Haha zo sta ik ook altijd naast mn vriendin in die tijd van de maand.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CODE ROOD CODE ROOD IK HERHAAL CODE ROOD
Van het jaar? Niet vd maand?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha zo sta ik ook altijd naast mn vriendin in die tijd van het jaar.
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha zo sta ik ook altijd naast mn vriendin in die tijd van de maand.
Ik zorg meestal voor gepaste afstandquote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha zo sta ik ook altijd naast mn vriendin in die tijd van de maand.
quote:
quote:Breaking News
A lorry driver has died after his HGV was blown on top of two cars in West Lothian. The incident happened at 08:10 at Boghead Roundabout in Bathgate.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:15 schreef Happel het volgende:
Bitcoin is ook aan het crashen.
De wereld vergaat! Leuk jullie gekend te hebben, homo's.
Slaapt toch wat lekkerder vannacht als je je caravan even vanonder die boom verrijdt.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niet zo veel zin om mijn huis uit te komen vandaag, maar het zal toch moeten.
Daar klapte een bubbelquote:Op donderdag 5 december 2013 11:17 schreef Happel het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny
Ah okéquote:Op donderdag 5 december 2013 11:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, komt wel goed.
De reden: www.volkskrant.nl/vk/nl/2(...)Chinese-banken.dhtml
Wat een lief gebaarquote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* KnutdeIJsbeer steekt johannes een hart onder de riem
Ik ben wakker geworden.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:31 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog wat leuks meegemaakt vandaag?
Dat wordt inderdaad ondergewaardeerdquote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wakker geworden.
Als het niet gebeurt is het toch een flinke domper.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad ondergewaardeerd
Heb je nog wat gratis geld tips?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, komt wel goed.
De reden: www.volkskrant.nl/vk/nl/2(...)Chinese-banken.dhtml
Nou ja als je lekker ligt te dromen valt het wel mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het niet gebeurt is het toch een flinke domper.
Aan slapers hebben we niks.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als je lekker ligt te dromen valt het wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |