Me 2quote:Op donderdag 5 december 2013 00:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik kijk hier ook bijna alleen op Vbl.
Dat is een of andere debiele Nederlander die gereageerd heeft.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
Kolere’ (the only translation I can find is ‘Fucking’ xD).
Wat is dat voor onzin, kolere betekent cholera.
Het zijn stukjes van een mevrouw uit Canada die sinds 2004 in Europa woont.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, is het allemaal van 1 schrijver, ik dacht allemaal ingezonden stukjes.
Heb ik ook nog nooit gehoord dat iemand dat zei.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Syfilis stond er dacht ik ook tussen, die hoor ik ook bijna nooit.
Door Tjacka ben ik geen pure VBL poster meerquote:Op donderdag 5 december 2013 00:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik kijk hier ook bijna alleen op Vbl.
Niet erg handig om je mouw op je fietsband te leggen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een of andere debiele Nederlander die gereageerd heeft.
[..]
Het zijn stukjes van een mevrouw uit Canada die sinds 2004 in Europa woont.
[ afbeelding ]
Zeer goed. Uiteindelijk moeten er wel mensen onze Fobo's gaan lezen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door Tjacka ben ik geen pure VBL poster meerIk ben niet subforumzuiver meer.
Die mevrouw weet duidelijk niet dat je je fiets helemaal niet ondersteboven hoeft te parkeren.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet erg handig om je mouw op je fietsband te leggen.
Of ze staat hier op het punt een Nederlandse traditie uit te voeren. Het "Kanker een fiets in de gracht"quote:Op donderdag 5 december 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mevrouw weet duidelijk niet dat je je fiets helemaal niet ondersteboven hoeft te parkeren.
Ja, jammer dat je nu vervuild bent, voor je definitieve toelating tot het moddereterschap zul je nu wel in een heropvoedingskamp gestopt worden om die onreine gedragingen uit te bannen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door Tjacka ben ik geen pure VBL poster meerIk ben niet subforumzuiver meer.
Haar ogen staan te dicht bij elkaar, ik vermoed dat ze stelende junk is en net de ketting heeft doorgeknipt.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of ze staat hier op het punt een Nederlandse traditie uit te voeren. Het "Kanker een fiets in de gracht"
Of ze komt uit Canada.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Haar ogen staan te dicht bij elkaar, ik vermoed dat ze stelende junk is en net de ketting heeft doorgeknipt.
Dat zou wel erg voor de hand liggen.quote:
Ik vind die bovenste helft van hun hoofd fascinerend.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een beetje een Canadees hoofd ja
[ afbeelding ]
Yep. Volgens mij derde deel van de PS4/Xbox aflevering.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste helft van hun hoofd fascinerend.
Vannacht weer nieuwe SP toch?
En de GoT parodie. Geweldig die verwijzingen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep. Volgens mij derde deel van de PS4/Xbox aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Met hun klapkoppen, maai is daquote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een beetje een Canadees hoofd ja
[ afbeelding ]
Ze blijven tenminste trouw aan hun geloof en komen openlijk uit voor gods wil zonder deze te verdraaien of maskeren zoals je hier altijd ziet.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
God straft onmiddellijk
Dat zullen wel grote fans zijn van VI, want die hebben ook een tyfus hekel aan homofielen.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze blijven tenminste trouw aan hun geloof en komen openlijk uit voor gods wil zonder deze te verdraaien of maskeren zoals je hier altijd ziet.
Er zijn mensen welke ze een sekte durven te noemen terwijl ze enkel gods wil uitdragen. Het is hun schuld toch niet dat ze zondaars in de groep hebben gegrepen door Satan hemzelf.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze blijven tenminste trouw aan hun geloof en komen openlijk uit voor gods wil zonder deze te verdraaien of maskeren zoals je hier altijd ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |