abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134030254
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag nog op een hekje gezeten omdat ik zo'n last van mijn rug kreeg.
Als ze nou bovenop een volle oranje tas zou zitten...
Ik nodig dit soort zeikerds hartelijk uit om eens een wijkje mee te lopen op een dag als vandaag! Maar dan wel met twee volle schoudertassen.
Schoudertassen gebruik ik niet. Gewoon hup, folders onder de post! :) Als ik met schoudertas zou bezorgen zou ik er altijd 2x zolang over doen omdat dat onding altijd van me schouder glipt als ik een laag brievenbusje moet hebben. Onder de post is iets zwaarder ja, maar krijg je wel sterke armen van! ;)
pi_134030360
Voor iedereen die vandaag de Deen, C1000, C1000 kerstfolder, Er is post en de Appie hadden:
Eén set weegt 199 gram. Dus let er op dat er extra tijd wordt bijgeboekt.

Ik vind het wel een kunst hoor, net 1 gram onder de grens gaan zitten zodat je je medewerkers niet nog eens een paar minuten extra hoeft te betalen. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Rafierafie op 07-12-2013 22:08:27 ]
pi_134030455
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Schoudertassen gebruik ik niet. Gewoon hup, folders onder de post! :) Als ik met schoudertas zou bezorgen zou ik er altijd 2x zolang over doen omdat dat onding altijd van me schouder glipt als ik een laag brievenbusje moet hebben. Onder de post is iets zwaarder ja, maar krijg je wel sterke armen van! ;)
Ik heb mijn folders onder de post en dan nog twee volle schoudertassen :P
Mijn hele wijk is een erf waardoor ik maar op een select aantal plekken mijn fiets kan parkeren. Daarom moet ik altijd heel veel in een keer meenemen.
Zo krijg je sterke armen en een hele sterke (en vaak zeer pijnlijke) rug.
pi_134031106
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag nog op een hekje gezeten omdat ik zo'n last van mijn rug kreeg.
Als ze nou bovenop een volle oranje tas zou zitten...
Ik nodig dit soort zeikerds hartelijk uit om eens een wijkje mee te lopen op een dag als vandaag! Maar dan wel met twee volle schoudertassen.
Ik kijk nog wel regelmatig op die twitterpagina en je komt soms echt de stomste klachten tegen :')
Ook eentje die iedere keer komt zeuren dat de post nog niet geweest is, rond 15-16.00. En steeds zeggen ze dat we tot 18.00 kunnen komen. Vervolgens gaat ie zeuren dat de postbode al wel in het dorp rond liep eerder die dag :')

Zie ook altijd veel klachten over de portokaarten en de 'brievenbus te klein' briefjes.. JA MAAR, over een paar dagen is de bus echt niet ineens gegroeid hoor! JA MAAR, mijn brievenbus was eerder altijd wel goed en nou net met dat sinterklaas kadootje niet en nu is het te laat wat gaan jullie daar aan doen :(

Echt..... _O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_134031702
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:05 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik heb mijn folders onder de post en dan nog twee volle schoudertassen :P
Mijn hele wijk is een erf waardoor ik maar op een select aantal plekken mijn fiets kan parkeren. Daarom moet ik altijd heel veel in een keer meenemen.
Zo krijg je sterke armen en een hele sterke (en vaak zeer pijnlijke) rug.
Pas maar op dat je geen hernia krijgt :P
pi_134031773
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:21 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ik kijk nog wel regelmatig op die twitterpagina en je komt soms echt de stomste klachten tegen :')
Ook eentje die iedere keer komt zeuren dat de post nog niet geweest is, rond 15-16.00. En steeds zeggen ze dat we tot 18.00 kunnen komen. Vervolgens gaat ie zeuren dat de postbode al wel in het dorp rond liep eerder die dag :')

Zie ook altijd veel klachten over de portokaarten en de 'brievenbus te klein' briefjes.. JA MAAR, over een paar dagen is de bus echt niet ineens gegroeid hoor! JA MAAR, mijn brievenbus was eerder altijd wel goed en nou net met dat sinterklaas kadootje niet en nu is het te laat wat gaan jullie daar aan doen :(

Echt..... _O-
In mijn geval slaan die 'te kleine brievenbus' dingen ook helemaal nergens op. Op een aantal uitzonderingen na kom ik in mijn eigen wijk geen brievenbussen tegen die daadwerkelijk te klein zijn. Meestal kras ik dan dat 'te klein' deel door :P
En ik zet meestal ook even de afzender op het briefje erbij. Dan weten mensen tenminste om welke bestelling het gaat.
  zaterdag 7 december 2013 @ 22:38:58 #107
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_134032007
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:35 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

In mijn geval slaan die 'te kleine brievenbus' dingen ook helemaal nergens op. Op een aantal uitzonderingen na kom ik in mijn eigen wijk geen brievenbussen tegen die daadwerkelijk te klein zijn. Meestal kras ik dan dat 'te klein' deel door :P
Yep. Je ziet ook steeds vaker dat Bol.com en H&M echt de grenzen aan het opzoeken zijn en er ver over heen gaan. Maar ja, wat doe je daar als postbezorger nou echt aan? Je zou het kunnen terugsturen en een klacht indienen en zo, maar dan is de geadresseerde daar de dupe van, terwijl die er niets aan kan doen.
pi_134032011
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:33 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Pas maar op dat je geen hernia krijgt :P
Mijn rug is het enige gespierde deel van mijn lichaam _O-
Normaal gesproken is het prima te doen. Alleen in december is het afzien.
Ik ben de uitvinder van smeerbare voltaren k dan ook erg dankbaar nu :P
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:00:48 #109
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_134032999
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:42 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee hoor, al ligt het wel ook aan de wijk natuurlijk. Je hoeft bij zowel de postronde als de folderronde minder na te denken dan een gezamenlijke ronde waardoor je bij beide snel er doorheen gaat. Van het ene naar het andere adres lopend kan je dan al de post uitzoeken bijvoorbeeld in plaats van alleen maar naar een folder te graaien. En van deze dikke folders kun je in je schoudertas ook veel te weinig meenemen, waardoor je vaak blokken niet af kunt maken en vaker terug naar de fiets moet.

Ik heb er dan ook voor gekozen om het apart te lopen vandaag, eerst de post daarna de folders,. Normaal doe ik dat alleen als ik een badmintonwedstrijd op zaterdag er tussendoor heb, maar ik had niet zo'n zin om allerlei posttassen en folders te gaan zitten verdelen voor meerdere porties. Los lopen werkt relaxt. Op deze manier kon ik er ook voor zorgen dat alle post in ieder geval droog aankwam. Ik ben ook nog eens binnen de normtijd gebleven, dus wat dat betreft ook weinig aan de hand. Het kost wel meer energie natuurlijk omdat je veel meer loopt, maar dat vind ik geen punt.
Hee, nog een badmintonner! :) Speel je al lang? Ik zelf speel nu bijna vier jaar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 09:25 schreef allweather het volgende:

[..]

Heel veel sterkte
Inderdaad! :{ Triest hoor, die manier van reageren van je TC! :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Je bedoelt de fleece sjaal+muts, de wanten en de halvevingerhandschoenen? Die zijn hier vorige week uitgedeeld.
Ik vind die wanten krap en niet fijn zitten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 09:08 schreef superkimmi het volgende:
Vind veel folders an sich niet zo erg, zeker met een flinke a4 pakt t makkelijker. T enige wat ik echt haat is terug moeten naar het depot. Ons depot zit achter een hek wat open moet met een klikker. Deze klikker zit in de garagebox, welke 100 m verderop zit. Je fiets kan ook niet langs het hek. Als je weg moet, moet je klikken, heel snel garage dicht, sleutel opbergen, op je fiets stappen en wegracen, want anders... Is t hek weer dicht.. Snel wegracen met volle tassen is niet fijn!
Vaag! Dat is zeker in het centrum van Roosendaal of niet? :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:52 schreef superkimmi het volgende:
Pfoeh, ben kapot! 2 grote wijken met echt veel hah en post. Moest voortdurend bijladen. Zwaarste dag vh jaar hier.
En dat op mijn verjaardag!!
Hartelijk gefeliciteerd! ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Wij moeten ook gewoon werken, de 23ste. Officieel is het vrijwillig, maar er wordt wel van uit gegaan dat je gewoon komt.

Hier ook de brief met de inlogcodes binnen voor het kerstgeschenk. Inloggen lukt niet, de site zal wel overbelast zijn.
Hm, ik heb die brief vandaag nog niet ontvangen...

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:56 schreef VixenFromHell het volgende:
https://twitter.com/kaylee__/status/409311056834854912/photo/1

Tja ..... :')

Ik heb ook wel eens op een stoepje een paar minuten zitten pauzeren, al was dat niet met een sigaretje :P
Die sneue 'social' media ook altijd...! :r :r :r

Ik vond het ook een waardeloze dag om te bezorgen. Vier soorten HAH, en vanochtend 'mocht' ik de tassen verdelen in het depot. :') Toevallig kwam ik mijn TC tegen in de buurt van het depot en die vroeg dat aan mij. Verder was mijn wijk weer zeer matig gezet, en moest ik een keer terug naar het depot. Donderdag ga ik werken, maar ondanks het gesloten tijdvak krijg ik waarschijnlijk aanstaande zaterdag vrij. Dat zou mooi zijn, de vijfde keer op rij in die periode! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 december 2013 @ 23:32:24 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_134034322
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:21 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Echt..... _O-
tsja, moeten ze maar geen dingen bestellen die niet door de bus passen of ze moeten op het moment van bezorgen maar thuis zijn. Andere mogelijkheden zijn er niet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_134035876
Nou, die carrouselsite werkt voor geen meter. Ik kom nog steeds niet verder dan de persoonlijke boodschap. Zouden mensen op dit moment massaal kerstcadeaus aan het uitzoeken zijn? Het is verdorie na middernacht!

Mooie zin trouwens in de persoonlijke boodschap: Het is ook mooi om te zien dat we steeds meer als één PostNL samenwerken.

Ik merk juist het tegendeel! Vroeger waren we 1 bedrijf, nu zit je met een apart Autobedrijf en zijn de aangetekenden naar subcontractors gegaan, terwijl VSP het hah stapelt. En in plaats van 1 voorman heb je nu aparte TC's voor binnen en buiten, die totaal niet samenwerken of communiceren. Sterker nog: er lopen er bij die duidelijk een hekel aan elkaar hebben en als ze elkaar een spaak tussen het wiel kunnen steken, zullen ze het niet laten!

Samenwerken als 1 PostNL! Wat een onzin! Er is geen eenheid, maar er zijn juist allerlei minikoninkrijkjes en aparte BV'tjes ontstaan.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 8 december 2013 @ 00:17:03 #112
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_134036021
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:00 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Hee, nog een badmintonner! :) Speel je al lang? Ik zelf speel nu bijna vier jaar.
Jaartje of 8 á 9 of zo.
pi_134037965
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nou, die carrouselsite werkt voor geen meter. Ik kom nog steeds niet verder dan de persoonlijke boodschap. Zouden mensen op dit moment massaal kerstcadeaus aan het uitzoeken zijn? Het is verdorie na middernacht!

Mooie zin trouwens in de persoonlijke boodschap: Het is ook mooi om te zien dat we steeds meer als één PostNL samenwerken.

Ik merk juist het tegendeel! Vroeger waren we 1 bedrijf, nu zit je met een apart Autobedrijf en zijn de aangetekenden naar subcontractors gegaan, terwijl VSP het hah stapelt. En in plaats van 1 voorman heb je nu aparte TC's voor binnen en buiten, die totaal niet samenwerken of communiceren. Sterker nog: er lopen er bij die duidelijk een hekel aan elkaar hebben en als ze elkaar een spaak tussen het wiel kunnen steken, zullen ze het niet laten!

Samenwerken als 1 PostNL! Wat een onzin! Er is geen eenheid, maar er zijn juist allerlei minikoninkrijkjes en aparte BV'tjes ontstaan.
Met veel geduld is het mij gelukt....
Iets totaal tegen mijn principe gekozen....een cadeaubon
pi_134039087
Wat deden jullie afgelopen donderdag [storm] met je fiets?
Mijn fiets is pakweg 5x omgewaaid,
en steeds zocht ik een plekje met niet te veel wind,
maar dan nog voelde ik m al omgaan voordat ie op slot stond, en ging ik een ander plekkie zoeken.
Tja, neerleggen is ook geen optie, als tie nog te zwaar is om te hanteren.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_134039212
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:44 schreef Deezertje het volgende:
11 zakken voor mijn twee wijken inclusief HAH en steeds de C1000 folder met de verkeerde kant onderop door VSP. Was zo'n kutraampje raster wat steeds leuk vastpakt en daardoor niet te vouwen! :( testen die marketing mannen hun eigen folders wel? Eigen Huis flap kon de HSM hier ook niet aan, veel kapot. Heb alleen nog geen kerstkaarten gezien. Rustig tot nu toe daarmee..
Geen kerstaarten gezien??
Ik heb dr al heeeeleboel bezorgd.
uiteindelijk lukt altijd alles
  zondag 8 december 2013 @ 02:36:24 #116
342418 VKV
Plausibel
pi_134039764
Op dit tijdstip werkt de site heel goed. Heb het verrassingspakket besteld :P
pi_134040924
Nou, ik was eigenlijk van plan om net als vorig jaar maar weer een v&d cadeaucard te kiezen, maar dat is geen optie meer blijkbaar. Humphreys en makro is ook geen optie, want dat zit hier helemaal niet in de buurt. Bij zalando koop ik nooit weer wat want dat is altijd meteen stuk, met speelgoed kan ik ook weinig, ik ben ook geen liefhebber van dat "lief!" spul en waarom niet gewoon een nationale boekenbon ipv een boekenbon die je maar op 1 site kunt besteden? Al met al ben ik er dus nog niet echt uit wat het gaat worden :P Verrassingspakket is me een te groot risico, kan me nog van vorig jaar herinneren dat daar maar weinig in zat en ook weinig leuks, Nou ja, we hebben nog 54 dagen :P
pi_134040942
Ook leuk trouwens, bij sommige items staat nu al "nog enkele beschikbaar"
  zondag 8 december 2013 @ 08:11:23 #119
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_134040946
@atmosphere: is op de boulevard ja ;). Mn vaste depot met 2 wijken die ik loop.
Pff. Tijdje terug was t hek kapot, bleef die open staan. Was fijn! Haha
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 8 december 2013 @ 08:20:01 #120
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_134040965
de site werkt inmiddels. Er staat bij een aantal artikelen waarvan ik echt niet snap waarom: nog enkele beschikbaar. Zoals bij de jamie oliver krijt en kaasset xD nemen we die echt alleen massaal omdat er jamie oliver op staat?
pi_134041003
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 08:20 schreef superkimmi het volgende:
de site werkt inmiddels. Er staat bij een aantal artikelen waarvan ik echt niet snap waarom: nog enkele beschikbaar. Zoals bij de jamie oliver krijt en kaasset xD nemen we die echt alleen massaal omdat er jamie oliver op staat?
Waarschijnlijk hebben ze er gewoon maar 10 ingekocht of zo, en stond er dus van begin af aan al bij "nog enkele beschikbaar"
pi_134041529
Nou, ik kom nog steeds niet op de carrouselsite niet verder dan "nu je geschenk kiezen". Op zondagmorgen 10 u. :')
Staan er ook tijdschriftabonnementen op?
"Everybody lies..."
House M.D.
  zondag 8 december 2013 @ 10:48:07 #123
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_134041960
Ja, staan tijdschriften tussen :-)
pi_134042381
Ben nu eindelijk binnen, maar het duurt ong. 15 min. voordat er een itempje dat ik wil bekijken geladen is!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_134042426
Hier kom ik ook maar niet verder dan Mijn geschenk kiezen. Fijn zo'n site :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')