Wat!?? Je zaad oogsten!??quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef padlarf het volgende:
Ja vriend, je hebt zelf je eigen account verpest. Stop met janken en oogst wat je zaaide.
Had FOK.be bestaan dan was het 100% zeker dat het forumniveau veel hoger wasquote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee het niveau van belgie is hoog zullen we zeggen
Vast wel, ongeveer 10 meter boven NAP ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had FOK.be bestaan dan was het 100% zeker dat het forumniveau veel hoger was
Gewoon doen!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef CruisinDen het volgende:
zal ik anders reageren met 'Optyfen, kutbelg!' ofzo?
Of niet?
Wie zaad heeft zal kinderen oogsten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
Dat is ook niet lief zeggen. Capuchon_jongen is ook maar een aap.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:42 schreef BlackLining het volgende:
KLB moet eens opgeschoond worden zodat trolls als jij, Braddie, Erno-BE, Roadtrip en nog een handjevol van dat soort quasi-grappige droeftoeters.
Zou me tevens niet verbazen als dat gewoon clones van jou zijn hoor, kan me namelijk niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die echt niets beters te doen hebben.
Braddie moet blijven en die andere papzak ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:42 schreef BlackLining het volgende:
KLB moet eens opgeschoond worden zodat trolls als jij, Braddie, Erno-BE, Roadtrip en nog een handjevol van dat soort quasi-grappige droeftoeters de shredder in verdwijnen.
Zou me tevens niet verbazen als dat gewoon clones van jou zijn hoor, kan me namelijk niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die echt niets beters te doen hebben.
Noem ze op?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:50 schreef Splutje het volgende:
Kwaliteitsusers zijn er sowieso nauwelijks meer. Ik zou er zo'n 5 kunnen noemen
Uchequote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Micson Mahl feyenoordfan92 Chai CaptainCookie
Mahl en CaptainCookie zijn grafusers.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Micson Mahl feyenoordfan92 Chai CaptainCookie
Kutuser nr.1 heeft gesproken!quote:Op donderdag 5 december 2013 00:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mahl en CaptainCookie zijn grafusers.
Een goede user is mapima, en Workhard12, maar die is geband.
Wat hebben jullie tegen mij?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kutuser nr.1 heeft gesproken!
In 1 topic al je kloons ontmaskeren, jij durft.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:08 schreef Erno-BE het volgende:
En hoink581 is een kutuser.
Hoink518 was weer een leuke user.
Post ik onzichtbaar?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:14 schreef Zaktabak het volgende:
Niet gewoon de leden van de Verenigde Unie van Zolderkamerintellectuellen als:
- Hoink581
- Slaap_Zak
- Guus_Geluk7
en uiteraard... moi... opnoemen
inb4: zaktabak heeft weer eens kapsones.
Watquote:
Dus dit is Aber2.Oquote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In 1 topic al je kloons ontmaskeren, jij durft.
Echt?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat
Als ik ervan overtuigd zou zijn dat jij geen kloon van een mannelijke user was had ik je misschien genoemd want ik kan je topics soms wel waarderen
Uberkulliequote:
Ja nee dit is wel zo'n beetje de lijst met topusers.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Uberkullie
Aberkullie
Aber2.0
Aberella
Wie vergeet ik nou nog?
Smaakmaker is hijquote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef Erno-BE het volgende:
GuusGeluk7 ook zo'n kutuser die bij het grofvuil mag, naast mahl, captaincookie en hoink581.
Ik ben nu toch wel benieuwd waarom ik nu onder kutusers val in jouw ogen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef Erno-BE het volgende:
GuusGeluk7 ook zo'n kutuser die bij het grofvuil mag, naast mahl, captaincookie en hoink581.
Guusje is een 16-jarige baas.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef Erno-BE het volgende:
quote:
Wie maakt jouw top 5 af?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja nee dit is wel zo'n beetje de lijst met topusers.
Een driedubbele gedeelde plek van MAHL, Ghrostvflof en jij. Al vind ik jou soms een beetje zeurderig in het feedback topic.quote:
Ik kan me niet echt voorstellen dat er een vrouw dit zit te typen...quote:Op donderdag 5 december 2013 00:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Een driedubbele gedeelde plek van MAHL, Ghrostvflof en jij. Al vind ik jou soms een beetje zeurderig in het feedback topic.
Wantquote:Op donderdag 5 december 2013 00:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt voorstellen dat er een vrouw dit zit te typen...
Eigenlijk ook geen man.
Kloon van Chai?
Klopt, ik probeer blauw te worden. Al begin ik me er bewust van te worden dat dit misschien niet de juiste strategie is. Ben inderdaad nogal aan het zeuren.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Een driedubbele gedeelde plek van MAHL, Ghrostvflof en jij. Al vind ik jou soms een beetje zeurderig in het feedback topic.
Een beter plan is om 300+ notes en meerdere bans zien te krijgen, bij steven werkte dat uiteindelijk ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer blauw te worden. Al begin ik me er bewust van te worden dat dit misschien niet de juiste strategie is. Ben inderdaad nogal aan het zeuren.
Oh kun jij LN niet vervangen?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer blauw te worden. Al begin ik me er bewust van te worden dat dit misschien niet de juiste strategie is. Ben inderdaad nogal aan het zeuren.
Als middel om kutusers in het gareel te houden misschien?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een beter plan is om 300+ notes en meerdere bans zien te krijgen, bij steven werkte dat uiteindelijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Kijk ik help je vast. In ruil voor oneindige slowchats.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tot nu toe is er nog geen vacature vrij.Misschien is er wel een online petitie voor nodig.
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
Hoe zat dat precies? De kwestie LN? Of stopt met dat weer lekker in de doofpot?
Ssst gek, straks komen zequote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
Omdat jij iedereen afzeikt en op de man speelt ipv op de inhoud van de post te reageren.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel benieuwd waarom ik nu onder kutusers val in jouw ogen.
Ik zou dit niet openbaar aankaarten als ik jou was.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
Was een toffe peer die LN, gewoon een normale rustige gozer, zie je weinig hier.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
Oké oké nu ben ik het zat...quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Omdat jij iedereen afzeikt en op de man speelt ipv op de inhoud van de post te reageren.
Die is geband. Oké, ik houd er al over opquote:Op donderdag 5 december 2013 00:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Was een toffe peer die LN, gewoon een normale rustige gozer, zie je weinig hier.
Ik heb blijkbaar iets gemist.
Kan hij ook zelf hebben aangevraagd na beef met medemods.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die is geband. Oké, ik houd er al over op
*pakt het gareel*quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Omdat jij iedereen afzeikt en op de man speelt ipv op de inhoud van de post te reageren.
Hoi Roadtrip. Gebeurd alleen bij notoire debielen, waarbij hun inhoud alleen als dekmantel wordt gebruikt voor het oogsten van persoonlijke aandacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
EN NU GODVERDOMME OPGESODEMIETERD, OPHOEREN, IK WIL JE HIER NIET LANGER MEER ZIEN. KLAAR NU.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik schrik hier van jaquote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
EN NU GODVERDOMME OPGESODEMIETERD, OPHOEREN, IK WIL JE HIER NIET LANGER MEER ZIEN. KLAAR NU.
Dankje.quote:
+ topic #23423421 over het niveau van klbquote:Op donderdag 5 december 2013 06:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Er zijn altijd mensen die je wel mogen, je wel leuk en aardig vinden.
Ik vind je een leuke user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |