Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
Hoe zat dat precies? De kwestie LN? Of stopt met dat weer lekker in de doofpot?
Ssst gek, straks komen zequote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
Omdat jij iedereen afzeikt en op de man speelt ipv op de inhoud van de post te reageren.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel benieuwd waarom ik nu onder kutusers val in jouw ogen.
Ik zou dit niet openbaar aankaarten als ik jou was.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
Was een toffe peer die LN, gewoon een normale rustige gozer, zie je weinig hier.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
Oké oké nu ben ik het zat...quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Omdat jij iedereen afzeikt en op de man speelt ipv op de inhoud van de post te reageren.
Die is geband. Oké, ik houd er al over opquote:Op donderdag 5 december 2013 00:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Was een toffe peer die LN, gewoon een normale rustige gozer, zie je weinig hier.
Ik heb blijkbaar iets gemist.
Kan hij ook zelf hebben aangevraagd na beef met medemods.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die is geband. Oké, ik houd er al over op
*pakt het gareel*quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Omdat jij iedereen afzeikt en op de man speelt ipv op de inhoud van de post te reageren.
Hoi Roadtrip. Gebeurd alleen bij notoire debielen, waarbij hun inhoud alleen als dekmantel wordt gebruikt voor het oogsten van persoonlijke aandacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
EN NU GODVERDOMME OPGESODEMIETERD, OPHOEREN, IK WIL JE HIER NIET LANGER MEER ZIEN. KLAAR NU.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik schrik hier van jaquote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
EN NU GODVERDOMME OPGESODEMIETERD, OPHOEREN, IK WIL JE HIER NIET LANGER MEER ZIEN. KLAAR NU.
Dankje.quote:
+ topic #23423421 over het niveau van klbquote:Op donderdag 5 december 2013 06:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Er zijn altijd mensen die je wel mogen, je wel leuk en aardig vinden.
Ik vind je een leuke user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |