Ik vind dat hele piek en dal gewoon maar niks, liefst gewoon alle dagen ongeveer dezelfde hoeveelheid post en dan wel de folders op 2 vaste dagen, zodat je de rest van de tijd gewoon met alleen post kan lopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze kunnen beter zoals vroeger doen gewoon iedere dag HAH, maximaal 2 ofzo. Nu loop je soms op één dag met 5 HAH en de volgende dag is daldag stelt geen klap voor. Maar ja, iets met uren enzo.
Tja, dit is nu eenmaal veel goedkoper, dus op zich wel een begrijpelijke keuze. Moet ook zeggen dat ik er inmiddels toch wel aardig aan gewend ben. En ik heb liever 2 dagen met 2 soorten huis aan huis, dan 3 dagen met 2 soorten huis aan huis. Zonder folders lopen is zo af en toe toch ook wel prettig. Alleen meer dan 3 soorten huis aan huis vind ik wel vervelend. En dat heeft dan niet te maken met de hoeveelheid tassen, maar meer met dat je dan zo slecht kan zien waar het ene setje ophoudt en de andere begint, zeker als de folders qua kleur ook nog wat op elkaar lijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze kunnen beter zoals vroeger doen gewoon iedere dag HAH, maximaal 2 ofzo. Nu loop je soms op één dag met 5 HAH en de volgende dag is daldag stelt geen klap voor. Maar ja, iets met uren enzo.
Uitbetaald, ff goed in de gaten houden of de bedragen kloppen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef VKV het volgende:
Vraagje. Heb ontslag genomen bij de post na ruim vijf jaar en heb nog flink wat vakantieuurtjes openstaan (>120). Krijg ik deze uitbetaald nadat ik weg ben? Moet ik hiervoor iets aanvragen of gaat het allemaal vanzelf?
Ga het morgen zelf ook wel even vragen maar het zou makkelijk zijn als ik een beetje wat weet al
Is dat landelijk? Vandaag hoorde ik er ook al een gerucht over maar een TC zei dat het gewoon maandagdiensten bleven en dat hij niks gehoord had.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef VixenFromHell het volgende:
Handig weer, ze hebben laatst in het werkoverleg hier gezegd dat we geen normale werkdagen op maandag zouden hebben dit jaar, maar nu is er hogerop toch beslist dat dit moet op de 23e. Natuurlijk rekenen ze er op dat mensen gewoon komen werken die dag nu.
Ik zou het ook eigenlijk wel onlogisch vinden als de 23ste geen normale werkdag zou zijn, zo vlak voor kerst. En als je normaal niet werkt op maandagen kunnen ze je ook niet verplichten om dan ineens wel te werken, dus dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef VixenFromHell het volgende:
Handig weer, ze hebben laatst in het werkoverleg hier gezegd dat we geen normale werkdagen op maandag zouden hebben dit jaar, maar nu is er hogerop toch beslist dat dit moet op de 23e. Natuurlijk rekenen ze er op dat mensen gewoon komen werken die dag nu.
Geen idee, er stond alleen dat het van hogerhand kwam..quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:39 schreef lololo het volgende:
Is dat landelijk? Vandaag hoorde ik er ook al een gerucht over maar een TC zei dat het gewoon maandagdiensten bleven en dat hij niks gehoord had.
Ja wij hadden ook wel verwacht dat dit wel zo zou zijn, tot ze dus 2 weken geleden zeiden van niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:41 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik zou het ook eigenlijk wel onlogisch vinden als de 23ste geen normale werkdag zou zijn, zo vlak voor kerst. En als je normaal niet werkt op maandagen kunnen ze je ook niet verplichten om dan ineens wel te werken, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Je bedoelt de fleece sjaal+muts, de wanten en de halvevingerhandschoenen? Die zijn hier vorige week uitgedeeld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:01 schreef Thomas-sama het volgende:
Hebben jullie trouwens al het kledingpakket voor de winter gekregen? Hier nog niks
Weet je zeker dat je al je uren nog hebt? Ik ben vanwege die nieuw wetgeving een aantal uur kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:40 schreef VKV het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Normaal gaat er vrijwel niks naar de belasting omdat ik er zo weinig verdiende (zaterdagbesteller). Mja 120 x het uurloon is wel een leuk bedrag
Hier werd verteld dat het een normale maandagdienst zou zijn, alleen wat drukker dan anders.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:41 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik zou het ook eigenlijk wel onlogisch vinden als de 23ste geen normale werkdag zou zijn, zo vlak voor kerst. En als je normaal niet werkt op maandagen kunnen ze je ook niet verplichten om dan ineens wel te werken, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Je zou haast denken dat die site door dezelfde mensen gemaakt is als mijn postnl. Krijg iedere keer een foutmelding en de mededeling dat ik het nog eens moet proberen als ik wil inloggen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
jullie ook de brief voor het kerstpakket gekregen? beetje vergelijkbaar met vorig jaar. Ik heb zelf een boekenbon gekozen.
Bij ons is bij het werkoverleg verteld dat maandag de 23e itt eerdere berichten toch WEL als een dinsdag gedraaid zou worden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:04 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Hier werd verteld dat het een normale maandagdienst zou zijn, alleen wat drukker dan anders.
Dat betekent dat mensen die gewoonlijk vier of vijf samengevoegde wijken lopen er dan maar twee of drie zullen doen.
Maar zoals altijd kan alles nog op het laatste moment omgegooid worden. Je weet het hier maar nooit.
Ik ben er weer uit gegooidquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:22 schreef superkimmi het volgende:
nee hier zit ie ook vast.. doe t wel een keer snachts, dan is t rustig genoeg xD
Je zou bijna zeggen dat ze het er gewoon om doen.. Ongelovelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wel weer waardeloos gestapeld. Het zouden setjes van 4 moeten zijn, maar er zat van alles verkeerd, ook per bundel in wisselende volgorde. Verder stak de dunste van de twee C1000-folders er aan de bovenkant uit, en zat dan om andere folders heen gevouwen, waardoor je steeds 2 setjes pakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |