Ik heb nu 2 kantjes uitgepoept over rationalistische stedenbouw.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:31 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog wat leuks meegemaakt vandaag?
Rationalistische stedenbouw is overschat.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 kantjes uitgepoept over rationalistische stedenbouw.
Berlage was een baas je moet niet hatenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rationalistische stedenbouw is overschat.
Ik ben er geen groot fan van. Geef mij maar het Zwitsers model.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Berlage was een baas je moet niet haten
Je kunt wel bluffen jij.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er geen groot fan van. Geef mij maar het Zwitsers model.
Toch heb je het even moeten Googlen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt wel bluffen jij.
Afgezien van het feit dat het Zwitsers model niet bestaat natuurlijk maar dat spreekt voor zich.
Een wedje bedoel ik hequote:Op donderdag 5 december 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zo'n fontein duiken waar toeristen muntjes in gooien.
Mbv bladblazer? Dat zout toch een mop zijn! hohoho!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Liveverslag uit Utrecht; het waait nu zo hard dat bijna alle blaadjes van de bomen zijn gevallen maar gelukkig is de plantsoenendienst ter plaatse om alles direct op te vegen.
Einde bericht
Waarvan akte.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga om 1 seconde over 12 beginnen met het bakken van twee spiegeleieren. Dit om CA te ontzien.
Soms als jij het hier postquote:Op donderdag 5 december 2013 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
Luisteren jullie wel eens chillstep?
Doe ik ook nooit. Goed bezig.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nog steeds m'n verwarming niet aangezet dit 'verwarmingsjaar'. Ik ga 't tot oud en nieuw proberen rekken.
Nee met zo'n veegmachine ding.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mbv bladblazer? Dat zout toch een mop zijn! hohoho!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |