Ik kon met IE inderdaad ook inloggen. En werd er vervolgens ook weer uitgegooidquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:16 schreef VixenFromHell het volgende:
Welke browser gebruiken jullie? Ik kreeg in Chrome een foutmelding, maar in IE werkt het wel![]()
Of ik heb gewoon die ene keer net mazzel gehad dat ik er door kwam..
Inloggen lukte iig.... de rest wil zo te zien nog niet echt laden
Dat is toch ieder jaar zo? Volgens mij begint de knj periode hier pas echt op 17 december of zo. Hier zaten er wel wat kerstkaarten tussen, maar geen noemenswaardige hoeveelheid. Ik verstuur ze zelf meestal vlak na sinterklaas en krijg dan altijd te horen dat ik er zo vroeg mee was. Meeste mensen versturen die dingen hooguit een week voor kerst.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:44 schreef Deezertje het volgende:
Heb alleen nog geen kerstkaarten gezien. Rustig tot nu toe daarmee..
Waar mensen niet al op letten zeg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:56 schreef VixenFromHell het volgende:
https://twitter.com/kaylee__/status/409311056834854912/photo/1
Tja .....
Ik heb ook wel eens op een stoepje een paar minuten zitten pauzeren, al was dat niet met een sigaretje
Ik kom niet verder dan "nu je geschenk kiezen"quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:42 schreef VKV het volgende:
Ik wil de site inkunnen, ben nieuwsgierig, verdeurie
Ja, hele week zware kerstinspiratie verspreid, wil ik verdulleme NU ook mijn kerstpakket zien, en snel een beetje !quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:42 schreef VKV het volgende:
Ik wil de site inkunnen, ben nieuwsgierig, verdeurie
Bij ons hebben een aantal wijken die folder niet meer, omdat de dichtstbijzijnde C1000 laatst omgebouwd is naar een Jumboquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Echt heel slim inderdaad, zet je die C1000-kerstfolder simpelweg andersom, dan is het én makkelijker bestellen én blijven al die raampjes heel. Hoe suf.
dat is aardig watquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:44 schreef Deezertje het volgende:
11 zakken voor mijn twee wijken inclusief HAH en steeds de C1000 folder met de verkeerde kant onderop door VSP. Was zo'n kutraampje raster wat steeds leuk vastpakt en daardoor niet te vouwen!testen die marketing mannen hun eigen folders wel? Eigen Huis flap kon de HSM hier ook niet aan, veel kapot. Heb alleen nog geen kerstkaarten gezien. Rustig tot nu toe daarmee..
ze zijn wel bezig met fotos de 1e die mij fotografeert kan een bezoek verwachten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Tja .....
Ik heb ook wel eens op een stoepje een paar minuten zitten pauzeren, al was dat niet met een sigaretje
als het te lang duurt koop ik voor mezelf wel een kerstgeschenkquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:01 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan "nu je geschenk kiezen"
Zoooooo, die Kaylee is wel superblij met zichzelf zeg!quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ze zijn wel bezig met fotos de 1e die mij fotografeert kan een bezoek verwachten.
dit licht:
https://www.facebook.com/kaylee.oppelaar
moet eens een 2 weken volle knj meehuppelen,onderweg filmen we haar
dit slaat nergens op,je bent niet 24uur in dienst:
Als er geen andere faciliteiten zijn en de bezorging van de post komt er niet door in het gedrang, dan is het toegestaan
Ik hou op de donderdag wel iets over ja. Maar het was ook minder post dan normaal, slechts drie tassen, en ik had er een half uur bijgekregen volgens de planning, vraag me niet waarom.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:08 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Staat je wijk zo ruim dan qua tijd? Want als je zo'n wijk 2 keer rond kunt lopen en dan nog steeds binnen de normtijd blijft, dan moet je op "gewone" donderdagen volgens mij wel heel veel tijd overhouden
Ik heb van alles van PostNL gehad vandaag, maar zie niks over een kerstgeschenk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:01 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan "nu je geschenk kiezen"
Ik heb vanmiddag nog op een hekje gezeten omdat ik zo'n last van mijn rug kreeg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Tja .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |