandig zijn. Het lijkt mij echt ideaal om een harem te hebben. dan weten mijn vrouwen tenminste dat ik niet vreemd ga athans ze weten wel met wie. maar dan is het niet echt meer vreemdgaan. ik heb al vanaf mijn 18e de wens om vader te worden ik ben nu 21 en wil graag een groot gezin. de wens van een harem komt omdat ik een groot gezin wil maar niet veel vrouwen willen veel kinderen daarom zou ik er graag bij verschillende een stuk of 2 a 3 willen dan zou ik bij 3 vrouwen 9 kinderen kunnen hebben. ik fantaseer zelfs over wat voor soort vrouwen het moeten zijn. een brunette met lang haar een blondine met iets korter haar en een vrouw met zwart haar met een bobline. Zo is mijn wens tot stand gekomen. maar zouden er nou nog vrouwen zijn die gewoon wel een groot gezin willen want dan is het natuurlijk mogelijk om een groot gezin te hebben bij slechts één vrouw
Verhuis naar de bible-belt en trouw een refo-vrouw. Klaar is kees :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 26 december 2013 @ 23:15:54 #69
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_134730672
Saai. Ik wil liever zelf een harem!
...as always
  vrijdag 27 december 2013 @ 05:38:50 #70
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134736544
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:50 schreef Moira. het volgende:
Een harem is in mijn ogen niet echt iets van deze tijd, eerder iets van 2000 jaar geleden, of van mensen die door hun strenge geloof nog steeds met opvattingen van 2000 jaar geleden rond lopen.

in 2014 bestel je gewoon je harem via internet :Y
  Moderator vrijdag 27 december 2013 @ 11:55:01 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_134740381
Gezellig al die kijvende wijven :') Lijkt mij helemaal niets.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:07:34 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134742498
TS, vraag het eens aan Admiraal_Anaal, hij heeft samengewoond met 2 vrouwen in een driehoekrelatie. Ik geloof dat hij het niet weer zou doen, maar misschien heb ik dat mis.
Resistance is futile.
pi_134747338
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:07 schreef Seven. het volgende:
TS, vraag het eens aan Admiraal_Anaal, hij heeft samengewoond met 2 vrouwen in een driehoekrelatie. Ik geloof dat hij het niet weer zou doen, maar misschien heb ik dat mis.
2 vrouwen of een harem groep met meer dan 3 vrouwen is nogal een verschil. Van de profeet Mohammed wordt gezegd dat hij 16 vrouwen had. Dat is bijna een complete wijk :D Die allemaal bij elkaar is een echt kippenhok.

2 vrouwen met je samenwonend is nog te overzien. Zeker als ze niet allebei tegelijk thuis zijn...
pi_134815687
wel , ik kan helaas niet voor een vrouw/en spreken . maar denk hetzelfde als bij de vent op de werkvloer , vele hande maken licht werk ;) ;P
1 in de keuken , 1 de was , 1 strijken , 1 de ramen lappen , 1 geeft het bier aan , 1 geeft de chips aan , ect. ect.
same sterk ;) :P
pi_134817496
Fucking veel schoonmoeders :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134830696
Kijk anders eens een aflevering van "sister wives"...
Wat alle vrouwen in 1 huis betreft: geen goed idee; krijgen ze allemaal tegelijk PMS.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')