Koningshuis gelijk afschaffen dan maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:33 schreef Travel. het volgende:
Criminelen moeten ze geen podium geven.
Daarom bleef hij waarschijnlijk ook boven.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:48 schreef noodgang het volgende:
Ricky Drijver: Duiker
Ik zie een probleem
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:48 schreef noodgang het volgende:
Ricky Drijver: Duiker
Ik zie een probleem
Het leek ook wel een beetje Fries.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef alors het volgende:
Ik kan me totaal niet storen aan dat Engels met zo'n verhaal
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt de directeur van Philips wel...
Een accent maakt in beide gevallen geen reet uit.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef alors het volgende:
Ik ook niet, maar ik vind het wel opvallend dat iemand die zo matig articuleert wat Engels betreft internationaal reddingswerk doet, waarbij communicatie juist ontzettend belangrijk is.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef alors het volgende:
Hij is van Texel, dat hebben we nog niet geannexeerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het leek ook wel een beetje Fries.
Na De Roy kun je wegzappenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ga voor de herhaling.
Voor het begin dan.
Want zo'n polderaccentje maakt hem in één keer volkomen onverstaanbaar?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ook niet, maar ik vind het wel opvallend dat iemand die zo matig articuleert wat Engels betreft internationaal reddingswerk doet, waarbij communicatie juist ontzettend belangrijk is.
Wat een flopshow.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
Gerrit Hiemstra
Over de decemberstorm die vandaag over Nederland trok
Ruben Lenten
Over de decemberstorm die vandaag over Nederland trok
Alex Boogers
Schreef een boek over de vermoorde Sedar Socrates Soares
Jan van Hooff
Over chimpansees die in de Verenigde Staten meer rechten krijgen
Hans Dorrestijn
Cabaretier staat met Goeie Genade! op de planken
Ik ga wel het Oog luisteren.quote:
quote:
Nee!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
Hans Dorrestijn
Cabaretier staat met Goeie Genade! op de planken
Hier is wel een grap over te maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
Jan van Hooff
Over chimpansees die in de Verenigde Staten meer rechten krijgen
En daardoor wordt het juist geforceerd.quote:
Inderdaad, hoop niet dat het een uur lang mandelazeiken wordt want in 6 minuten kunnen ze nooit wat interessants voorbereidenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
En daardoor wordt het juist geforceerd.
Nu aan de lijn bij Late Nightquote:
jep.. het is geen verrassing natuurlijk maar het blijft toch wel even een schok voor iedereen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kom net thuis... - ik hoor de eindklanken van een Journaal op Nederland 1 en ik denk: dit is ongewoon...
Maar goed, de dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
zeg, spreek voor jezelfquote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
ik hoop dat iedereen ook met respect vanavond in dit topic zal reageren. flauwe grappen zijn absoluut niet gepast nu.
Ik kan niet zeggen dat ik geschokt ben. Dit nieuws hing al een tijdje in de lucht. Gisteren en vandaag waren er berichten over de strijd die hij leverde op zijn sterfbed.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jep.. het is geen verrassing natuurlijk maar het blijft toch wel even een schok voor iedereen.
Dit! Goed om stil te staan wat die man allemaal bereikt heeft, maar als je de berichten van de laatste dagen mag geloven is het voor hem waarschijnlijk beter zoquote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik geschokt ben. Dit nieuws hing al een tijdje in de lucht. Gisteren en vandaag waren er berichten over de strijd die hij leverde op zijn sterfbed.
Geschokt ben ik doorgaans bij onverwachte gebeurtenissen. Laten we niet vergeten dat Mandela de gezegende leeftijd van 95 jaar heeft bereikt. Het is een keertje mooi geweest...
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
ik hoop dat iedereen ook met respect vanavond in dit topic zal reageren. flauwe grappen zijn absoluut niet gepast nu.
De held van Gullitquote:Op donderdag 5 december 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Paul Wankertje kreeg heel veel condoleances, ik haat nooit van die man gehoord.
Nelson Mandela dat was een belangrijk iemand. Held!
Dat bepaal ik zelf wel moraalridderquote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
Oja, nu gaan ze het internet vol gooien met RIPjes terwijl 9/10 waarschijnlijk niet eens weet wie Mandela is (was).
Wie is die gozer?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit oud nieuws dan, om 7 uur nog niet.
Ik zag net al iemand voorbij komen die trots zei een kiezel van Robbeneiland te hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
Oja, nu gaan ze het internet vol gooien met RIPjes terwijl 9/10 waarschijnlijk niet eens weet wie Mandela is (was).
En morgen bij DWDD zit vast Jeroen Krabbé erquote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
We krijgen gewoon een herhaling van P&W toen hij bijna dood was, enige verschil is dat hij het nu echt is.
Het ging best aardig, en toen mocht Gordon iets zeggenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef regiliopeace het volgende:
Ik kon die geveinsde emotie van RTL late night niet meer aan. Hopelijk is PenW beter.
Dat denk ik ook. Z'n leven was een lijden geworden. Er komt een moment dat het leven geen zin meer heeft. Ik ben blij dat hij na zijn vrijlating nog zo lang heeft mogen leven.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit! Goed om stil te staan wat die man allemaal bereikt heeft, maar als je de berichten van de laatste dagen mag geloven is het voor hem waarschijnlijk beter zo
quote:
Ok bedankt. Het staat Paul niet echt, zon hip t-shirt.quote:
Alles goed verder?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
Ja, wat kan ik nog zeggen...
pff.. wat een avond
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
pff.. wat een avond
Hij is een prima mod. Misschien moet je even ergens anders gaan uithangen als je de moraalridder wilt spelen. We zijn echt oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wat we wel en niet over Mandela kwijt willen. Daar hebben we jouw vaderlijke adviezen niet bij nodig.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
pff.. wat een avond
misschien staat er nog een zwarte piet op t dakquote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Pandaplint het volgende:
De redactie is nog wanhopig opzoek naar een random neger om aan te schuiven
Kom op zeg. Je doet alsof hij plotseling overleden is en nog zoveel van het leven had kunnen plukken. Hij is 95 geworden, meerdere malen op het koord van de dood gedanst en jij gaat doen alsof het een verrassing is.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
pff.. wat een avond
Quincyquote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Pandaplint het volgende:
Tegen 12-en komt de schoonmaakploeg wel binnen..quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Pandaplint het volgende:
Dat zeg ik toch: Ruud Gullitquote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Pandaplint het volgende:
Het nieuws is net bekend. Je denkt serieus dat Knevel & Van den Brink het hadden genegeerd? P&W is een talkshow waarin actualiteiten centraal staan. Niet zo gek dat het overlijden van Mandela centraal wordt gesteld. Dit is wereldnieuws, al zat het eraan te komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef Ringo het volgende:
De linksche Gutmenschen van de VARA moeten natuurlijk meer dan uit-ge-breid stilstaan bij de dood van een 95-jarige grijsaard.
Je moet toegeven, er is geen woord aan gelogenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mandela is volgens Hans iemand aan wie hij niet kan tippen. Serieus Hans?
Die mogen niet tot zo laat opblijven toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Pandaplint het volgende:
Misschien kunnen ze hier even bellen met Regilio Tuur.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Pandaplint het volgende:
Kijk naar die tafel...die ziet op tegen een eenzame nacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Syntix het volgende:
Jeroen weet het ook allemaal ff niet meer
Nee, maar dat je het je strot uit krijgt.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet toegeven, er is geen woord aan gelogen
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef Ringo het volgende:
De linksche Gutmenschen van de VARA moeten natuurlijk meer dan uit-ge-breid stilstaan bij de dood van een 95-jarige grijsaard.
Die is Mandela nog aan het reanimeren.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hier even bellen met Regilio Tuur.
Nee Hans Dorrestijn gaat de avond redden.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wordt toch geen emo tv avond toch?
Ja het klonk inderdaad vreselijk. Aan de andere kant, hij zit er om zijn voorstelling te promoten. En ineens moet je iets inhoudelijks zeggen over Mandela.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee, maar dat je het je strot uit krijgt.
Dan ben je stiekem heel vol van jezelf.
Niet alleen kijkcijfer concurrentie, er is ook een heuse boot strijd gaande.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gewoon tactiek om Goedele week te maken. En lukte.
Ja, en dan zeker door de VARA! Die doen dat altijd zo goed! Witteman kijkt alsof ie zich ineens herinnert hoe fijn het was om met Nelson in bed te liggen knuffelen. Als een vader was ie voor hem!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat er niet om dat je het kon verwachten, die man mag best wel even massaal herinnert worden vanavond.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Zuid-Afrika was beter afgeweest wanneer het in handen was gebleven van de blanken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Die Dorrestijn weet zinnige dingen te zeggen. Ze mogen van geluk spreken dat hij toevallig als gast was uitgenodigd. Je zult er een Britt Dekker of een Gordon hebben zitten.
Als hyves nog bestond had ik een respect gegeven, met facebook kan je alleen 'vind ik leuk' geven en dat is ongepast.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gordon heeft Mandela ook gekend, beetje respect graag.
Denken in omroepenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker door de VARA! Die doen dat altijd zo goed! Witteman kijkt alsof ie zich ineens herinnert hoe fijn het was om met Nelson in bed te liggen knuffelen. Als een vader was ie voor hem!
/threadquote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Zuid-Afrika was beter afgeweest wanneer het in handen was gebleven van de blanken.
Dan post je toch een glitterplaatje?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hyves nog bestond had ik een respect gegeven, met facebook kan je alleen 'vind ik leuk' geven en dat is ongepast.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Dat kan toch niet meer kuikentje.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan post je toch een glitterplaatje?
Iedereen mag onzin uitkramen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben niet blank, dus ik mag het zeggen.
Dat kun je wel zeggen...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben niet blank, dus ik mag het zeggen.
Maar de huilerigheid waarmee de VARA zulk nieuws kan brengen, overtreft niemand!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
Denken in omroepenDe hele media gaat los nu en de komende dagen.
Gordon zat bij Tan en dus als goede vriend van Mandela al gesproken.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Die Dorrestijn weet zinnige dingen te zeggen. Ze mogen van geluk spreken dat hij toevallig als gast was uitgenodigd. Je zult er een Britt Dekker of een Gordon hebben zitten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan het ook positief bekijken:
Desmond Tutuut leeft nog.
Ga er maar aan staan. Je komt in een vreemde situatie terecht. Hoeveel mensen zijn er niet die live op tv door het ijs zakken omdat ze de regie kwijt zijn of zich geen houding weten te geven.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het klonk inderdaad vreselijk. Aan de andere kant, hij zit er om zijn voorstelling te promoten. En ineens moet je iets inhoudelijks zeggen over Mandela.
Tan huilde toch echt als eerste.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar de huilerigheid waarmee de VARA zulk nieuws kan brengen, overtreft niemand!
Nait op feesbauk?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan toch niet meer kuikentje.
Dan had je Humberto moeten zien.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar de huilerigheid waarmee de VARA zulk nieuws kan brengen, overtreft niemand!
Klopt. Al zou ik van iemand als hem wel verwachten dat hij dat kan. Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het klonk inderdaad vreselijk. Aan de andere kant, hij zit er om zijn voorstelling te promoten. En ineens moet je iets inhoudelijks zeggen over Mandela.
Maar die is zwart. Die mag. De opa van Witteman had nog een negerin in de keuken staan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:23 schreef regiliopeace het volgende:
Dan had je Humberto moeten zien.
Misschien moet je even ergens anders gaan zitten trollen. Het is logisch dat P&W hun programmering aanpassen aan dit nieuws. En je kunt van Witteman moeilijk verwachten dat hij met een grijns op z'n smoel daar gaat zitten.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker door de VARA! Die doen dat altijd zo goed! Witteman kijkt alsof ie zich ineens herinnert hoe fijn het was om met Nelson in bed te liggen knuffelen. Als een vader was ie voor hem!
Terrorist.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Ik merk het al.. allemaal mensen van die de tijd van Mandela niet hebben meegemaakt.
twitter:NelsonMandela twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:06:15“Death is something inevitable.When a man has done what he considers to be his duty to his people&his country,he can rest in peace” #Madiba reageer retweet
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar die is zwart. Die mag. De opa vader van Witteman had nog een negerin in de keuken staan.
Witteman. De naam zegt het al.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar die is zwart. Die mag. De opa van Witteman had nog een negerin in de keuken staan.
LOL echt? (Ik noemde maar zo een naam...)quote:Op donderdag 5 december 2013 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gordon zat bij Tan en dus als goede vriend van Mandela al gesproken.
Eigenlijk zouden we net zoals bij geenstijl de crowd moeten gebruiken om snel facebook gegevens van zulke chicks te vindenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
Leuk chikkie in het blauw achter de tafel.
Je haalt je post volledig onderuit door een poging te doen RTL 7 te willen dissen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je even ergens anders gaan zitten trollen. Het is logisch dat P&W hun programmering aanpassen aan dit nieuws. En je kunt van Witteman moeilijk verwachten dat hij met een grijns op z'n smoel daar gaat zitten.
Ik snap niet wat je klacht precies is. Het feit dat toevallig P&W op dit tijdstip wordt uitgezonden? Zap lekker weg, ga een film kijken op RTL 7 of zo.
Die 10km stoet was pas triest. Voor een middelmatige acteurquote:
Nou, komt dat even mooi uit.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult, met 160 km/u rijden op een weg waar je 70mag.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die 10km stoet was pas triest. Voor een middelmatige acteur
Al Jazeeraaaaaaquote:Op donderdag 5 december 2013 23:26 schreef Syntix het volgende:
CNN![]()
![]()
doe dan BBC joh stelletje kutmongolen
echtquote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL echt? (Ik noemde maar zo een naam...)
Ik wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, komt dat even mooi uit.Klaar met mekkeren?
Oh heel bewust hoor, maar ik heb nooit in Zuid-Afrika gewoond en mocht hier gewoon naast mijn witte vriendinnetjes in de bus zitten. Dus om nou te zeggen dat me enorm betrokken voel bij de man, nee.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Ik merk het al.. allemaal mensen die de tijd van Mandela niet hebben meegemaakt.
wat is er mis met CNN? En doe ff normaal man..quote:Op donderdag 5 december 2013 23:26 schreef Syntix het volgende:
CNN![]()
![]()
doe dan BBC joh stelletje kutmongolen
Jij ook niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Ik merk het al.. allemaal mensen die de tijd van Mandela niet hebben meegemaakt.
Op CNN doen ze extra dramatisch, zulen vast een paar huilende afro-amerikanen in beeld komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat is er mis met CNN? En doe ff normaal man..
Ik probeerde slechts aan te geven dat niemand verplicht is om P&W te kijken, laat staan om je in dit topic op te houden als je het programma sowieso nooit kijkt en verafschuwt. Het is niet alsof we in Nederland maar één tv-zender hebben. Ringo kan vast ergens een leuke zender vinden.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je haalt je post volledig onderuit door een poging te doen RTL 7 te willen dissen.
cnn is Amerikaquote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zeg kun je nou een gaan slapen ofzo, niemand vindt je grappigquote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Froome gebruikt doping.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
cnn is Amerikaen Amerika is
BBC is VK en VK is
![]()
![]()
Ik ben net geboren inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Obama's teksten zitten vol met zinnen van hem of van die tijd.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Now he belongs to the ages" zeiden ze ook toen Lincoln was overleden.
Ik kijk niet eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik probeerde slechts aan te geven dat niemand verplicht is om P&W te kijken, laat staan om je in dit topic op te houden als je het programma sowieso nooit kijkt en verafschuwt. Het is niet alsof we in Nederland maar één tv-zender hebben. Ringo kan vast ergens een leuke zender vinden.
twitter:Constanzie twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:14:05#Mandela is vertrokken op de geboortedag van Jeroen Krabbé. #fact reageer retweet
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:29 schreef marcodej het volgende:
twitter:Constanzie twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:14:05#Mandela is vertrokken op de geboortedag van Jeroen Krabbé. #fact reageer retweet
Waarom zouden tweets van bekende nederlanders belangrijker zijn dan die van een anderquote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is het meest trieste nieuws van de week![]()
[ afbeelding ]
Die engnekken staan nu te dringen om sympathiek te worden gevondenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter is het FOK! van de grachtengordel.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi. Doeiquote:
ik ben behoorlijk van mijn stuk. ik maak tenminste geen flauwe grappen zoals de rest van de reguliere TV SC'ers hier. stelletje trolls.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zeg kun je nou een gaan slapen ofzo, niemand vindt je grappig
Lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ik neem zo maar een whisky denk ik..
Mandela was een terrorist.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik ben behoorlijk van mijn stuk. ik maak tenminste geen flauwe grappen zoals de rest van de reguliere TV SC'ers hier. stelletje trolls.
Of ga Mandela gewoon achterna, hij wacht op je.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik ben behoorlijk van mijn stuk. ik maak tenminste geen flauwe grappen zoals de rest van de reguliere TV SC'ers hier. stelletje trolls.
Ik noemde je al Kenneth joh, Kennethquote:Op donderdag 5 december 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier pak je Syntix niet mee, want hij vindt het zelf ook.
[ afbeelding ]
Pia Dijkstra is een deskundige politica met een jarenlange achtergrond op het gebied van grote nieuwsgebeurtenissen op tv.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
Pff Gelukkig de mening van Pia is binnen, ik kan gaan slapen.
Als hij nu 33 was. Ok....maar kom op. 95 jaar en al maanden instabiel.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn dus echt ongepast, ik deel de zorgen van Eenskijken.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze mij ook straks bellen om mijn mening over Mandela? Onwijze zwartjoekel was het.
Lijkt me wel dat ze jou ook bellen, mij hebben ze ook al gebeldquote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze mij ook straks bellen om mijn mening over Mandela? Onwijze zwartjoekel was het.
Ik ben de enige TV SC'er hier hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pia Dijkstra is een deskundige politica met een jarenlange achtergrond op het gebied van grote nieuwsgebeurtenissen op tv.
Een van de weinigen die wel wou werken, maar niet mochtquote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef Mani89 het volgende:
In dat geval ben jij dus de troll!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben de enige TV SC'er hier hoor.
Ik houd een vinger aan de pols.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pia Dijkstra is een deskundige politica met een jarenlange achtergrond op het gebied van grote nieuwsgebeurtenissen op tv.
Maar wie is hetquote:Op donderdag 5 december 2013 23:33 schreef Mansjester het volgende:
Wat een diepe ogen heeft deze gast
Zijn haast grotten
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben Mandela trouwens wel dankbaar dat hij uitgerekend vandaag, op dit heerlijke avondje, gaat. Anders had er nu nog een steeds een groot blok over de "decemberstorm" () bovenaan pagina 101 van Teletekst gestaan.
Ja, maar nu komt Gerrit Hiemstra er niets over vertellenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben Mandela trouwens wel dankbaar dat hij uitgerekend vandaag, op dit heerlijke avondje, gaat. Anders had er nu nog een steeds een groot blok over de "decemberstorm" () bovenaan pagina 101 van Teletekst gestaan.
Er zat wel verrassend veel blad aan de bomen, zo te zien. Het is maar goed dat het zo heeft gestormd.quote:
De gingers worden altijd als eerste geloosd....over apartheid gesproken.quote:
alleen mandelaquote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef yvonne het volgende:
Loont het de moeite zo terug te kijken of is het alleen maar over Mandela?
Maar goed dat Nelson de storm nauwelijks mee heeft moeten maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gerrit Hiemstra, door DE dood is iedereen de horrorstorm vergeten
Dan ga ik Family Guy kijkenquote:
neuh beetje tijd vullen meer nietquote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef yvonne het volgende:
Loont het de moeite zo terug te kijken of is het alleen maar over Mandela?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |