abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 december 2013 @ 18:26:12 #26
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_133952154
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:41 schreef V__L_N het volgende:
Nu ik was om kwart over 5 klaar. Ben verwaaid en verregend. Het geheel werd er niet makkelijker op met onweer en hagelstenen. Her en der een omgewaaide container of afgevallen takken. Heb ergens halverwege me rug lelijk bezeerd (daar viel dus een mega tak op). Dus die is blauw en helemaal stijf pijnlijk.

Had hier dus nuongids, eigen huis magazine en dan de ah. Ongelooflijke prutsdag.
Irritant allemaal zeg! :{

Ik had vandaag best willen werken maar dat kon niet vanwege het feit dat ik 's middags al Sinterklaas moest vieren. Helaas is het door omstandigheden nog verzet ook dus ik had eigenlijk toch kunnen werken!
Maar het werd dan ook pas om 15.30u (tijdelijk) afgezegd... :o
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  donderdag 5 december 2013 @ 18:42:17 #27
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_133952726
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef gelestipjes het volgende:
Tja, dat huis aan huis apart wegbrengen lijkt me toch niet echt efficient.
Dat valt reuze mee hoor, al ligt het wel ook aan de wijk natuurlijk. Je hoeft bij zowel de postronde als de folderronde minder na te denken dan een gezamenlijke ronde waardoor je bij beide snel er doorheen gaat. Van het ene naar het andere adres lopend kan je dan al de post uitzoeken bijvoorbeeld in plaats van alleen maar naar een folder te graaien. En van deze dikke folders kun je in je schoudertas ook veel te weinig meenemen, waardoor je vaak blokken niet af kunt maken en vaker terug naar de fiets moet.

Ik heb er dan ook voor gekozen om het apart te lopen vandaag, eerst de post daarna de folders,. Normaal doe ik dat alleen als ik een badmintonwedstrijd op zaterdag er tussendoor heb, maar ik had niet zo'n zin om allerlei posttassen en folders te gaan zitten verdelen voor meerdere porties. Los lopen werkt relaxt. Op deze manier kon ik er ook voor zorgen dat alle post in ieder geval droog aankwam. Ik ben ook nog eens binnen de normtijd gebleven, dus wat dat betreft ook weinig aan de hand. Het kost wel meer energie natuurlijk omdat je veel meer loopt, maar dat vind ik geen punt.
pi_133955220
Hier was het ook best drama vandaag. En veel van die HAH was verregend. 5 tassen post, dus het was goed zwaar hier. Bleh.
En ik heb ergens mijn fietssleutel verbogen waardoor die nu superkrom is. Maar goed, dit is mijn week niet. :(
pi_133967578
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:42 schreef Zelva het volgende:

[..]
Ik ben ook nog eens binnen de normtijd gebleven, dus wat dat betreft ook weinig aan de hand. Het kost wel meer energie natuurlijk omdat je veel meer loopt, maar dat vind ik geen punt.
Staat je wijk zo ruim dan qua tijd? Want als je zo'n wijk 2 keer rond kunt lopen en dan nog steeds binnen de normtijd blijft, dan moet je op "gewone" donderdagen volgens mij wel heel veel tijd overhouden
pi_133971553
Ik kan niet op of neer :'(
Het is hier nu gewoon alleen maar huilen.
Huisarts gebeld voor sterkere pijnstilling...
Ziekgemeld, maar tc was niet aardig.(dit terwijl ik van te voren heb aangegeven dat dit waarschijnlijk zou gebeuren, aangezien ik 2 x de wijk moest doen ivm op tijd thuis willen zijn.)
Tc zijn antwoord was: Ja maar nu moet ik iemand optrommelen om jou wijk te doen.....
(en wat als ik nu in het ziekenhuis had gelegen wat dan?)

Blijf alleen nu maar huilen, ik heb zoveel pijn, en tc zegt doodleuk, dan moet je maar stoppen met werken :'(
pi_133971729
Hier hebben ze veel verschoven naar morgen.. waaronder ook de Nuon gids zoals voorspeld! Vorige keer had ik hier gelijk álle gidsen en de Makro zit er morgen ook weer bij dus hopelijk valt de C1000 Kerstfolder mee qua zwaarte. :)
pi_133972036
quote:
Ik kan niet op of neer :'(
Het is hier nu gewoon alleen maar huilen.
Huisarts gebeld voor sterkere pijnstilling...
Ziekgemeld, maar tc was niet aardig.(dit terwijl ik van te voren heb aangegeven dat dit waarschijnlijk zou gebeuren, aangezien ik 2 x de wijk moest doen ivm op tijd thuis willen zijn.)
Tc zijn antwoord was: Ja maar nu moet ik iemand optrommelen om jou wijk te doen.....
(en wat als ik nu in het ziekenhuis had gelegen wat dan?)

Blijf alleen nu maar huilen, ik heb zoveel pijn, en tc zegt doodleuk, dan moet je maar stoppen met werken :'(
Heel veel sterkte
pi_133972086
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 09:25 schreef allweather het volgende:

[..]

Heel veel sterkte
dank je.
voel mij zo rot dat ik mij ziek moest melden....en vervolgens tc die mij rotgevoel geeft.

vanmiddag medicijnen als t goed is...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 december 2013 @ 10:46:58 #34
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133973327
sterkte en beterschap gridjuh
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133973856
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 09:01 schreef Deezertje het volgende:
Hier hebben ze veel verschoven naar morgen.. waaronder ook de Nuon gids zoals voorspeld! Vorige keer had ik hier gelijk álle gidsen en de Makro zit er morgen ook weer bij dus hopelijk valt de C1000 Kerstfolder mee qua zwaarte. :)
Blij dat we hier geen C1000 in de buurt hebben. :')
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_133976209
Morgen weer zware vracht met maar liefst 5 soorten huis aan huis. Sommige wijken hebben alleen qua huis aan huis al 8 tassen
pi_133976425
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:49 schreef gelestipjes het volgende:
Morgen weer zware vracht met maar liefst 5 soorten huis aan huis. Sommige wijken hebben alleen qua huis aan huis al 8 tassen
Welke dan? Zover ik meekreeg hier AH, C1000 en C1000 Kerst. Makro en Nuon kan je eigenlijk ook als HAH beschouwen :P
pi_133976525
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Welke dan? Zover ik meekreeg hier AH, C1000 en C1000 Kerst. Makro en Nuon kan je eigenlijk ook als HAH beschouwen :P
Als ik het me goed herinner ook nog dat er is post ding of zo, en hier dan ook nog de poiesz
pi_133976658
Hier AH, 2x C1000 en Er is post idd, 150 gram volgens het lijstje..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_133978449
Over een paar jaar alleen nog de "Er is geen post"? ;)
pi_133979333
Auwh....zijn heftige medicijnen waar ik op dit moment niet lekker van word :(
  vrijdag 6 december 2013 @ 15:04:35 #42
342418 VKV
Plausibel
pi_133980240
Vraagje. Heb ontslag genomen bij de post na ruim vijf jaar en heb nog flink wat vakantieuurtjes openstaan (>120). Krijg ik deze uitbetaald nadat ik weg ben? Moet ik hiervoor iets aanvragen of gaat het allemaal vanzelf?

Ga het morgen zelf ook wel even vragen maar het zou makkelijk zijn als ik een beetje wat weet al ;)
pi_133980401
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef VKV het volgende:
Vraagje. Heb ontslag genomen bij de post na ruim vijf jaar en heb nog flink wat vakantieuurtjes openstaan (>120). Krijg ik deze uitbetaald nadat ik weg ben? Moet ik hiervoor iets aanvragen of gaat het allemaal vanzelf?

Ga het morgen zelf ook wel even vragen maar het zou makkelijk zijn als ik een beetje wat weet al ;)
Je krijgt ze wel uitbetaald, maar volgens mij gaat een deel naar de belasting :P
  vrijdag 6 december 2013 @ 15:40:24 #44
342418 VKV
Plausibel
pi_133981557
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:08 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Je krijgt ze wel uitbetaald, maar volgens mij gaat een deel naar de belasting :P
Dat zou best kunnen. Normaal gaat er vrijwel niks naar de belasting omdat ik er zo weinig verdiende (zaterdagbesteller). Mja 120 x het uurloon is wel een leuk bedrag :9
pi_133981594
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:08 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Bij een tankstation had ik nog dik een maand staan en in goed overleg
heb ik toen dus, nog een maandje in vakantie-mode door "gewerkt". :P ;)
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  vrijdag 6 december 2013 @ 15:42:38 #46
342418 VKV
Plausibel
pi_133981631
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:41 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Bij een tankstation had ik nog dik een maand staan en in goed overleg
heb ik toen dus, nog een maandje in vakantie-mode door "gewerkt". :P ;)
Dan zou ik een half jaar slapend kunnen doorwerken :P
pi_133985574
Handig weer, ze hebben laatst in het werkoverleg hier gezegd dat we geen normale werkdagen op maandag zouden hebben dit jaar, maar nu is er hogerop toch beslist dat dit moet op de 23e. Natuurlijk rekenen ze er op dat mensen gewoon komen werken die dag nu.
pi_133986195
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier AH, 2x C1000 en Er is post idd, 150 gram volgens het lijstje..
Hier dan ook, top! :')
Morgen weer voor pakezel spelen, Makro erbij, Nuongidsje en waarschijnlijk lekker gure wind (tip: sjaal en muts op!). Over een paar jaar weer een naamswijziging (ze moeten wel bezig blijven in Den Haag he...): FolderNL

Heb sinds de herfstvakantie volgens mij nooit meer post gehad op een daldag, vandaag weer niks in de bus. Zijn deze dagen dan echt zo rustig geworden? :O

Zag een collega van Sandd hier vanuit zo'n boodschappentrolley post bezorgen, komt niet echt professioneel over zeg maar :P
pi_133986329
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb sinds de herfstvakantie volgens mij nooit meer post gehad op een daldag, vandaag weer niks in de bus. Zijn deze dagen dan echt zo rustig geworden? :O
Hier ook bijna nooit wat op een daldag. Moest nog niet eens een half tasje bezorgen ook voor een redelijk formaat wijk. Stelde echt weer niets voor :P
pi_133986425
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:22 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Hier ook bijna nooit wat op een daldag. Moest nog niet eens een half tasje bezorgen ook voor een redelijk formaat wijk. Stelde echt weer niets voor :P
Ze kunnen beter zoals vroeger doen gewoon iedere dag HAH, maximaal 2 ofzo. Nu loop je soms op één dag met 5 HAH en de volgende dag is daldag stelt geen klap voor. Maar ja, iets met uren enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')