Lijkt me juist een hoop gedoe.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:35 schreef LadyKiller het volgende:
Het is de droom van bijna iedere man....om een harem te hebben. Samen te leven met meer dan één vrouw
Anton Heyboer woonde met vijf vrouwen samen op een communequote:Op donderdag 5 december 2013 13:43 schreef LadyKiller het volgende:
Wel is Polygamie per wet verboden in Nederland, maar dan gaat bij mij de vraag op wie zegt dat ik wil trouwen ^^ je kan ook een samenlevingscontract samenstellen en dat vieren als een huwelijk
En met een stuk of 5 katten?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:44 schreef LittleLady het volgende:
Ik wil al niet samenwonen met een man, laat staan met een man en al die vrouwen erbij
Doe wat je niet laten kan.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:43 schreef LadyKiller het volgende:
Wel is Polygamie per wet verboden in Nederland, maar dan gaat bij mij de vraag op wie zegt dat ik wil trouwen ^^ je kan ook een samenlevingscontract samenstellen en dat vieren als een huwelijk
ideaal, en een getrouwde man als fuckbuddyquote:Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef LittleLady het volgende:
Ik zou dat niet willen, het geeft meestal strijd tussen vrouwen, ik heb liever een partner voor mezelf, maar wil absoluut niet samenwonen, ik woon nu 5 jaar alleen met mijn dochter en vind het heerlijk, mijn bed is echt mijn bed geen strijd over de dekens, geen gedoe in de badkamer, geen gezeik over het eten, geen gedoe over mijn shop gedrag of over de inrichting van het huis.
Ik geloof best dat er vrouwen zijn die het prachtig vinden, een heel groot gezin vormen, maar daar ben ik helemaal niet geschikt voor, ik ben van de latrelatie's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |