abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133987823
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze kunnen beter zoals vroeger doen gewoon iedere dag HAH, maximaal 2 ofzo. Nu loop je soms op één dag met 5 HAH en de volgende dag is daldag stelt geen klap voor. Maar ja, iets met uren enzo.
Ik vind dat hele piek en dal gewoon maar niks, liefst gewoon alle dagen ongeveer dezelfde hoeveelheid post en dan wel de folders op 2 vaste dagen, zodat je de rest van de tijd gewoon met alleen post kan lopen :P
Die piekdagen zijn nu soms echt zo zwaar en die daldagen stellen echt geen ruk voor en dat loopt zo irritant vind ik... en als ik dan maar 1 wijkje heb is het ook wel erg jammer om 1 uurtje midden op de dag te moeten werken.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_133990180
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze kunnen beter zoals vroeger doen gewoon iedere dag HAH, maximaal 2 ofzo. Nu loop je soms op één dag met 5 HAH en de volgende dag is daldag stelt geen klap voor. Maar ja, iets met uren enzo.
Tja, dit is nu eenmaal veel goedkoper, dus op zich wel een begrijpelijke keuze. Moet ook zeggen dat ik er inmiddels toch wel aardig aan gewend ben. En ik heb liever 2 dagen met 2 soorten huis aan huis, dan 3 dagen met 2 soorten huis aan huis. Zonder folders lopen is zo af en toe toch ook wel prettig. Alleen meer dan 3 soorten huis aan huis vind ik wel vervelend. En dat heeft dan niet te maken met de hoeveelheid tassen, maar meer met dat je dan zo slecht kan zien waar het ene setje ophoudt en de andere begint, zeker als de folders qua kleur ook nog wat op elkaar lijken
pi_133990204
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef VKV het volgende:
Vraagje. Heb ontslag genomen bij de post na ruim vijf jaar en heb nog flink wat vakantieuurtjes openstaan (>120). Krijg ik deze uitbetaald nadat ik weg ben? Moet ik hiervoor iets aanvragen of gaat het allemaal vanzelf?

Ga het morgen zelf ook wel even vragen maar het zou makkelijk zijn als ik een beetje wat weet al ;)
Uitbetaald, ff goed in de gaten houden of de bedragen kloppen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef VixenFromHell het volgende:
Handig weer, ze hebben laatst in het werkoverleg hier gezegd dat we geen normale werkdagen op maandag zouden hebben dit jaar, maar nu is er hogerop toch beslist dat dit moet op de 23e. Natuurlijk rekenen ze er op dat mensen gewoon komen werken die dag nu.
Is dat landelijk? Vandaag hoorde ik er ook al een gerucht over maar een TC zei dat het gewoon maandagdiensten bleven en dat hij niks gehoord had.

Persoonlijk verwacht ik gewoon dat er een volledige dienstregeling wordt gedraaid, als het upper management tenminste nog enig belang hecht aan het bezorgen van kerstkaarten vóór het kerstmis is.
pi_133990250
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef VixenFromHell het volgende:
Handig weer, ze hebben laatst in het werkoverleg hier gezegd dat we geen normale werkdagen op maandag zouden hebben dit jaar, maar nu is er hogerop toch beslist dat dit moet op de 23e. Natuurlijk rekenen ze er op dat mensen gewoon komen werken die dag nu.
Ik zou het ook eigenlijk wel onlogisch vinden als de 23ste geen normale werkdag zou zijn, zo vlak voor kerst. En als je normaal niet werkt op maandagen kunnen ze je ook niet verplichten om dan ineens wel te werken, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
pi_133990813
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:39 schreef lololo het volgende:

Is dat landelijk? Vandaag hoorde ik er ook al een gerucht over maar een TC zei dat het gewoon maandagdiensten bleven en dat hij niks gehoord had.
Geen idee, er stond alleen dat het van hogerhand kwam..

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:41 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ik zou het ook eigenlijk wel onlogisch vinden als de 23ste geen normale werkdag zou zijn, zo vlak voor kerst. En als je normaal niet werkt op maandagen kunnen ze je ook niet verplichten om dan ineens wel te werken, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Ja wij hadden ook wel verwacht dat dit wel zo zou zijn, tot ze dus 2 weken geleden zeiden van niet.
Verplichten kunnen ze idd niet nee, maar ze brengen het natuurlijk wel weer alsof het 'moet' _O-

Zal me wel benieuwen of ze me nog gaan vragen of ik wil/kan werken die dag. Van de mensen met vaste wijken 'verwachten' ze waarschijnlijk dat die op die maandag hetzelfde rondje gaan doen, maar ik val overal in en heb behalve de zaterdag ook geen vaste werkdagen. Zou me niks verbazen als ze me nu gewoon zonder overleg ergens op in gaan plannen de 23e :')

Kan en wil zelf ook wel gewoon werken hoor, maar op dit moment vragen ze niet eens of mensen dan nog kunnen/willen, maar zeggen ze alleen: we rekenen op medewerking. Tja :P
pi_133993575
Hebben jullie trouwens al het kledingpakket voor de winter gekregen? Hier nog niks :{
pi_133994165
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:01 schreef Thomas-sama het volgende:
Hebben jullie trouwens al het kledingpakket voor de winter gekregen? Hier nog niks :{
Je bedoelt de fleece sjaal+muts, de wanten en de halvevingerhandschoenen? Die zijn hier vorige week uitgedeeld.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_134002509
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:40 schreef VKV het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen. Normaal gaat er vrijwel niks naar de belasting omdat ik er zo weinig verdiende (zaterdagbesteller). Mja 120 x het uurloon is wel een leuk bedrag :9
Weet je zeker dat je al je uren nog hebt? Ik ben vanwege die nieuw wetgeving een aantal uur kwijtgeraakt.
pi_134010197
Goedemorgen! Net medicijnen ingenomen en weer terug naar bed, de komende paar uur zal ik wel weer misselijk zijn....blegh
pi_134010572
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:41 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Hier werd verteld dat het een normale maandagdienst zou zijn, alleen wat drukker dan anders.
Dat betekent dat mensen die gewoonlijk vier of vijf samengevoegde wijken lopen er dan maar twee of drie zullen doen.

Maar zoals altijd kan alles nog op het laatste moment omgegooid worden. Je weet het hier maar nooit.
pi_134010611
Vind veel folders an sich niet zo erg, zeker met een flinke a4 pakt t makkelijker. T enige wat ik echt haat is terug moeten naar het depot. Ons depot zit achter een hek wat open moet met een klikker. Deze klikker zit in de garagebox, welke 100 m verderop zit. Je fiets kan ook niet langs het hek. Als je weg moet, moet je klikken, heel snel garage dicht, sleutel opbergen, op je fiets stappen en wegracen, want anders... Is t hek weer dicht.. Snel wegracen met volle tassen is niet fijn!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_134014754
Veel folders en een tijdschrift van eigen huis. Gelukkig was het wel redelijk weer.
pi_134014817
jullie ook de brief voor het kerstpakket gekregen? beetje vergelijkbaar met vorig jaar. Ik heb zelf een boekenbon gekozen.
  zaterdag 7 december 2013 @ 13:51:21 #64
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_134015112
Heb em binnen. Kijk straks wel wat er tussen zit. Vorig jaar een mini steengrill uitgezocht.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_134015640
Heb de post nog niet, dus ik weet nog niet of ik em vandaag krijg.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_134016109
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 13:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
jullie ook de brief voor het kerstpakket gekregen? beetje vergelijkbaar met vorig jaar. Ik heb zelf een boekenbon gekozen.
Je zou haast denken dat die site door dezelfde mensen gemaakt is als mijn postnl. Krijg iedere keer een foutmelding en de mededeling dat ik het nog eens moet proberen als ik wil inloggen.
pi_134018194
Pfoeh, ben kapot! 2 grote wijken met echt veel hah en post. Moest voortdurend bijladen. Zwaarste dag vh jaar hier.
En dat op mijn verjaardag!!
pi_134018523
Gefeliciteerd!

Hier was het ook heel erg druk, had evenveel tassen als donderdag, maar wel 35 minuten minder om het weg te krijgen. Niet haalbaar, zeker niet als er dan ook nog 2 straten door elkaar gehusseld zijn zodat je overal 2x langs moet. Maar goed, dat geven we gewoon door *O*

Nu overigens wel een uitgebreide mail alsnog met het verhaal over de 23e en dat ze ons hard nodig hebben en of we door willen geven of we kunnen of niet. Ze zullen toch wel door gehad hebben dat dat vorige mailtje toch niet zo goed verwoord was :P
Er stond trouwens nu in dat PostNL dit uit logistieke overwegingen besloten heeft, dus dan neem ik aan dat het overal zo is.

Zag hier net ook 2 enveloppen liggen, eens kijken ;)
pi_134018689
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 09:04 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Hier werd verteld dat het een normale maandagdienst zou zijn, alleen wat drukker dan anders.
Dat betekent dat mensen die gewoonlijk vier of vijf samengevoegde wijken lopen er dan maar twee of drie zullen doen.

Maar zoals altijd kan alles nog op het laatste moment omgegooid worden. Je weet het hier maar nooit.
Bij ons is bij het werkoverleg verteld dat maandag de 23e itt eerdere berichten toch WEL als een dinsdag gedraaid zou worden.

Achterlijk veel post hier trouwens, met Nuon, Zorg & Zekerheid, een boekje van Gall & Gall en 4 soorten hah (waaronder Er Is Post). Tot 1 uur zitten voorbereiden, toen ben ik de straat op gegaan, want ik moest nog een flinke wijk lopen (totaal 8 zakken, incl. hah).

Wel weer waardeloos gestapeld. Het zouden setjes van 4 moeten zijn, maar er zat van alles verkeerd, ook per bundel in wisselende volgorde. Verder stak de dunste van de twee C1000-folders er aan de bovenkant uit, en zat dan om andere folders heen gevouwen, waardoor je steeds 2 setjes pakte.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_134018895
Wij moeten ook gewoon werken, de 23ste. Officieel is het vrijwillig, maar er wordt wel van uit gegaan dat je gewoon komt.

Hier ook de brief met de inlogcodes binnen voor het kerstgeschenk. Inloggen lukt niet, de site zal wel overbelast zijn.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_134018922
Welke browser gebruiken jullie? Ik kreeg in Chrome een foutmelding, maar in IE werkt het wel ;)
Of ik heb gewoon die ene keer net mazzel gehad dat ik er door kwam..
Inloggen lukte iig.... de rest wil zo te zien nog niet echt laden :')
pi_134019065
Ik pis er voor de 2e keer naast denk ik :').. Vorig jaar werkte ik er nog niet lang genoeg en nu ben ik sinds deze week tijdelijk uit dienst, zucht :P
pi_134019069
nee hier zit ie ook vast.. doe t wel een keer snachts, dan is t rustig genoeg xD
pi_134019125
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:22 schreef superkimmi het volgende:
nee hier zit ie ook vast.. doe t wel een keer snachts, dan is t rustig genoeg xD
Ik ben er weer uit gegooid _O- komt idd later wel.. wordt hier waarschijnlijk toch weer een bon dus zo interessant is het ook weer niet :P
pi_134019166
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 16:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Wel weer waardeloos gestapeld. Het zouden setjes van 4 moeten zijn, maar er zat van alles verkeerd, ook per bundel in wisselende volgorde. Verder stak de dunste van de twee C1000-folders er aan de bovenkant uit, en zat dan om andere folders heen gevouwen, waardoor je steeds 2 setjes pakte.
Je zou bijna zeggen dat ze het er gewoon om doen.. Ongelovelijk.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')