Wat!?? Je zaad oogsten!??quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef padlarf het volgende:
Ja vriend, je hebt zelf je eigen account verpest. Stop met janken en oogst wat je zaaide.
Had FOK.be bestaan dan was het 100% zeker dat het forumniveau veel hoger wasquote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee het niveau van belgie is hoog zullen we zeggen
Vast wel, ongeveer 10 meter boven NAP ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had FOK.be bestaan dan was het 100% zeker dat het forumniveau veel hoger was
Gewoon doen!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef CruisinDen het volgende:
zal ik anders reageren met 'Optyfen, kutbelg!' ofzo?
Of niet?
Wie zaad heeft zal kinderen oogsten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
Dat is ook niet lief zeggen. Capuchon_jongen is ook maar een aap.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:42 schreef BlackLining het volgende:
KLB moet eens opgeschoond worden zodat trolls als jij, Braddie, Erno-BE, Roadtrip en nog een handjevol van dat soort quasi-grappige droeftoeters.
Zou me tevens niet verbazen als dat gewoon clones van jou zijn hoor, kan me namelijk niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die echt niets beters te doen hebben.
Braddie moet blijven en die andere papzak ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:42 schreef BlackLining het volgende:
KLB moet eens opgeschoond worden zodat trolls als jij, Braddie, Erno-BE, Roadtrip en nog een handjevol van dat soort quasi-grappige droeftoeters de shredder in verdwijnen.
Zou me tevens niet verbazen als dat gewoon clones van jou zijn hoor, kan me namelijk niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die echt niets beters te doen hebben.
Noem ze op?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:50 schreef Splutje het volgende:
Kwaliteitsusers zijn er sowieso nauwelijks meer. Ik zou er zo'n 5 kunnen noemen
Uchequote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Micson Mahl feyenoordfan92 Chai CaptainCookie
Mahl en CaptainCookie zijn grafusers.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Micson Mahl feyenoordfan92 Chai CaptainCookie
Kutuser nr.1 heeft gesproken!quote:Op donderdag 5 december 2013 00:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mahl en CaptainCookie zijn grafusers.
Een goede user is mapima, en Workhard12, maar die is geband.
Wat hebben jullie tegen mij?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kutuser nr.1 heeft gesproken!
In 1 topic al je kloons ontmaskeren, jij durft.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:08 schreef Erno-BE het volgende:
En hoink581 is een kutuser.
Hoink518 was weer een leuke user.
Post ik onzichtbaar?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:14 schreef Zaktabak het volgende:
Niet gewoon de leden van de Verenigde Unie van Zolderkamerintellectuellen als:
- Hoink581
- Slaap_Zak
- Guus_Geluk7
en uiteraard... moi... opnoemen
inb4: zaktabak heeft weer eens kapsones.
Watquote:
Dus dit is Aber2.Oquote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In 1 topic al je kloons ontmaskeren, jij durft.
Echt?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat
Als ik ervan overtuigd zou zijn dat jij geen kloon van een mannelijke user was had ik je misschien genoemd want ik kan je topics soms wel waarderen
Uberkulliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |