Ik ga je helpenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Peunage het volgende:
Baklava. De volgende keer dat je een topic kaapt ga ik je slaan.
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef Aloulou het volgende:
Ik zag laatst (paar dagen geleden) een goede van oorsprong (denk ik) Japanse serie die ging over Japanse stammen vroeger, samoerai's etc. Was op MBC action (Arabisch) laat in de avond (herhaling) en kwam hem ook op een Koerdische zender tegen, ingesproken in het Koerdisch.
Was een bazenserie zeg...stammen van vroeger die als nomaden rond gingen, oorlog voerden, in aanraking met andere volkeren kwamen etc. En dan niet in zo'n jaren 80 atmosfeertje opgenomen.
Helaas de naam kwijt
Geen idee. Mag er van mij bij.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef WitteMuur het volgende:
Waarom staat RT niet bij live streams?
Geen idee. Die bagger mag er wat mij betreft uitblijven met Al-Arabiya en Foxquote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef WitteMuur het volgende:
Waarom staat RT niet bij live streams?
Heb hem gevonden ouwe! De naam van deze serie is قلوب لا تعرف الخوف! Check youtubequote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klinkt goed
Alleen jammer dat ze er in Syrië mee gestopt zijn(productie). Ik zag laatst dat ze zelfs Koreaanse series kopen en in gaan spreken![]()
Het is wat je bagger noemt. Al jazeera wordt bijvoorbeeld betaald door de dictator van Oman.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:15 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Geen idee. Die bagger mag er wat mij betreft uitblijven met Al-Arabiya en Fox
Ga je nu nog steeds die anti-christelijke en vandalistische razernij en monumentenvernietiging van jouw wahabitische sektarische buitenlandse terroristen verdedigen en rechtvaardigen?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Assad is straks ook aan de beurt. Wat ga je dan doen? Huilen naast je mariabeeldje? HahahA
Prachtig die beelden en die muziek, hier kun je tenminste trots op zijn.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:11 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Prachtig die beelden en die muziek, hier kun je tenminste trots op zijn.
Dictator van Qatar.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:42 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Het is wat je bagger noemt. Al jazeera wordt bijvoorbeeld betaald door de dictator van Oman.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:09 schreef Veldkamp het volgende:
Het Syrische Arabische Leger ving een Takfiri-Salafistische Libische Noord-Afrikaanse rat in de stad Homs...
Een SNL-soldaat uit Daraa (stad) poseert in Homs met deze terrorist (of is het een hippie....)
[ afbeelding ]
Nederige excuses.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap dat je enthousiast bent en veel nieuws wil posten, maar MOET dat in 10/12 posts en allemaal achter elkaar? Dat irriteert mensen, en die gaan het als propaganda zien (is het iig deels ook wel denk ik) en negeren.. Doe een beetje kalm aan, of verspreid het over de dag..
achja, het is on topic en het is veldkamps geblaat, laat em lekker, als hij een strakke plasser krijgt van assad plaatjes in uniform, ben ik niet degene die hem dat zou misgunnenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef theunderdog het volgende:
Veldkamp is dit topic aan het kapen, en niemand die ziet het.
Met dat plaatjes geplak van hem, spammer.
Nee?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap dat je enthousiast bent en veel nieuws wil posten, maar MOET dat in 10/12 posts en allemaal achter elkaar? Dat irriteert mensen, en die gaan het als propaganda zien (is het iig deels ook wel denk ik) en negeren.. Doe een beetje kalm aan, of verspreid het over de dag..
Nee, dat is niet on topic, dat is gewoon spammen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
achja, het is on topic en het is veldkamps geblaat, laat em lekker, als hij een strakke plasser krijgt van assad plaatjes in uniform, ben ik niet degene die hem dat zou misgunnen
idd, ik scrol door elke propaganda post van veldkamp ookquote:Op donderdag 5 december 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft iemand er iets van gezegd of niet???quote:Op donderdag 5 december 2013 00:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhmm, hij doet dit al sinds dat er topics over Syrië bestaan.
wie zou hij provoceren dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat is niet on topic, dat is gewoon spammen.
Puur om te provoceren ook.
Ben te lief denk ik, wilde hem juist "helpen"quote:Op donderdag 5 december 2013 00:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
wie zou hij provoceren dan?
veldkamp is bezig met een kruistocht op zijn manier laat em lekker
Zozo, er heeft iemand iets van gezegd...quote:Op donderdag 5 december 2013 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft iemand er iets van gezegd of niet???
Jij suggereerde van NIET namelijk..
Dat was je punt niet, en doe niet zo korzeligquote:Op donderdag 5 december 2013 00:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zozo, er heeft iemand iets van gezegd...
Mag ik nu plaatjes posten van allerlei Al Qaida aanhangers? denk het niet hé.
Je wil mijn punt gewoon niet begrijpen he.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was je punt niet, en doe niet zo korzelig
Wat IS je punt dan??quote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef theunderdog het volgende:
wat je zegt klopt wel, het zou meer impact hebben als hij het zou verspreiden over een dag, want nu is het voor mijn althans gewoon spatie-spatie-spatie, ik doe er niks mee, daarnaast vertegenwoordigt hij het ministerie van propaganda hier op fok en dat doet ie dan weer goedquote:Op donderdag 5 december 2013 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben te lief denk ik, wilde hem juist "helpen"
Nah, niet helemaal waarErgert mij ook, zo'n lap van posts
![]()
Dat hij dat gewoon minstens 80 topic,s over Syrië heeft kunnen doen. Ik dacht altijd dat spammen gewoon een ban kon opleveren.quote:
why not?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zozo, er heeft iemand iets van gezegd...
Mag ik nu plaatjes posten van allerlei Al Qaida aanhangers? denk het niet hé.
heb je er een melding van gemaakt?quote:Op donderdag 5 december 2013 01:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hij dat gewoon minstens 80 topic,s over Syrië heeft kunnen doen. Ik dacht altijd dat spammen gewoon een ban kon opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |