Ik ken mensen die de verwarming altijd op 22 hebben. Zitten in de winter ook lekker in hun t-shirtjequote:Op donderdag 5 december 2013 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: Wie z'n lichaamswarmte goed benut, is efficïent bezig.
Ik kan mensen die met windkracht 11 bladeren gaan vegen niet serieus nemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee met zo'n veegmachine ding.
Huisgenoot van me zat gisteren met de verwarming op z'n hoogst in een zwembroek, wifebeater en slippers bier te drinkenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ken mensen die de verwarming altijd op 22 hebben. Zitten in de winter ook lekker in hun t-shirtje![]()
Dat vind ik raar.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ken mensen die de verwarming altijd op 22 hebben. Zitten in de winter ook lekker in hun t-shirtje![]()
Klopt. Enige nadeel is dat ik een droge huid krijg...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik trek tegenwoordig gewoon warme kleding aan. Dat is stiekem nog lekkerder ook.
En ik dacht dat ik een zwerver wasquote:Op donderdag 5 december 2013 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit nu met een deken over m'n benen om op te warmen.
Meid toch.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt. Enige nadeel is dat ik een droge huid krijg...
Mijn huid is ook droog, maar dat komt toch juist door verwarming? Of heb ik 't mis?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon kanjer warm als de verwarming op 18 graden of hoger staat.
Dat ben je ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een zwerver was
Maakt niet zoveel uit, komt gewoon door de winter.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn huid is ook droog, maar dat komt toch juist door verwarming? Of heb ik 't mis?
Volgens mij komt het juist door het verschil tussen kou en warmte.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn huid is ook droog, maar dat komt toch juist door verwarming? Of heb ik 't mis?
Hehe beetje Zwitsal smeren, ga je nog lekker ruiken ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee. Mijn collega zit wel te janken dat ik een 'zalfje' moet kopen.
Hij staat hier meestal op 21. Nu ook maar eigenlijk is het iets te warm nu.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Meid toch, het is wat.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:59 schreef Happel het volgende:
21 is ook al warm. Hier staat het standaard op 20quote:Op donderdag 5 december 2013 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij staat hier meestal op 21. Nu ook maar eigenlijk is het iets te warm nu.
18quote:Op donderdag 5 december 2013 12:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
21 is ook al warm. Hier staat het standaard op 20
Wat is daar lekker aan?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe beetje Zwitsal smeren, ga je nog lekker ruiken ook.
Soms is het bij 21 graden helemaal niet zo warm, gek is dat. Ik heb hem nu maar een halfje lager gezet.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
21 is ook al warm. Hier staat het standaard op 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |