Serieus zeg, wat is deze?
Open ik een topic waarvan ik 100% zeker weet dat die terecht is , gaan mensen met 0% meegevoel reageren als een mongooltje uit de sociale werkplek op mijn topics. Dat ben ik beu, meer dan beu. Helaas werkt FOK! verslavend, anders had ik al maanden uitgelogd. Is er werkelijk niemand met een beetje mee-leef-gevoel actief in Klaagbaak? Kunnen jullie niet 1 post normaal reageren, is dat zo moeilijk?
Ik heb ooit eens gezegd dat ik dik was, en meteen krijg ik dat heel mijn FOK!leven te horen. Ik trouwens niet helemaal dik, ik ben net nog te doen. Maar dat moeten jullie mij niet altijd doorsteken,
De klacht is dat jullie eens serieuzer moeten reageren.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo