Wat als het iets groters dan de overheid was?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Beweren dat dit soort dingen door de overheid opgezet zijn zijn gewoon volkomen debiel, de overheid is nog nooit in staat gebleken iets fatsoenlijks uit de voeren, maar zo'n enorme operatie opzetten, uitvoeren EN het voor elkaar krijgen dat er niet 1 betrokkene schuldgevoelens krijgt en bekent?
Sir, you overestimate the government.
Is dit BNW/TRU?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat als het iets groters dan de overheid was?
Nee, zou het kunnen? De... De Illuminati?!quote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat als het iets groters dan de overheid was?
Graag, want hier mag ik er wel keihard op inhakken itt die gekkenforaquote:Op donderdag 5 december 2013 10:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee, maar dan mogen we er wel nog over speculeren.
dan even zonder gekkigheidquote:Op donderdag 5 december 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Graag, want hier mag ik er wel keihard op inhakken itt die gekkenfora.
Toch illuminatie?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
dan even zonder gekkigheid
jij denkt echt dat overheid de bovenste zicbtbare laag is in het macht consortium? mi man...
Hier zie je foto's van binnen het WTC van voor de aanvallen. De schaal komt echt wel overeen met die uit die gif van je.quote:
Jij denkt dat er een onzichtbare hogere macht in het spel is. mi manquote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
dan even zonder gekkigheid
jij denkt echt dat overheid de bovenste zicbtbare laag is in het macht consortium? mi man...
Je zegt zelf dat hun regering te dom is om zoiets groots neer te zetten. Wat is er dan zo gek aan het idee dat het door mensen boven de regering is gedaan. Mensen met nog meer geld en dus nog meer macht. Mensen die nooit in het nieuws komen omdat het nieuws van hun is.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Graag, want hier mag ik er wel keihard op inhakken itt die gekkenfora.
Ik vind dit idee idee inderdaad nog redelijk aannemelijk. Maar of je het als zo'n georganiseerde 'allemachthebbende' club moet beschrijven denk ik niet. Maar tuurlijk zijn er aantal figuren die meer voor elkaar kunnen krijgen dan wij weten, puur omdat ze de juiste contacten en belachelijk veel geld hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat hun regering te dom is om zoiets groots neer te zetten. Wat is er dan zo gek aan het idee dat het door mensen boven de regering is gedaan. Mensen met nog meer geld en dus nog meer macht. Mensen die nooit in het nieuws komen omdat het nieuws van hun is.
Enkel omdat iets niet wordt verteld kan het nog wel bestaan. Simpel voorbeeld: nieuwe users hebben geen idee van fok! Rar. Voor hun klinkt het als een hoax, terwijl hij weldegelijk echt is. Alleen dat weten maar een kleine groep FOK!kers.
Dus waarom kan het niet zo zijn dat er een groep rijke stinkerds is die alles in hun macht hebben. Omdat ze niet op het nieuws komen en zeggen: ja wij zijn de rijkste mensen en wij hebben 9/11 gepleegd, het waren geen terroristen, we wouden gewoon een excuus omhun aan te vallen.
Vertel me waarom het volgens jou zo absurd is.
Oh, dat er wellicht "van alles" aan de hand is waar we niets van weten zal best.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat hun regering te dom is om zoiets groots neer te zetten. Wat is er dan zo gek aan het idee dat het door mensen boven de regering is gedaan. Mensen met nog meer geld en dus nog meer macht. Mensen die nooit in het nieuws komen omdat het nieuws van hun is.
Enkel omdat iets niet wordt verteld kan het nog wel bestaan. Simpel voorbeeld: nieuwe users hebben geen idee van fok! Rar. Voor hun klinkt het als een hoax, terwijl hij weldegelijk echt is. Alleen dat weten maar een kleine groep FOK!kers.
Dus waarom kan het niet zo zijn dat er een groep rijke stinkerds is die alles in hun macht hebben. Omdat ze niet op het nieuws komen en zeggen: ja wij zijn de rijkste mensen en wij hebben 9/11 gepleegd, het waren geen terroristen, we wouden gewoon een excuus omhun aan te vallen.
Vertel me waarom het volgens jou zo absurd is.
Huh, dat was toch een op afstand bestuurbare 737 ipv een gekaapte 757? Net als die andere 3.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:15 schreef turbofokker het volgende:
Overigens denk ik wel dat er nooit een vliegtuig in het Pentagon gevlogen is.
Ik geloof er ook geen zak van hoor, maar het is op kleinere schaal al gebeurd.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat er wellicht "van alles" aan de hand is waar we niets van weten zal best.
Maar het idee van zo'n organisatie waar een zooitje stereotype rijken rond een tafel met sigaren even de wereldorde doornemen en naar hun hand zetten, nee dat gaat er niet in bij mij.
gewoon alleen al omdat zoiets nooit geheim te houden is, er is er altijd ergens wel 1 die zijn bek voorbij lult, al is het maar op zijn sterfbed ofzo.
Natuurlijk is er propaganda, al sinds het onstaan van de mensheid wordt het domme volk dom gehouden. Of het nou kruistochten of whatever zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen zak van hoor, maar het is op kleinere schaal al gebeurd.
Heb zelf veel gelezen over de de jaren 70 en 80 in Italie, daar speelde Propaganda Due wel degelijk een rol.
Maar dat was op Italiaans niveau. Geloof niet dat dit op wereldschaal mogelijk is.
Uiteindelijk is P2 wel ontdekt.
Propaganda Due was een vrijmetselaarsloge die samenwerkte met Gladio waar ook een plan is gevonden voor de "wedergeboorte" van Italie.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk is er propaganda, al sinds het onstaan van de mensheid wordt het domme volk dom gehouden.
Ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:25 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Dat de maanlanding fake is, is inmiddels helemaal ontkracht. Zal later vandaag wel ff een linkje posten.
PNAC in 2000 "We need a new Pearl Harbor".quote:Op donderdag 5 december 2013 11:15 schreef turbofokker het volgende:
Ik denk wel dat er veel meer aan de hand is dan alleen een aanslag. Ben ervan overtuigd dat de regering hier een (grote) hand in heeft gehad om vervolgens een excuus te hebben om andere landen binnen te vallen, en regels absurd aan te scherpen.
Maar dat hele vliegtuigen verzonnen zijn gaat me echt te ver.
Overigens denk ik wel dat er nooit een vliegtuig in het Pentagon gevlogen is.
De maanlanding dat was voor Kennedy een speerpunt , NASA is ook al lang niet meer wat het was namelijkquote:Op donderdag 5 december 2013 15:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit.
Wel is het vreemd dat het in de jaren 60 met een fractie van de technologie die we nu bezitten binnen een paar jaar gelukt is om een man op de maan te zetten, waar ze nu zeggen dat het te moeilijk en te duur is.
ZIE je, rechtstreekt uit een filmpje geplukt waar iemand A) Geen rekening houdt met perspectief en pytagoras. en B) Die persoon op de foto kan heel easy uitgerokken worden met photoshop.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
duizenden getuigen
mensen zien springen
je bent erin getrapt
[ afbeelding ]
Kan, maar zeg dan niet dat het vandaag de dag te moeilijk is. In mijn mobiele telefoon zit al meer rekenkracht dan in de computer in de apollo van destijds.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:48 schreef Proximo het volgende:
[..]
De maanlanding dat was voor Kennedy een speerpunt , NASA is ook al lang niet meer wat het was namelijk
Wie zegt dat dan precies? het is gewoon economisch niet meer rendabel want er valt niets meer mee te winnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan, maar zeg dan niet dat het vandaag de dag te moeilijk is. In mijn mobiele telefoon zit al meer rekenkracht dan in de computer in de apollo van destijds.
Nou, als je die gekke japanners hoort zeggen dat ze een ring van zonnepanelen ofzo rond de maan willen bouwen...quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan precies? het is gewoon economisch niet meer rendabel want er valt niets meer mee te winnen.
Dit geloof ik helaas ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Hier is mijn theorie: Amerika heeft hun eigen torens aangevallen met "gekaapte" vliegtuigen en zodoende een reden gecreeërd om oorlog te voeren met iran en irak enzo om olie.
Sorry hoor, maar kan jij niet geloven dat een regering 3000 van zijn eigen burgers moedwillig zou doden? Je moet dan wel heel goedgelovig zijn.. en onwetend. Je kan naar alle oorlogen kijken en zien hoe overheden daar met hun eigen burgers omgaan, maar het beste voorbeeld dat ook relevant is ten opzichte van 9/11 is wel Operation Northwoods: http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoodsquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Michielos het volgende:
Geloof er geen flikker van TS. Dan zou de regering moedwillig 3000 EIGEN burgers moeten ombrengen zonder enige vorm van compassie,
Dat de Amerikaanse overheid tot zoiets toe in staat was bestaat simpelweg geen twijfel.quote:'The proposals called for the Central Intelligence Agency (CIA), or other operatives, to commit perceived acts of terrorism in U.S. cities and elsewhere. These acts of terrorism were to be blamed on Cuba in order to create public support for a war against that nation, which had recently become communist under Fidel Castro.'
Hier ben ik het deels met je eens. Die duizenden mensen zitten niet in het complot en zijn gewoon slachtoffer. Je moet altijd denken wat reëel is en wat motieven voor acties als 9/11 zijn. Het is simpelweg geen goed plan om een complot met duizenden mensen uit te voeren, videomateriaal te manipuleren etc. Dat is te gevoelig voor fouten en dat zal dus zeker niet op die manier uitgevoerd zijn.quote:dan zouden duizenden mensen MOEDWILLIG alles moeten verzwijgen en al dat zogenaamde "bewijs" is nu onderhand al 34920479247x ontkracht, i.i.g. zovaak dat het gewoon niet leuk meer is.
Dit is een ramp voor iedereen, niet alleen voor 'normale' mensen. Ook al geloof je dat de overheid achter deze gebeurtenissen zit, neemt het niet weg dat het een grote ramp is waarbij duizenden onschuldigen om het leven zijn gekomen.quote:Voor normale mensen is wat er gebeurd was een ramp.Voor aluhoedjes en totale conspiracy wacko's is dit een party game..
Ten eerste, niemand lacht hierom. Het is een tragische gebeurtenis, het is zelfs nog tragischer als je denkt dat de overheid het gedaan heeft.quote:lachen en filosoferen over de rug van 3000 doden om zogenaamd "sceptisch" te lijken,
Ik ben het met je eens dat gifjes en youtube filmpjes onbetrouwbaar zijn en je zaken niet zomaar voor waarheid aan moet nemen. Echter moet je dit verwijt niet alleen bij de 'complotgekkies' plaatsen, maar ook bij de 'normale' mensen die in het officiële verhaal geloven.quote:terwijl het aannemen van .gif's en youtube filmpjes 180 graden het omgedraaide is van sceptisch denken of iets wat daar uberhaupt op moet lijken.
Ik vind het bewijs in de OP ook zeker niet goed, maar er is ook heel veel ander betrouwbaarder bewijs dat er vraagtekens gezet kunnen worden bij het officiële verhaal. Je kunt één groep mensen moeilijk verwijten dat ze uitspraken doen over gifjes/videos in zaken waar ze geen verstand van hebben, omdat een zogenaamde 'expert' zegt dat dat zo is. De andere groep neemt namelijk ook klakkeloos het officiële verhaal van 'experts' over zonder verstand te hebben van de zaken waar ze nou over praten.quote:Of het een conspiracy was of niet, laat ik in het midden. Het bewijs wat hier "geleverd" werd is echter ronduit lachwekkend en bewijst helemaal niets. En nee.. jullie hebben geen bal verstand van het hoe en waarom op die gifs. , dus pretendeer niet een expert op het gebied van fotografie te zijn of whatever
publieke goedkeuring als er een ding is wat ze van vietnam hebben geleerd is dat ze het volk achter ze moeten hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Amerika zou ook gewoon prima de oorlog zonder 9/11 kunnen hebben begonnen, ze geven gewoon geen neuk.
je maakt de klassieke denk fout dat er 3000 mensen zijn omgekomenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Michielos het volgende:
Geloof er geen flikker van TS. Dan zou de regering moedwillig 3000 EIGEN burgers moeten ombrengen zonder enige vorm van compassie, dan zouden duizenden mensen MOEDWILLIG alles moeten verzwijgen en al dat zogenaamde "bewijs" is nu onderhand al 34920479247x ontkracht, i.i.g. zovaak dat het gewoon niet leuk meer is.
Voor normale mensen is wat er gebeurd was een ramp. Voor aluhoedjes en totale conspiracy wacko's is dit een party game.. lachen en filosoferen over de rug van 3000 doden om zogenaamd "sceptisch" te lijken, terwijl het aannemen van .gif's en youtube filmpjes 180 graden het omgedraaide is van sceptisch denken of iets wat daar uberhaupt op moet lijken. Ik dacht dat heel veel mensen op fok.nl een universitaire studie achter de rug hebben of WO doen? Blijkbaar was dit, gezien de reacties hier, een fabel
Of het een conspiracy was of niet, laat ik in het midden. Het bewijs wat hier "geleverd" werd is echter ronduit lachwekkend en bewijst helemaal niets. En nee.. jullie hebben geen bal verstand van het hoe en waarom op die gifs. , dus pretendeer niet een expert op het gebied van fotografie te zijn of whatever
Ja, al die duizenden mensen die rouwen om hun verloren familie en vrienden, allemaal acteurs incl de mensen in NY die ik persoonlijk kenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
publieke goedkeuring als er een ding is wat ze van vietnam hebben geleerd is dat ze het volk achter ze moeten hebben
[..]
je maakt de klassieke denk fout dat er 3000 mensen zijn omgekomen
er is GEEN EEN persoon omgekomen bij 9/11, allemaal vicsims
Maak er een paint over.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:23 schreef Remqo het volgende:
Die torens zijn natuurlijk als kaartenhuisjes ingestort omdat ze met plakbandjes en elastiekjes in elkaar zaten. Die vliegtuigen waren eigenlijk UFO's, die verdacht veel op vliegtuigen leken en projecteerden rookwolken net voor het moment van instorten.
De hele wereld ging er natuurlijk vanuit dat het om een terroristische aanslag ging, gebaseerd op foute waarnemingen.
De Amerikaanse overheid kon dat mooi als excuus gebruiken om Afghanistan en later Irak binnen te vallen om wat olie binnen te slurpen.
Ohja, Free Tribalwars!
Volgens mij waren het een paar Tsjetsjenen die aandacht vroegen over hun thuisfront... maar inderdaad, we horen er niets meer over.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:26 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Weet iemand wat er eigenlijk nog is gebeurd met die aanslag in boston dacht ik?, tijdens die marathon?
Eerst was het de hele tijd op het nieuws en nu ineens hoor je er niks meer
Dankjequote:Op donderdag 5 december 2013 20:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij waren het een paar Tsjetsjenen die aandacht vroegen over hun thuisfront... maar inderdaad, we horen er niets meer over.
Maar om even bij 9/11 te blijven, valt het me op dat er vooral over het WTC gesproken wordt, maar over het Pentagon hoor je maar weinig over.
Bij het Pentagon hadden ze per ongeluk een echt vliegtuig gebruiktquote:Op donderdag 5 december 2013 20:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij waren het een paar Tsjetsjenen die aandacht vroegen over hun thuisfront... maar inderdaad, we horen er niets meer over.
Maar om even bij 9/11 te blijven, valt het me op dat er vooral over het WTC gesproken wordt, maar over het Pentagon hoor je maar weinig over.
Jammer dat door debielen zoals jou iedereen die niet gelooft in de versie die amerika bezigt word gezien als een complete randdebielquote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
publieke goedkeuring als er een ding is wat ze van vietnam hebben geleerd is dat ze het volk achter ze moeten hebben
[..]
je maakt de klassieke denk fout dat er 3000 mensen zijn omgekomen
er is GEEN EEN persoon omgekomen bij 9/11, allemaal vicsims
Wat een held ben je toch eigenlijk ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef deadprez het volgende:
Heb onderzoek gedaan naar de vrijmetselaars ze zijn niet zo braaf als het lijkt.
Als je denkt dat je zomaar hun logo's in komt dan heb je het fout je moet het wachtwoord kennen.
Vrijmetselaars werken aan hun steen die steen geeft aan dat je werk nog niet voltooit hebt.
Die steen symboliseert hun eigen waar ze aan werken.
Iedereen kan de vrijmetselaars ook al ben je een moslim,Christ of hindoe.
Want iedereen kan de arritect van het universum vrij in vullen. Zeggen ze. Het raar is dat een vrijmetselaars tempel precies hetzelfde is gebouwd als de tempel van solomon's tempel. De vrijmetselaars kom van de tempeliers af. De tempeliers zijn de grondleggers van de vrijmetselaars. Hun symboliek is ook gebaseerd op de Faro's. Maar de vrijmetselaar zeggen ook dat ze zelf een christus kunt worden. Is het niet raar dat je zelf een christus kunt worden want Jezus is een profeet. Ook wel een getuig die over god praat. Dus bij vrijmetselaars kun je zelf een god worden komen. Wie beschouwen zich zelf ook als goden de illuminatie. Die zegen wij zijn de verlichters wij komen jullie reden van het kwaad terwijl ze zelf het kwaad zijn. Maar eigenlijk is vrijmetselaar het zelfde zijn als de illuminatie. Het grote verschil is dat de illuminatie wel toegeven dat ze in satan geloven en de vrijmetselaars geven dat niet toe hoe wel ze er wel in geloven. Het valt ook op dat de vrijmetselaars een grote rol spelen bij de stichting van de VS.
Ik ben nog steeds bezig met het onderzoek dit nog maar een gedeelte.
Jammer, sinds de Bijlmerramp zijn vliegtuigen een beetje uit zwang geraakt.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bij het Pentagon hadden ze per ongeluk een echt vliegtuig gebruikt
Dus dat is niet spannend
die je persoonlijk kent? familie van je broef van je neef van je dit van je dat? wat zijn hun namen? ze staan immers toch op de slachtoffer lijst?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, al die duizenden mensen die rouwen om hun verloren familie en vrienden, allemaal acteurs incl de mensen in NY die ik persoonlijk ken.
Schofterige uitspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |